Minfo kuvina
Re: Minfo kuvina
^Oli muuten hyvä maila
.
-
Hank Voight
Jep, legendaarinen. Siinä mielessä hiukan tylsää, että on tällä foorumilla muuntautunut negatiiviseen muotoon
Mä en tajua miksei nuo Torspot voi olla kuten sä. Eri mieltä voi olla enemmistön kanssa tyylilläkin.
-
Even Steven
Sehän on sun oma logosi. Ainakin tästä eteenpäin. Ole hyvä. Voin kuvitella kuinka liian pieni Torspo lippis pukisi sinua ja tukisi huonoksi mennyttä hammasrivistöäsi. Pahoittelun puolikas viimeisestä, sanat vain ilmestyvät mieleeni peräkanaa kerta toisensa jälkeen.Hank Voight kirjoitti: To Loka 03, 2024 12:00 amJep, legendaarinen. Siinä mielessä hiukan tylsää, että on tällä foorumilla muuntautunut negatiiviseen muotoon
Mä en tajua miksei nuo Torspot voi olla kuten sä. Eri mieltä voi olla enemmistön kanssa tyylilläkin.
-
Even Steven
Tästä tuli Minfon valiojoukke Likainen Puolitussu mieleen. Nämä on sillä tavalla hullunkurista sakkia, että he ovat päätyneet pitkien opintojensa jälkeen haukkumaan muita ollen itse pääsääntöisesti väärässä asiassa kuin asian vieressäkin.
Mieti sitä, ei kun siis älä mieti sitä, tossa lukee, ettei se kannata ollenkaan.
Mieti sitä, ei kun siis älä mieti sitä, tossa lukee, ettei se kannata ollenkaan.
- Liitteet
-
- IMG_20241003_034513_356.jpg (216.28 KiB) Katsottu 5070 kertaa
Olisihan tuo nyt ollut liikaa odottaa että edes ihmistuhatjalkainen olisi ekalla otolla onnistunut..
-
Hank Voight
Ai ne Ekoapinat vetää tuollaisiakin performansseja? Voi vittu mitä touhua 
100 ensimmäistä konttaajaa saa ilmaisen ämpärin.1101 kirjoitti: La Loka 05, 2024 5:44 amOlisihan tuo nyt ollut liikaa odottaa että edes ihmistuhatjalkainen olisi ekalla otolla onnistunut..
I´m multitasking. I can listen, ignore and forget at the same time.
-
Hank Voight
Tuota kuvaa kun katselee, niin jotenkin tulee sellainen pakottava halu potkia perseille. Lisää vauhtia niinku.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Ei lisättävää.
-
Honey_Badger
- Neuvoja-Jack
Jaaha, varmaankin aivoriihi siis kyseessä
-
Honey_Badger
- Neuvoja-Jack
Vai niin. En ole koskaan ottanut osaa elokapinan miekkareihin yms., mutta kuulun muuten 'viherpiipertäjiin, puunhalaajiin'. Kokemusperäisten havaintojen pohjalta päilen kuitenkin, ettei tällaistä isohkon kylmälaitteen kokoista ja mallista jätkää kovin moni tule potkimaan, luonnekaan ei ole ollenkaan pasifistinen....Hank Voight kirjoitti: La Loka 05, 2024 6:42 pm Tuota kuvaa kun katselee, niin jotenkin tulee sellainen pakottava halu potkia perseille. Lisää vauhtia niinku.
aivoriihi?
Onko tuo "Ei lisättävää" siis jokin aivoriihen lanseeraama sanonta? minä olen kyllä törmännyt siihen monessakin paikassa niin en osannut arvata että se olisi varattu jonkun yksityiseen käyttöön.
En edes kuulu perussuomalaisten äänestäjiin, mutta tuo kuva kyllä kertoo hyvin siitä millainen minunkin mielestäni perinteisen suomalaisen naisen tulee olla, ulkonäköön sen enemmin puuttumatta mutta naisella sitä penistä ei kuulu olla, eikä mies jolta leikataan penis pois muutu naiseksi muuten kuin ehkä omissa kuvitelmissaan, ei vaikka teettäisi kuinka isot henry harjusola silikonitissit ja perseen.
Pyydän anteeksi kaikilta jotka eivät ymmärtäneet, aivan ilmeiseti epäonnistunutta vitsiäni
.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Täytyy myöntää että minä olen ainakin tuosta mahdollisesta vitsistäsi pihalla kuin lumiukko, ei hajuakaan mistä on kysymys.aivoriihi kirjoitti: To Loka 31, 2024 2:20 pm Pyydän anteeksi kaikilta jotka eivät ymmärtäneet, aivan ilmeiseti epäonnistunutta vitsiäni.