Kaarma kirjoitti: Su Syys 29, 2024 1:43 pm
Pössiperk kirjoitti: Su Syys 29, 2024 10:09 am
Anttoni voi ostaa 18- vuotiaana näillä keräysrahoilla hyvän käsiaseen, jolla ampuu äitinsä tappajaa päähän, kun se vapautuu vankilasta.
Rahojen ja tappajan vapautuminen tapahtuu suurinpiirtein samoihin aikoihin. Ehkä Anttoni voi joutua vielä pari vuotta odottamaan, mutta hänellä on aikaa odottaa, ellei joudu itse sitä ennen hankaluuksiin.
älä turhaan mene asioiden edelle. hyvä muistaa että nyt puhut 4vuotiaan lapsen tulevaisuudesta. toivon että vaan trollaat, etkä ole itse saanut käsiasetta kun olet täyttänyt 18v. suosittelen videopelejä jos haaveilet päähän ampumisesta. harjoittelu tekee mestarin!
täällä on kirjoittelu ajottain jopa niin rumaa että vois poliisiakin kiinnostaa.
on varmaan murhaaja tyytyväinen kun osoitatte tukenne hänelle solvaamalla lasta.
voisitte varmaan nää teidän lirkutukset laittaa kirjepostilla vankilaan, ehkä sieltä tulee rakkauskirje takaisin. voitte sitten tavata ja ihailla kauniita olemuksianne lasin läpi. ja vaikka salakuljettaa kellukkeet, ehkä se tulva iskee suljetulle. voitte yhdessä suunnitella miten murhaaja paskoo vantaan vankilan pöntöt täyteen. miltä kuulostaisi?
Se oli vaihtoehto. Minä ainakin harkitsisin aikuisiässä sellaista, eikä siihen tarvitse videopelejä.
Niinhän se Varttikin teki isänsä tappajalle ja on näitä muitakin tapauksia.
Saa Anttoni mun puolesta opiskella ja mennä töihinkin. Se varmaan riippuu minkälaiseen perheeseen hänet sijoitetaan, onko se sellaisten luona, ketkä näyttää esimerkillä, että opiskelu ja työnteko kannattaa, mutta kosto ei kannata.
Vai elääkö niin kuin pellossa tai laitoksessa.
P.S Minun kirjoitukset kestää poliisin lukemiset, mutta epäilen vahvasti ettei niitä kiinnosta noiden muidenkaan kirjoitukset
Karma kostaa