JasseHameksen vihamieslista
Re: JasseHameksen aamuöiset viestit
↑↑
Joo, olen itse törmännyt ihan samoihin asioihin hänen kanssa joskus vääntäessäni. Mielestäni saat tuon silti kuulostamaan dramaattisemmalta mitä se on. Tällä foorumilla on muutenkin aika selkeästi se ongelma, että tänne kirjoittelee märkäkorvat joilla on tapana alkaa laatimaan profiileja, älykkyysanalyysejä ja teorioita kirjoittajista, joiden teksteistä/mielipiteistä eivät itse pidä.
Bodomin osalta myönnän, että tuomio oli suomen oikeusjärjestelmän mukaisesti aivan oikea, joskin mielestäni todellisuudessa väärä. Murhaajaa ei tuomittu, koska näyttö ei riittänyt. Ja sillä sipuli.
Joo, olen itse törmännyt ihan samoihin asioihin hänen kanssa joskus vääntäessäni. Mielestäni saat tuon silti kuulostamaan dramaattisemmalta mitä se on. Tällä foorumilla on muutenkin aika selkeästi se ongelma, että tänne kirjoittelee märkäkorvat joilla on tapana alkaa laatimaan profiileja, älykkyysanalyysejä ja teorioita kirjoittajista, joiden teksteistä/mielipiteistä eivät itse pidä.
Bodomin osalta myönnän, että tuomio oli suomen oikeusjärjestelmän mukaisesti aivan oikea, joskin mielestäni todellisuudessa väärä. Murhaajaa ei tuomittu, koska näyttö ei riittänyt. Ja sillä sipuli.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Vastataan tähän lyhyesti sen verran, että jos kyseessä on se henkilö, jonka vahvasti epäilen olevan Ross Sullivanin/Korpisoturin takana, niin asiaa ei voi oikein ylidramatisoida.Quorthon kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 7:53 am ↑↑
En ole koskaan ymmärtänyt, miten joku voi tietää syyllisen, vaikka näyttö ei riitä oikeudessa. Mielestäni kyse voi olla vahvasta epäilemisestä mutta ei varsinaisesti tietämisestä.Quorthon kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 7:53 am Bodomin osalta myönnän, että tuomio oli suomen oikeusjärjestelmän mukaisesti aivan oikea, joskin mielestäni todellisuudessa väärä. Murhaajaa ei tuomittu, koska näyttö ei riittänyt. Ja sillä sipuli.
Tässä vielä lopuksi tyyppiesimerkki sivupersoonahörhön kontribuutiosta tälle foorumille: viewtopic.php?p=1695975#p1695975
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
-
JasseHames
- Perry Mason
Re: JasseHameksen vihamieslista
Laitetaanpa tähän oikea lista, jotta sivupersoonahörhö pääsee spämmimään sen sadoilla viesteillään piiloon:
Ross Sullivan/Koripisoturi (yksi ja sama, vakavasti mielisairas henkilö)
Hank Voight
Kosti
Spede
Donald McRonald
Ross Sullivan/Koripisoturi (yksi ja sama, vakavasti mielisairas henkilö)
Hank Voight
Kosti
Spede
Donald McRonald
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
↑
Kontribuutioni on ollut niin väkevää, että et enää uskalla lukea viestejäni, jotta ei tulisi paha mieli.
Ihan osuvaan kohtaan linkkasit. Professori-Öhmanin todistusten mukaan Nissen muistiaukko on epätodennäköinen. Lisäksi hänen mukaansa Nissellä on ollut todennäköisesti lievä aivovamma.
En epäile hetkeäkään, että et tietäisi henkilöitä nikkien takana. Olethan (toisin kuin KRP) ratkaissut JSM-tapauksenkin.
Kontribuutioni on ollut niin väkevää, että et enää uskalla lukea viestejäni, jotta ei tulisi paha mieli.
Ihan osuvaan kohtaan linkkasit. Professori-Öhmanin todistusten mukaan Nissen muistiaukko on epätodennäköinen. Lisäksi hänen mukaansa Nissellä on ollut todennäköisesti lievä aivovamma.
En epäile hetkeäkään, että et tietäisi henkilöitä nikkien takana. Olethan (toisin kuin KRP) ratkaissut JSM-tapauksenkin.
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
Tällä mennään toistaiseksi. Quorthon on jo puolittain listalla.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 12:13 amVielä mennään tällä. Quorthon on yhden Nissen syyllisyyttä käsittelevän viestin päässä estolistasta luulen ma.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 1:44 pm Päivitetty:
- Ross Sullivan
- Hank Voight
- Kosti
- Spede
- Korpisoturi
- hampparihahmo
- Dazu
- Snuffi
- Still Love
- Ross Sullivan
Tämä on ihan tyypillistä vääntämistä, että muut ovat narsisteja. Varsinkin sellaiset, jota ovat eri mieltä ja/tai vittuilevat takaisin.Quorthon kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 7:53 am ↑↑
Vastasin muuten kaikki kysymyksiisi, mutta et vastannut kysymyksiin, vaikka väitit minun väistäneen aihetta. Kysymykseni olivat:
"Olen mielestäni vastannut kaikkiin kysymyksiin. Voitko sinä vuorostasi vastata:
- mikä muiden mahdollisessa multinikkeilyssä kiinnostaa?
- mikä muu motiivi esim Hassu-Jaanalla muka olisi taulukoida ja kannella kuin saada poistettua nikit, joista tulee paha mieli?
- Jos kiinnostut muiden multinikkeilystä, niin mikset kysy asiaa yv:llä asianosaisilta?"
Siitä olen samaa mieltä, että Minfon välityksellä tehtyihin henkilöarviointeihin liittyy suurta epävarmuutta. Itsehän olet kuvannut itseäsi megalomaanikoksi. Muuta en arvaa, mutta kahdesta asiasta olen varma: 1) et ole suorittanut varusmiespalvelusta ja 2) et ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa, eikä näillä kohdilla 1) ja 2) ole sinällään merkitystä, mutta olet itsekin laatinut arvauksia muista nikeistä.
Kognitiivisista valmiuksista saa jonkinlaisen käsityksen viestejä lukemalla. Ei se siis ollut vittuilua älykkyyden arvioimisen osalta, vaan ainoastaan minulle piirtynyt käsitys. Saavutat parhaimmillasi Kirkkonummi-ketjussa keskinkertaisen lässytyksen tason ja jopa vähän päälle.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Onko sulla mitään antia tälle palstalle? Nähtävästi vain muista kirjoittajista tehdyt omat ketjut. Menisit töihinRoss Sullivan kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 12:43 pm Hassu-Jaana on hauska tapaus. Pimahtaa psykoosiin, jos joku kehtaa epäillä hänen JSM-"ratkaisuaan". Vielä hauskempaa on, että hänellä on Minfon alhaisin kyky sietää vastakkaisia mielipiteitä. Estolistalle pääsee/joutuu yhden väärän mielipiteen ansiosta/takia.
Päivitän tässä ketjussa hänen listaansa. Windows 95 -käppyrää on myös luvassa myöhemmin.
Listalla tällä hetkellä:
- Ross Sullivan
- Hank Voight
- Kosti
- Spede
- Korpisoturi
- hampparihahmo
- Dazu
- Ross Sullivan
Et ole tuttu mistään asiaketjusta, joten tuskin olet lukenut viestejäni muualla kuin Lautamiehissä. Vittuiluyrityksesi on muutenkin huvittavan heikkotasoinen. Todennäköisesti olet joku matalapalkka-alan (elämäm) ammattikoululainen, jolla on jäänyt varusmiespalvelus kesken.WalkingDisaster kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:01 amOnko sulla mitään antia tälle palstalle? Nähtävästi vain muista kirjoittajista tehdyt omat ketjut. Menisit töihinRoss Sullivan kirjoitti: Ke Syys 18, 2024 12:43 pm Hassu-Jaana on hauska tapaus. Pimahtaa psykoosiin, jos joku kehtaa epäillä hänen JSM-"ratkaisuaan". Vielä hauskempaa on, että hänellä on Minfon alhaisin kyky sietää vastakkaisia mielipiteitä. Estolistalle pääsee/joutuu yhden väärän mielipiteen ansiosta/takia.
Päivitän tässä ketjussa hänen listaansa. Windows 95 -käppyrää on myös luvassa myöhemmin.
Listalla tällä hetkellä:
- Ross Sullivan
- Hank Voight
- Kosti
- Spede
- Korpisoturi
- hampparihahmo
- Dazu
En mä ole viikonloppuisin tehnyt töitä sitten opiskeluvuosien.
Lisäys: Ei tarvitse käydä kuin muutama viesti läpi, niin voi varmistua arvaukseni osuneen oikeaan. WD olkoon WT(-persu).
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
.Ross Sullivan kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:13 am
Et ole tuttu mistään asiaketjusta, joten tuskin olet lukenut viestejäni muualla kuin Lautamiehissä. Vittuiluyrityksesi on muutenkin huvittavan heikkotasoinen. Todennäköisesti olet joku matalapalkka-alan (elämäm) ammattikoululainen, jolla on jäänyt varusmiespalvelus kesken.
Sillä ei ole väliä, missä ketjuissa olen viestejäsi lukenut. Nyt oli kyse tästä ketjusta ja siitä toisesta. Ylläpidolle on vasikoitu tuplaketjuista.
Pieleen meni muutenkin. Ja mikäli et tiedä, naisille varusmiespalvelus on vapaaehtoista
- Ross Sullivan
Vasikoi mitä haluat, mutta tuplaketjut ovat päässäsi. Persu, vähän koulutettu ja köyhä sinä olet, vaikka muuta väittäisit. Käsittääkseni nainenkin voisi varusmiespalveluksen keskeyttää.WalkingDisaster kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:29 am.Ross Sullivan kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:13 am
Et ole tuttu mistään asiaketjusta, joten tuskin olet lukenut viestejäni muualla kuin Lautamiehissä. Vittuiluyrityksesi on muutenkin huvittavan heikkotasoinen. Todennäköisesti olet joku matalapalkka-alan (elämäm) ammattikoululainen, jolla on jäänyt varusmiespalvelus kesken.
Sillä ei ole väliä, missä ketjuissa olen viestejäsi lukenut. Nyt oli kyse tästä ketjusta ja siitä toisesta. Ylläpidolle on vasikoitu tuplaketjuista.
Pieleen meni muutenkin. Ja mikäli et tiedä, naisille varusmiespalvelus on vapaaehtoista![]()
No on aika vaikeaa saavuttaa kovin korkeaa tasoa (jota keskustelussa ei ole koskaan nähty), jos ei tunne poliiseja tai alamaailmaa sillä tavalla henkilökohtaisesti, että voisi alkaa latomaan kehiin jotain inside-infoa. Sitähän on jossain määrin saatu erilaisilta random nikeiltä, joista suurin osa on jo paljastunut paskanpuhujiksi. Sanoisin, että koko tää nettikeskustelun konsepti on tähän aiheeseen vähän hankala. Jos vaikka käy lukemassa jotain Tom Voigtin zodiackiller.comin foorumia, se on Voigtia itseään lukuunottamatta vielä pahempaa sekoilua.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 21, 2024 11:22 pmTämä on ihan tyypillistä vääntämistä, että muut ovat narsisteja. Varsinkin sellaiset, jota ovat eri mieltä ja/tai vittuilevat takaisin.Quorthon kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 7:53 am ↑↑
Vastasin muuten kaikki kysymyksiisi, mutta et vastannut kysymyksiin, vaikka väitit minun väistäneen aihetta. Kysymykseni olivat:
"Olen mielestäni vastannut kaikkiin kysymyksiin. Voitko sinä vuorostasi vastata:
- mikä muu motiivi esim Hassu-Jaanalla muka olisi taulukoida ja kannella kuin saada poistettua nikit, joista tulee paha mieli?
- Jos kiinnostut muiden multinikkeilystä, niin mikset kysy asiaa yv:llä asianosaisilta?"
Siitä olen samaa mieltä, että Minfon välityksellä tehtyihin henkilöarviointeihin liittyy suurta epävarmuutta. Itsehän olet kuvannut itseäsi megalomaanikoksi. Muuta en arvaa, mutta kahdesta asiasta olen varma: 1) et ole suorittanut varusmiespalvelusta ja 2) et ole suorittanut ylempää korkeakoulututkintoa, eikä näillä kohdilla 1) ja 2) ole sinällään merkitystä, mutta olet itsekin laatinut arvauksia muista nikeistä.
Kognitiivisista valmiuksista saa jonkinlaisen käsityksen viestejä lukemalla. Ei se siis ollut vittuilua älykkyyden arvioimisen osalta, vaan ainoastaan minulle piirtynyt käsitys. Saavutat parhaimmillasi Kirkkonummi-ketjussa keskinkertaisen lässytyksen tason ja jopa vähän päälle.
Multinikkeily kiinnostaa, koska jätän noin 20% mahdollisuuden sille, että olet kutakuinkin hänen kuvailemansa kaltainen hörhö, etkä tulisi ikinä oikeasti mihinkään tapaamiseen. Mutta sehän nähdään, ja kykenen kyllä elämään molempien vaihtoehtojen kanssa, heh.
Kuulun itse vahvasti kategoriaan: "kiinnostunut aiheesta, mutta turhautunut keskustelun tasoon". Toki voisin kirjoittaa paremmin, jos en nytkin miettisi samalla autokyydissä kiertueella viittä muuta asiaa samaan aikaan vitunmoisessa krapulassa. Mutta noh, näillä mennään!
Narsisti-kortti on kieltämättä helppo nykyään. Mä olen kaikkien entisten tyttöystävieni mielestä narsisti, vaikka olen passannut niitä kuin piispaa pappilassa. Kiittämättömyys on maailman palkka...
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Tuollahan on oman kertomansa mukaan poliisiyhteyksiä, joilla uhkaili erästä toista kirjoittajaa, kun samalla uhosi tekevänsä hänestä rikosilmoituksen kansanryhmää vastaan kiihottamisesta. Varmaan pystyy junailemaan poliisituttavansa nimenomaisen rikostutkinnan tutkijoiksi - tai siis suuruusharhoissaan kuvittelee pystyvänsä siinä missä tietävänsä varakkaiden henkilöiden potilastietojen kirjaamatta jättämisistä Kantaan...Quorthon kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:50 pm No on aika vaikeaa saavuttaa kovin korkeaa tasoa (jota keskustelussa ei ole koskaan nähty), jos ei tunne poliiseja tai alamaailmaa sillä tavalla henkilökohtaisesti, että voisi alkaa latomaan kehiin jotain inside-infoa. Sitähän on jossain määrin saatu erilaisilta random nikeiltä, joista suurin osa on jo paljastunut paskanpuhujiksi.
-
JasseHames
- Perry Mason
Tuo mielisairas patologinen valehtelija heittelee noita arvioita muista saadakseen muut kertomaan tietoja itsestään. Niihin ei siis kannata vastata mitään. Itsehän se valehtelee jatkuvasti itsestään. On mukamas asunut Taiwanissa, omaa poliisiyhteyksiä ja tietää varakkaiden henkilöiden potilastietojen kirjaamatta jättämisistä Kantaan yms. Nimimerkki Quorton meni kertomaan itsestään yksityisviestillä tuon sekopään Korpisoturi-sivupersoonalle. Tietysti se julkaisi kyseisen yksityisviestin.WalkingDisaster kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:29 am.Ross Sullivan kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:13 am
Pieleen meni muutenkin. Ja mikäli et tiedä, naisille varusmiespalvelus on vapaaehtoista![]()
Minulle on syntynyt vahva epäilys kuka tämä sivupersoonahörhö todellisuudessa on...
- Ross Sullivan
Vastasit yhteen kysymykseen kolmesta, mutta on se jo enemmän kuin odotin.Quorthon kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:50 pmNo on aika vaikeaa saavuttaa kovin korkeaa tasoa (jota keskustelussa ei ole koskaan nähty), jos ei tunne poliiseja tai alamaailmaa sillä tavalla henkilökohtaisesti, että voisi alkaa latomaan kehiin jotain inside-infoa. Sitähän on jossain määrin saatu erilaisilta random nikeiltä, joista suurin osa on jo paljastunut paskanpuhujiksi. Sanoisin, että koko tää nettikeskustelun konsepti on tähän aiheeseen vähän hankala. Jos vaikka käy lukemassa jotain Tom Voigtin zodiackiller.comin foorumia, se on Voigtia itseään lukuunottamatta vielä pahempaa sekoilua.Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 21, 2024 11:22 pmTämä on ihan tyypillistä vääntämistä, että muut ovat narsisteja. Varsinkin sellaiset, jota ovat eri mieltä ja/tai vittuilevat takaisin.Quorthon kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 7:53 am ↑↑
Multinikkeily kiinnostaa, koska jätän noin 20% mahdollisuuden sille, että olet kutakuinkin hänen kuvailemansa kaltainen hörhö, etkä tulisi ikinä oikeasti mihinkään tapaamiseen. Mutta sehän nähdään, ja kykenen kyllä elämään molempien vaihtoehtojen kanssa, heh.
Kuulun itse vahvasti kategoriaan: "kiinnostunut aiheesta, mutta turhautunut keskustelun tasoon". Toki voisin kirjoittaa paremmin, jos en nytkin miettisi samalla autokyydissä kiertueella viittä muuta asiaa samaan aikaan vitunmoisessa krapulassa. Mutta noh, näillä mennään!![]()
Narsisti-kortti on kieltämättä helppo nykyään. Mä olen kaikkien entisten tyttöystävieni mielestä narsisti, vaikka olen passannut niitä kuin piispaa pappilassa. Kiittämättömyys on maailman palkka...
Asun suht lähellä seiloria, joten tälläkin kertaa käyn paikan päällä, vaikka muita ei olisikaan.
- Ross Sullivan
Toinen kirjoittaja = RL 11/6, joka itse kuvaa itseään kansallissosialistiseksi esseistiksi. Hän muun muassa on sitä mieltä, että holokaustia ei tapahtunut ja "neekerivauvoja" pitäisi pistää pistimellä. Raivosi minua kohtaan (pidän sitä onnistumisenani) on sillä tasolla, että puolustelet joukkotuhontaa kannattavaa natsia.JasseHames kirjoitti: Su Syys 22, 2024 1:44 pmTuollahan on oman kertomansa mukaan poliisiyhteyksiä, joilla uhkaili erästä toista kirjoittajaa, kun samalla uhosi tekevänsä hänestä rikosilmoituksen kansanryhmää vastaan kiihottamisesta. Varmaan pystyy junailemaan poliisituttavansa nimenomaisen rikostutkinnan tutkijoiksi - tai siis suuruusharhoissaan kuvittelee pystyvänsä siinä missä tietävänsä varakkaiden henkilöiden potilastietojen kirjaamatta jättämisistä Kantaan...Quorthon kirjoitti: Su Syys 22, 2024 12:50 pm No on aika vaikeaa saavuttaa kovin korkeaa tasoa (jota keskustelussa ei ole koskaan nähty), jos ei tunne poliiseja tai alamaailmaa sillä tavalla henkilökohtaisesti, että voisi alkaa latomaan kehiin jotain inside-infoa. Sitähän on jossain määrin saatu erilaisilta random nikeiltä, joista suurin osa on jo paljastunut paskanpuhujiksi.
Teitä kaikkein pöntöimpiä on hauska jallittaa
Rellu sentään on omaperäinen ja verbaalisesti suht lahjakas. Sinä sen sijaan olet pelkkä koulukiusattu homo, joka kärsii jännittämisestä.