88% Minfon viesteistä on turhanpäiväistä jorinaa. Blexi inspiroi ainakin Hassu-Jaanaa. Väitän, että Hassu-Jaana ihailee Blexiä. Myös Blexi vaikuttaa ihastuneen Hassu-Jaanan rattijuoppo"teoriaan".Quorthon kirjoitti: To Syys 26, 2024 3:37 pmItse en ole täällä foorumilla etsimässä turhanpäiväisiä keskusteluja. Niitä voi tulla, mutta se harmittomuus ei hirveästi lohduta. Joku mun laittama "minkä elokuvan katsoit viimeksi?" voi olla harmiton topic, joka kuitenkin jopa inspiroi jotakuta jollain tavalla. Ketä Lex inspiroi? Vaikeasti suisidaalisia ihmisiä?Ross Sullivan kirjoitti: To Syys 26, 2024 12:46 pmNo enpä tiedä. Blexin vittuilu ja blexille vittuilu on/oli minusta suht harmitonta. En tekisi siitä isoa numeroa.Quorthon kirjoitti: To Syys 26, 2024 6:48 am
Pointti on, että ilman häntä sitä sössötystä ei olisi tullut. Toki provosoitumisen taso sai varmaan jokaisen sivustaseuraajan epäilemään, että foorumilaisten keski-ikä on 17v.
Tosin voi olla, että olisi jaksanut tuutata Rissanen-skebuaan muutenkin. Vaikea sanoa varmasti.
Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Mitä te dorkat dorkailette?
↑
Voi olla sama tyyppi. Huomioi autismin taso. Aika compatible.
Voi olla sama tyyppi. Huomioi autismin taso. Aika compatible.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Collien yksinäinen väittely siitä että trump ei tarkoittanut haitilaisia puhuessaan Springfieldissä kissoja ja koiria syövistä maahanmuuttajista, voisin veikata että jopa trump itse nauraisi collien epätoivoiselle jankkaamiselle
Kaikki, jopa trump itse, ihan oikeasti kuitenkin ymmäsivät keitä trump väittelyssä tarkoitti

Kaikki, jopa trump itse, ihan oikeasti kuitenkin ymmäsivät keitä trump väittelyssä tarkoitti
Maalitolpat siirtyy itselläsi kuin syksyn lehdet tuulessaCollie kirjoitti: Su Syys 29, 2024 9:24 pm Nyt näköjään siirtyi maalitolpat taas. Itse asiassa tuossa kopioimassasi Reutersin tekstissä ei siinäkään väitetä Trumpin puhuneen haitilaisista ABC:n vaaliväittelyssä
-
Hank Voight
Niin eli se jatkaa yhä tuota jankuttamista, kolmatta viikkoa? Enkös mä sanonut sulle jo aikaa sitten, että älä perkele jatka, tuo Torspo kun ei lopeta ikinä. Siis liioittelematta. Ei niin mitätöntä asiaa olekaan, etteikö jaksaisi inttää vaikka vuoden, jos joku vaan jaksaa pysyä mukana.damfin kirjoitti: Su Syys 29, 2024 9:55 pm Collien yksinäinen väittely siitä että trump ei tarkoittanut haitilaisia puhuessaan Springfieldissä kissoja ja koiria syövistä maahanmuuttajista, voisin veikata että jopa trump itse nauraisi collien epätoivoiselle jankkaamiselle![]()
- Collie
- Perry Mason
Noin kirjoittaa argumentoinnin nolosti hävinnyt damfin. Ei kovin 'yksinäiseltä väittelyltä' vaikuta kun yrität kaikin tavoin kiistää kirjoittaneesi disinformaatiota ja epätoivoisesti vastailet kun sinun kirjoituksiasi korjataan. Ensin puhuit ABC:n vaaliväittelystä ja koska se ei onnistunut, siirsit aiheen argumentointivirheen arvoisesti aivan muualle Trumpin lehdistötilaisuuteen Los Angelesiin. Ja koska sekään ei tukenut väitettäsi haitilaisista kissansyöjistä, tulit taas tänne lautamiesosioon valittamaan.damfin kirjoitti: Su Syys 29, 2024 9:55 pm Collien yksinäinen väittely siitä että trump ei tarkoittanut haitilaisia puhuessaan Springfieldissä kissoja ja koiria syövistä maahanmuuttajista, voisin veikata että jopa trump itse nauraisi collien epätoivoiselle jankkaamiselle![]()
Kaikki, jopa trump itse, ihan oikeasti kuitenkin ymmäsivät keitä trump väittelyssä tarkoitti![]()
Maalitolpat siirtyy itselläsi kuin syksyn lehdet tuulessaCollie kirjoitti: Su Syys 29, 2024 9:24 pm Nyt näköjään siirtyi maalitolpat taas. Itse asiassa tuossa kopioimassasi Reutersin tekstissä ei siinäkään väitetä Trumpin puhuneen haitilaisista ABC:n vaaliväittelyssä![]()
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”
― Mark Twain
Pätee myös ryssä- ym. rölleihin.
― Mark Twain
-
Hank Voight
Ja Torspoihin, kuten tuohon Collieen. Lienee tällä haavaa jo foorumin pahin. Siitä ei perkele pääse eroon millään.Donald McRonald kirjoitti: Su Syys 29, 2024 11:08 pm “Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.”
― Mark Twain
- Collie
- Perry Mason
'Yllättäen' damfinille osoitettuun kirjoitukseen tulee änkyttämään ja komppaamaan Donald/Hank sekä Pad toisessa ketjussa. 
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Onhan tuolla jollain lailla viihdearvoa katsoa mitä naurettavaa tuo seuraavaksi keksii, kun se itse onnistuu tekemään itsensä naurettavaksi kerta toisensa jälkeen kun sen väitöksiin vastaa, niin kuin nyt tämäkin aihe siitä että trump ei olisi tarkoittanut haitilaisia, väite jollaista edes trump itse ei ole kehdannut puolustuksekseen esittää, mutta tämä älykääpiö roikkuu siinäkin väitteessään kiinni kuin hukkuva pelastusrenkaassaHank Voight kirjoitti: Su Syys 29, 2024 10:05 pmNiin eli se jatkaa yhä tuota jankuttamista, kolmatta viikkoa? Enkös mä sanonut sulle jo aikaa sitten, että älä perkele jatka, tuo Torspo kun ei lopeta ikinä. Siis liioittelematta. Ei niin mitätöntä asiaa olekaan, etteikö jaksaisi inttää vaikka vuoden, jos joku vaan jaksaa pysyä mukana.damfin kirjoitti: Su Syys 29, 2024 9:55 pm Collien yksinäinen väittely siitä että trump ei tarkoittanut haitilaisia puhuessaan Springfieldissä kissoja ja koiria syövistä maahanmuuttajista, voisin veikata että jopa trump itse nauraisi collien epätoivoiselle jankkaamiselle![]()
Toholammin käsikeissi. On raajoja janoavia haudanryöstäjiä ja sairaalassa amputoitujen osien pururadoille sirottelijoita, ehkä jokunen harrastelijahamsterikin spekulaatioissa. Villi meininki ko. ketjussa.
-
Mc Mafia
Palstan terävin kärki ei ole päässyt vielä tähän kohtaan ajatuksen juoksussaan vaikka aikaa on kulunut reilusti.
- Liitteet
-
- 20241016_064154.jpg (47.98 KiB) Katsottu 1154 kertaa
Nykyään kun tulee vain lueskeltua lautamiehiä. Niin hieman se hymyilyttää että edelleen lähes samat kähinät päällä. Ennen nauratti päänaukojat / trollit ja nyt melkeinpä enemmän niistä kitisijät.
Jos se päänaukominen ja trollaaminen menee niin ihon alle, niin ottakaa vaikka pikku tauko täältä. Ei se joka päiväinen kyttääminen ja valittaminenkaan ihan tervettä ole.
Jos se päänaukominen ja trollaaminen menee niin ihon alle, niin ottakaa vaikka pikku tauko täältä. Ei se joka päiväinen kyttääminen ja valittaminenkaan ihan tervettä ole.
I´m multitasking. I can listen, ignore and forget at the same time.
-
Mc Mafia
Vittu mitä vasikoita 

Pohjasakkaa, jotka nylkyttivät hädissään vasikkanappia kun seremoniamestari hoilasi totuudesta. Minfo menettää tässä lukijoita koska ei tänne kukaan tule päivän lehtiä lukemaan vaan jotain ihan muuta mutta ei nämä ymmärrä sitäkään.
Pohjasakkaa, jotka nylkyttivät hädissään vasikkanappia kun seremoniamestari hoilasi totuudesta. Minfo menettää tässä lukijoita koska ei tänne kukaan tule päivän lehtiä lukemaan vaan jotain ihan muuta mutta ei nämä ymmärrä sitäkään.
- Liitteet
-
- Screenshot_20241020_155424.jpg (57.1 KiB) Katsottu 833 kertaa
No nyt lähti seremoniamestari veisaamaan totuuksiaan aivan toisiin ulottuvuuksiin, voi että.
Sinänsä hyvä valinta noista kahdesta, Steveni on kumminki värikkäämpi hahmo.
Sinänsä hyvä valinta noista kahdesta, Steveni on kumminki värikkäämpi hahmo.
Eih bennek, eih blavek