Johanna Tukiainen
Rässäsellä on aika pimeitä lapsia:

Ilme on jotenkin.. kärsivä.
Erään pääsiäisen alla kotia lähestyessäni hätkähdin, sillä näin kaukaa ulko-ovessamme suuren valkoisen ristin. Lähellä havaitsin sen parista askarrelluksi ja sinitarralla oveen kiinnitetyksi. Kun menin sisään, mykistyin nähdessäni samanlaisia, erikokoisia ristejä teipattuna kymmenittäin kaikkialle oviin, peileihin ja seiniin. Lapsemme olivat kaikki alle kouluikäisiä, ja he riensivät vanhimman johdolla selittämään askartelunsa tarkoitusta: "Kun mummi tulee kylään ja näkee nämä ristit, niin hän muistaa, että - ai niin, Jeesus rakastaa minua." Viesti oli tarkoitettu pääsiäiseksi kylään odotetulle mummille, mutta se pysäytti minutkin. Jäin ihmettelemään, miten yksinkertainen, mutta varma todistus meillä onkaan Jumalan armosta! Kun Jumala kertoo meille rakkaudestaan, hän vie aina ristin luo.

Ilme on jotenkin.. kärsivä.
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Uusimmassa hymyssä,ainakin paperiversiossa, Tukevainen aikoo antaa poliisille tutkittavaksi nettikirjoituksia,joissa häntä on mm. huoriteltu ja haukuttu mielisairaaksi. Ei ole vielä kuitenkaan päättänyt paljonko aikoo vaatia korvauksia henkisistä kärsimyksistä.
Niitä kunniaa loukkaavia nettikirjoituksia on kyllä niin pilvin pimein että vaikka ei sais kun euron jokaiselta niin Tuksu voisi sen jälkeen viettää niillä rahoilla glämyyriä elämää ihan itse ilman miespuolisia "sponsoreita".
Tuksun mielestä "ihmiset ovat ahdistuneita ja purkavat pahaa oloaan netissä oksentamalla julkisuuden henkilöiden päälle"
No näin äkkiseltään tulisi kyllä mieleen parempiakin keinoja purkaa ahdistustaan
Tuksulla itselläänhän ei tietenkään ole mitää tekemistä sen kanssa, miksi juuri hän saa älyttömät määrät tällaista palautetta verrattuna muihin julkisuuden henkilöihin
Niitä kunniaa loukkaavia nettikirjoituksia on kyllä niin pilvin pimein että vaikka ei sais kun euron jokaiselta niin Tuksu voisi sen jälkeen viettää niillä rahoilla glämyyriä elämää ihan itse ilman miespuolisia "sponsoreita".
Tuksun mielestä "ihmiset ovat ahdistuneita ja purkavat pahaa oloaan netissä oksentamalla julkisuuden henkilöiden päälle"
Tuksulla itselläänhän ei tietenkään ole mitää tekemistä sen kanssa, miksi juuri hän saa älyttömät määrät tällaista palautetta verrattuna muihin julkisuuden henkilöihin
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
-
kakojootti
- Olivia Benson
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Haha. Siis vapaaottelussahan saa repiä hiuksista. Vähän on Tuksulla säännöt hakusessakakojootti kirjoitti:http://www.seiska.fi/seiskatv/_a83896/j ... llinnassa/
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
kakojootti
- Olivia Benson
pysyis tuksu vaan erossa tuommosista ettei tuu pipi nenään. tosin tuossa naamassa ei pari nyrkiniskua näkyis missäänloneliness kirjoitti:Haha. Siis vapaaottelussahan saa repiä hiuksista. Vähän on Tuksulla säännöt hakusessakakojootti kirjoitti:http://www.seiska.fi/seiskatv/_a83896/j ... llinnassa/Tuksu on isänmaallinen ja kannustaa Suomea btw. Jes.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
-
kakojootti
- Olivia Benson
Muutes...
tuli vaan mieleen,kun nyt on puhuttu niin paljon koulukiusaamisesta.
Eikö tämä kirjoittelu JT:stä täytä kaikki kiusaamisen tunnusmerkit?
Myönnän, että näitä viestejä on hauska lukea ja myönnän, että olen itsekin kirjoitellut mutta luuletteko, että JT:lle tulisi paha mieli jos hän lukisi nämä viestit?
Täytyy sanoa, että jos minä olisin joutunut vastaavan mediahuomion kohteeksi ja yleiseksi sylkykupiksi,olisin jo ajat sitten...ehkä päätynyt pöpilään tai "kadonnut" ulkomaille.
Pitäisikö meidän ehkä ajatella, että JT:ltä on lähtenyt homma lapasesta pahemman kerran eikä meidän pitäisi enää repostella toisen ihmisen onnettomuudella?
Joo, käy vähän sääliksi. Ja mikä säälittävintä, tajuaako hän edes itse millainen naurun aihe hän on vai onko hän vain ylpeä saamastaan huomiosta ja me pilkkaajat olemme vain "kateellisia"?
Myönnän, että näitä viestejä on hauska lukea ja myönnän, että olen itsekin kirjoitellut mutta luuletteko, että JT:lle tulisi paha mieli jos hän lukisi nämä viestit?
Täytyy sanoa, että jos minä olisin joutunut vastaavan mediahuomion kohteeksi ja yleiseksi sylkykupiksi,olisin jo ajat sitten...ehkä päätynyt pöpilään tai "kadonnut" ulkomaille.
Pitäisikö meidän ehkä ajatella, että JT:ltä on lähtenyt homma lapasesta pahemman kerran eikä meidän pitäisi enää repostella toisen ihmisen onnettomuudella?
Joo, käy vähän sääliksi. Ja mikä säälittävintä, tajuaako hän edes itse millainen naurun aihe hän on vai onko hän vain ylpeä saamastaan huomiosta ja me pilkkaajat olemme vain "kateellisia"?
- Juliet Jones
- Axel Foley
Voihan se olla, ettei Tuksukaan näitä kirjoituksia ihan hyvällä mielellä lukisi.. mutta henkilön, joka kaikin mahdollisin tavoin tunkee itseään julkisuuteen, pitää myös arvostelu ja kommentointi kestää.Anile kirjoitti:Muutes...
Koulu- tai työpaikkakiusaamiseksi voitaisiin ihan selvästi nimetä sellainen toiseen kohdistuva toiminnallinen negaatio, jossa kohde ja tekijät kuuluvat tavalla tai toisella samoihin ympyröihin. Kiusaamista täällä ketjuissa kirjoittelu ei mielestäni ole, linkitämme Tuksu- uutisia muualta, keskustelemme niistä, ja nimenomaan jo muualla julkisuudessa olleista asioista.
Käsittääkseni kukaan ei ole keksinyt mitään, juoruillut lähipiiriin kuuluvana tmv.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Mietin tuota samaa juuri yksi päivä kun radiossakin juontajat pilkkasivat Tukiaista aika kauhealla tavalla.
Joskus tuntuu, että tämä homma on jo lievästi sanoen karannut lapasesta ja myötätunto alkaa olemaan jo kiusatun puolella.
Ei ne Kanervan potkut nyt valtakunnallisesti niin kammottava tapaus voi olla, että yhtä ihmistä pilkataan ja halveksitaan näin avoimesti ja loputtomasti.
Joskus tuntuu, että tämä homma on jo lievästi sanoen karannut lapasesta ja myötätunto alkaa olemaan jo kiusatun puolella.
Ei ne Kanervan potkut nyt valtakunnallisesti niin kammottava tapaus voi olla, että yhtä ihmistä pilkataan ja halveksitaan näin avoimesti ja loputtomasti.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Juu joskus menee vähän överiksi Tuksun suhteen ihmisillä. Ennen kuitenkin jo todettiin, että vaikuttaa, että Tuksu tunkee julkisuuteen väkisin ja tulot mielessä. Läskijuttuja en tosin ymmärrä, koska on ihan normaalin mitoissa, eikä se kroppa mikään hirveä ole. Mutta ehkä siihen ällöön näkemykseen vaikuttaa Tukiaisen jutut, pukeutuminen yms...
Paavo Arhinmäki on äijä!