ja siis kaikkein hauskinta on, että ilta-Sanomissa komeili ihan pärstäkuva ja kaikkea...silti piti vaan jankuttaa, että on yksityishenkilö jne, vaikka juuri oli kärähtänyt oikein rytinällä. mielenkiintoista seurata, koituuko tästä woman´s MC:lle lisää keikkaaMatti Vanhanen (kesk) luki Jarna Leskelän kytköksistä Woman's MC -järjestöön ensimmäisen kerran tiistain IS:sta.
IS kertoi eilen varmoista lähteistä saamansa tiedon, jonka mukaan keskustan ehdokkaana Nurmijärvellä oleva Leskelä on Jennie, joka kehui Alibissa vuosi sitten olevansa naisten rikollisjärjestön perustaja. Leskelä itse kiisti asian. Hänellä ei ole rikosrekisteriä.
Vanhanen kertoo tavanneensa Leskelän kaksi kertaa keskustan tilaisuuksissa Nurmijärvellä.
- Hän on uusi, nuori ehdokas, joka on käynyt meidän tilaisuuksissamme nyt parin kuukauden aikana. Hän vaikuttaa kaikin puolin avoimelta, aktiiviselta ja innokkaalta.Vanhanen ja Leskelä tapasivat muun muassa Rajamäen kyläpäivillä Nurmijärvellä elokuun lopulla.
Miten keskustan arvomaailmaan sopii se, että listoilla on ihminen, joka kannattaa ase-, huume- ja väkivaltarikollisuutta?
- Jos kyse todella on hänestä ja hän kannattaa näitä asioita, se ei ole meidän arvomaailmamme mukaista. Olen tässä vain lehtitietojen varassa ja huomasin, että lehdessä asianomainen oli kiistänyt tiedot.
Vanhanen korostaa, että Leskelä on vaalikelpoinen. Ehdokkaita ei voi enää poistaa listoilta. Jos Leskelä pääsee vaaleissa Nurmijärven kunnanvaltuustoon, hän istuu siellä normaalisti keskustan muiden valtuutettujen joukossa.
Minun tuomioni ?
-
Kalessin
- Adrian Monk
no niin...Minfossa räyhännyt, ihanainen Jennie on paukannut julkisuuteen oikein valkealla ratsulla

"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-