Kauhajoen koti- ja laitostalousoppilaitoksen ammuskelu 2008
Itse en usko että noiden viestien kirjoittajat ovat tienneet mitään enemmän. Tuollaista paskaa tuli muutenkin joiltain tyypeiltä ja joidenkin accojen vainoaminen oli suht rajuakin (Kuten varmaan moni tämänkin palstan tyypeistä tietää). Muistan kun esim. Disillusioned89:stä tehtiin joku pilavideokin. Myös tosta "Cho's highscoresta" pilailusta olen lukenut ennenkin. "Bet u can't beat Cho's record" -jne... kommenttia muistan lukeneeni monenkin tämäntyyppisen accountin kommenteista.
http://www.middlebeercommando.com/wordpress/?p=1303
Muskettini on ovenpönkkänä, vahingossa se saattaa hyökätä lehdenjakajan kimppuun.
Vittuvieköön.
Muskettini on ovenpönkkänä, vahingossa se saattaa hyökätä lehdenjakajan kimppuun.
Vittuvieköön.
Paskanen tukka
No ei mielestäni tule. Nuo kommentit tulevat porukalta, joka ei selvästikkään ihannoi kuolumurhaajia. Lovehetarin tili tuli nopeasti esiin keskusteluiden spekulaatioissa ja noiden kommenttien perusteella häntä näköjään syytellään manipulaattoriksi. Ei ihme, että hävisi nopeasti ja sulki tilinsä.loneliness kirjoitti:Kyllähän noista sellanen viba tulee, että teko olisi ollut tiedossa. Ketkä kaikki sitten siitä tiesivät (jos tiesivät) onkin vaikeampi saada selville.
Ohhoh. Täytyy sanoa, että yllätyin tuosta määrästä, mitä noita uhkauksia on tullut. Toki on oletettava, että siinä on iso osa sekä "mää oon ihan varma, että mää näin sillä jonku ehkä aseen muotosen tai semmosen, ja onhan se niin epäilyttävän näkönenkin" -paniikki-ilmoituksia, että "Perhana, mulla on matikankoe, vois ammuskella niin ei tarttis sitäkään tehdä/Vtu mää niinku tapan teijät kaikki niinku, ko te ootte noin idiootteja"-uhoamisia, mutta kuitenkin. Eniten kuitenkin yllätti tuo lihavoitu osa. Voisiko olla, että seassa olisi ollut muutama potentiaalinen oikea ammuskelija? Poliisi on tosiaan saanut aikaiseksi muutamassa viikossa.Kauhajoen koulusurmien jälkeen poliisin tietoon on tullut yli 120 oppilaitosuhkausta viime perjantaihin mennessä.
...
Useimmissa tapauksissa poliisi on saanut selville uhkaajan henkilöllisyyden. Vakavimmissa poliisi on ottanut henkilöitä kiinni, ja tehnyt kotietsintöjä. Muutama on toimitettu lääkärin hoitoon. Joiltakin on otettu aselupa ja ase pois.
STT
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
Itse muistaisin lukeneeni Metro-lehdestä, että muutama noista asetakavarikoinneista olisi ollut sen tyyppisiä ettei osassa videoissa ole varsinaisesti ollut "mitään uhkaavaa tai massamurhaan viittaavaa". Tyyliin hirvikiväärillä räiskitty metsässä poikain kesken ja joku on sen uhkaavaksi kokenut. Ja sen seurauksena sitten on poliisivoimin käyty isäpapan metsästysaseet hakemassa pois. Toisaalta saavat syyttää vain itseään jos aseet lähtevät, eiköhän liene sanomattakin selvää ettei nettiin tällä haavaa kannata laittaa mitään mihinkään ammuskeluun saati aseisiin liittyvää materiaalia, oli se sitten kuinka harmitonta tahansa. Ihmiset ovat yksinkertaisesti niin varpaillaan.
Onko tämä sitten ylireagointia, en tiedä. Mutta ehkäpä parempi näin kuin toisinpäin.
EDIT: Typoja
Onko tämä sitten ylireagointia, en tiedä. Mutta ehkäpä parempi näin kuin toisinpäin.
EDIT: Typoja
Tää Kauhajoen ampumavälikohtaus on pilannu mun elämän täysin! Kaiken piti olla valmiina ja suunnitelmia pää täynnä. Sit joku kusipää tulee ja riistää multa mun rakkaan ihmisen ihan vaan sen takia ku iskä ei vieny pienenä tarpeeks kaukaloon lämimään tai sit oli lelu jumittunu patterin väliin ja oli NIIN ankara lapsuus,et pitää varmaan tappaa vähä sakkia jos vaik oma olo paranis! Ei tainnu se vitun hippiäinen tietää kuinka monen elämän se pilas! Toivottavasti se mätänee helvetis maailman tappiin saakka!!! Mä oon niin paskana..
Terska
Kauhajoen koti- ja laitostalousoppilaitoksen ammuskelu
On pakko kommentoida, ettei muuten pidä paikkansa toi Apollon viimenen väite. Estille jaksamista pahimman yli; ajan kanssa tuska helpottaa ja elämä jatkuu.apollo kirjoitti:Hoihhoijjaaa, kaikilta meiltä kuolee läheisiä, ynnä muuta paskaa tapahtuu. Vetäydy takaisin mökkiisi itkemään, äläkä täällä itke. Älä kitise, se mikä ei tapa, niin vahvistaa.est kirjoitti:Tää Kauhajoen ampumavälikohtaus on pilannu mun elämän täysin!
Re: Kauhajoen koti- ja laitostalousoppilaitoksen ammuskelu
Jaha, Apollon viesti katos. Toivottavasti tajusi itse poistaa.perfume kirjoitti:On pakko kommentoida, ettei muuten pidä paikkansa toi Apollon viimenen väite. Estille jaksamista pahimman yli; ajan kanssa tuska helpottaa ja elämä jatkuu.apollo kirjoitti:Hoihhoijjaaa, kaikilta meiltä kuolee läheisiä, ynnä muuta paskaa tapahtuu. Vetäydy takaisin mökkiisi itkemään, äläkä täällä itke. Älä kitise, se mikä ei tapa, niin vahvistaa.est kirjoitti:Tää Kauhajoen ampumavälikohtaus on pilannu mun elämän täysin!
Mielestäni on hyvä, että joku tuo myös tämän kaltaisen kokemuksen tähän ketjuun.est kirjoitti:Tää Kauhajoen ampumavälikohtaus on pilannu mun elämän täysin! Kaiken piti olla valmiina ja suunnitelmia pää täynnä. Sit joku kusipää tulee ja riistää multa mun rakkaan ihmisen ihan vaan sen takia ku iskä ei vieny pienenä tarpeeks kaukaloon lämimään tai sit oli lelu jumittunu patterin väliin ja oli NIIN ankara lapsuus,et pitää varmaan tappaa vähä sakkia jos vaik oma olo paranis! Ei tainnu se vitun hippiäinen tietää kuinka monen elämän se pilas! Toivottavasti se mätänee helvetis maailman tappiin saakka!!! Mä oon niin paskana..
Tässä ketjussa ilmeisesti aikaisemmin ollut vaan ihmisiä ,jotka eivät ole uhrien läheisiä. Siis oletan näin.