Miss Holmes #1 kirjoitti: Su Syys 29, 2024 7:52 pm
Ex-vaimosta
Olet todennut hänen olleen katkera ja riidan haluinen. (Riitaan tarvitaan aina kaksi?)
Hän ei ole työllään ansainnut omaisuuttaan, joten Tikkanen on häntä varakkaampi
Tikkasen lähtöön avioliitosta on selkeästi exän aiheuttama syy.
Ex omalla katkeruudellaan on myrkyttänyt kanssakäymistä lasten asioissa.
Hän on haukkunut oikeudessa Tikkasta siinä missä Tikkanen häntä.
Hän on suosiolla sopinut yhteishuollosta Tikkasen kanssa ilman painostusta.
Mitään näistä ei ole osoitettu todeksi, mutta sinä pidät niistä kiinni. Ja pidät niitä totuuksina päässäsi.
Lähes jokaisessa viestissäsi kuvittelet erillaisia etuoikeuksia suomenruotsalaisille. Peräänkuulutat syitä tuomion eri osille perustaen kyseenalaistuksesi sille, että ne on tehty eriarvoisesti äidinkielen vuoksi.
Katsot, että Tikkanen olisi säästänyt kovasti kaikessa, jos vastapuoli olisi ollut se ”tavantallaaja-supisuomalainen” ja kyseenalaistat oikeuslaitoksen tasapuolisuuden.
Osa 2 / pyyntö 2 Miss Holmesille ihan ystävällisesti pyydän, että lopetat vihdoin vääristelysi. Ellet lopeta täytynee ilmoittaa yp:lle.
Kuten kirjoitin oli kesän ip-lehden haastattelusta joku nohevampi havainnut / epäillyt Tn exän olevan mahdollisesti katkera avioerosta. Pidän tätä mahdollisena. Monesti taitaa tosiaan olla katkeruus ylläpitämässä riitelyä.
Miksi taas vääristelet, kun en ole moittinut exää riidanhaluiseksi.
Olen toistanut sen, mitä ex on itse kertonut, että he molemmat ovat riidelleet. Onko vaikea ymmärtää exän kertomaa?
Etkö todellakaan huomaa (tarkoitushakuista) vääristelyäsi? Tuo on huolestuttavaa.
Minua ei kiinnosta Tn exän, ei Tn eikä uhrin exänkään varallisuus. Enkä siten tiedä Tn exän varallisuudesta.
Enkä varsinkaan ole väittänyt Tikkasta varakkaammaksi tai exää varakkaamksi. En olisi voinut väittää, kun en varallisuudesta edes tiedä. Oletko sinä kiinnostunut heidän varallisuuksistaan.
Ihmetyttää kyllä, kun täysin pokkana pudottelet valheita toisensa jälkeen.
Ole hyvä ja näytä kohta, jossa olisin väittänyt Tn exän haukkuneen Tikkasta oikeudessa (sovittelussa).
Tiedätkö sinä, miten T ja ex saivat sovittua lasten huoltajuudesta? ja vuoroviikkoasumisesta ilman oikeutta.
Minä en tiedä. Olen muistuttanut vain faktasta, että olivat saaneet sovittua. Fakta ei sinulle kelpaa.
>> Juu kuten edeltä näet,
sinä olet vääristellyt tietoja. Jostain syystä, jota on todella vaikea ymmärtää. Mutta toki tässäkin näyttäytyy se Tn exän asemaan asettuminen, se näkyy hyvin vahvasti.
Niin, toin esille asiallisesti uhrin lasten ja veljen kärsimyskorvausvaatimukset ja oikeuden päätökset niistä. Lisäksi tiedot elatusmaksuista.
Joku muu on tainnut jatkaa, lähinnä siitä pienemmästä osiosta, elatusmaksuista.
Ei ole näkynyt kommentteja kärsimyskorvausten hyvin poikkeuksellisista, kaksinkertaisista summista.
Ihan turha vääristellä tästäkin.
Tämä oli ainut asia mitä ihmettelin Ja sinä kirjoitat aivan muuta soopaa. Ei ole minulla tietoa mistään muista epäsuhdista - eikä sellaiset tähän tapaukseen kuuluisi. Mielenkiintoista olisi tietää, mistä tässä on ollut oikeasti kyse.
Oho, pidät siis tasapuolisenasitä, että tässä tapauksessa on määrätty kaksinkertaiset käsrsimykskorvaukset - kenelle se on tasapuolista? Tasapuolistako, kun muille maksetaan puolta vähemmän. Erikoinen näkemys tasapuolisuudesta.
Tikkanen on valehdellut. Miksi sinä valehtelet?
Olen sitä mieltä, että Tikkanen ansaitsee asianmukaisen, oikeudenmukaisen rangaistuksen vaimonsa surmasta.
Olen sitä mieltä, että suosituksia omaisten kärsimyskorvauksista ei ole tehty turhaan. Ehkä niitä yleensä noudatetaankin? Jostain syystä ei ole noudatettu tässä tapauksessa.