Sarjahurmaaja kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 12:51 pm
absintti kirjoitti: Ma Syys 09, 2024 12:29 pm
Iskuryhmä tekeytyy ilmeisesti siis alaikäiseksi verkossa ja viestittelee näille aikuisille, jos olen ymmärtänyt oikein. Ja korostavat että ilmoittavat poliisille. Oma lain tuntemus ei riitä, mutta tapahtuuko tuossa rikos? Vastapuolihan on täysi-ikäinen, eikä lapsi millään mittarilla.
Mitenkään ottamatta kantaa moraaliseen tai muuhun puoleen, mutta mikä se rikos on? Vetämättä mitään 1+1 yhtälöitä, että jos viestittelee yhdelle, niin todennäköisesti viestittelee myös muille.
Tuossa on myös (väitetysti) tapauksia jossa näiden pedarien uhrien vanhemmat ovat lähestyneet tätä "iskuryhmää" ja pyytäneet tekemään jotakin kun poliisi ei saanut mitään aikaiseksi. Osa noissa videoissa näkyvistä viesteistä on (väitetysti) peräisin pedarien ja lasten välisistä keskusteluista. Tai sitten tuo on vain jotain sepitettyä puppua jolla haetaan vain uskottavuutta.
Varmasti ovat saaneet vinkkiä et tää tyyppi lähestyy netissä nuoria (varsinkin toi viimeisin monivammainen Ari). Miten sit saadaa yhteys tyyppiin no tekemällä profiili ja lähestyä. Tosi vaikea uskoa et Säde 14v, Valkeakoskelta olis kirjotellut sille. Vaikka ton ryhmän/henkan tyhmyydellä tollainen tieto olis saattanut julkaisukiimassa jäädä huomaatta. Eikä toi ollut eka nimi paljastus siel. Toi nimi ja pienipaikka kunta niin vaihtoehtoja tuskin on montaa. Ryhmän mukaan noin on päihdenuoria.. Hassua kun ei ole sanakaa niistä noissa viesteissä, kaikki nuoret varmaankin sydän peukuttaa 60 ukolle avioliittopuheita
Miksi Henkka/ryhmä monilla viesteillä yrittää vakuutta et taustalla on nuori joka vinkuu viinaa
Koulukiusaaminen hienoa et jos ne käy juttelemassa isän kanssa rappukäytävässä. Mut jos ne alkaa uhkailee isää et se turpaan jos lapsii lopeta kiusaamista on väärin. Jos siel olis oikeasti nuoristotyöntekiöitä/sossu väkee niin tietäisivät varmaa et puheet ei aina auta. Itsellä ongelmia oman pojan kanssa, vaikka kiristän hänen suosikkipelin bannilla niin hän ei totelle, myöhemmin banni kyl toimii. 12v vasta, kunnes hän itse tekee peli tilit itse omilla salasanoilla niin en pysty bannaa. Äidin tykönä pystyy pelaa ja jos estän sen pelaamisin täällä niin silloin poika edes tule. Kaverilla poika 6 luokalla ei suostu menee kouluun. Auttaako siihen et joku venkula tulee uhkailee sua väkivallalla. Toivon kyllä et tuon ryhmän venkuloita eksyisi mun ovelle, olis ihanaa

Hienoa kuitenkin et ne jotain yrittävät tehdä. Isomman vaikutuksen sais jos oikeasti kunnon rikollisen näköinen kaveri naama tatskoineen menis vaikka kaveraa sen kiusatun kaa koululle muutamana kerran "sukulaisena" ja kävis vaikka kyselee siltä kiusaajalta mikä hätänä. vaikka ei toikaan toimi kaikkiin