Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
serialist kirjoitti:Kuitenkin, puollan parvekkeella tupakointia. Minä maksan myös parvekkeestani, joten poltan siellä jos haluan.
Myös minä maksan parvekkeestani ja olisi kiva, jos lähinaapurit eivät sauhuttelisi niin paljon että iltaisin ei paljon yohdi parvekkeelle mennä jos ei sitten halua savuja haistella. Tuuletusikkunan avaamisesta nyt sitten puhumattakaan.
En sinänsä kannata Suurta Savutonta Suomea - enkä edes tajua miten sellaisen voisi saavuttaa - mutta kiva olisi, jos ei itse tarvitsisi muiden tupakoinnin takia rajoittaa omaa elämäänsä.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
serialist kirjoitti:Kuitenkin, puollan parvekkeella tupakointia. Minä maksan myös parvekkeestani, joten poltan siellä jos haluan.
Myös minä maksan parvekkeestani ja olisi kiva, jos lähinaapurit eivät sauhuttelisi niin paljon että iltaisin ei paljon yohdi parvekkeelle mennä jos ei sitten halua savuja haistella. Tuuletusikkunan avaamisesta nyt sitten puhumattakaan.
En sinänsä kannata Suurta Savutonta Suomea - enkä edes tajua miten sellaisen voisi saavuttaa - mutta kiva olisi, jos ei itse tarvitsisi muiden tupakoinnin takia rajoittaa omaa elämäänsä.
Nämä on näitä asioita, joista jokaisella on oma mielipiteensä ja niistä pidetään kiinni loppuun asti. Itse en ole, onneksi, koskaan kuullut valitusta parveketupakoinnistani. Jos parvekkeella tupakoiminen kiellettäisiin, ihmiset alkaisivat valitettavasti joko polttamaan sisällä, jolloin koko rappukäytävä lemuaa tai ramppaisivat ulko-ovella, jolloin siitä "tulisi liikaa meteliä". Ei ole kultaista keskitietä.
Savuton Suomi on naurettava ajatus ja rikkoo mielestäni oikeuksiani. En aio maksaa yle -maksua enkä lopettaa tupakointia. Aika natsimaista tämä Suomen toiminta tällä hetkellä. Kielletään nyt samantien sitten alkoholi, seksi, lasten huutaminen ja koirien haukkuminenkin.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Mulle on melko sama onko Suomi ihan noin savuton vai ei, kunhan kukaan ei tule mun mökkiini tai pihalle tupakoimaan. Ehkä tuo menee jo vainon puolelle tuo hanke. En tiedä oikein kun mua tupakki harvemmin pääsee häiritsemään kun en juuri kulje paikoissa joissa röökataan.
Jos tupakki olis sitä mitä se oli joskus 20-luvulla, sais mun puolesta röökätä vaikka missä, mutta se nykyinen kemiallinen haiseva seostupakka ei viehätä.
Mua häiritsee yks homma; miksi tupakoitsijoiden asioista päättävät aina ne ihmiset, jotka eivät itse polta?
Totta kai sellainen joka ei polta haluaa kieltää tupakoinnin joka paikasta ja kokonaan.
Mä oon sitä mieltä et kun tupakka on kerran tänne tullut, se on tullut jäädäkseen. Paheensa kullakin.
Kaipaan niin kovasti niitä aikoja, jolloin saatoin työpäivän jälkeen kävellä hämyiseen baariin, tilata lasin punaviiniä tai kylmän oluen. Istuskelin rauhassa ja poltin pari savuketta siinä samalla. Oli vain minä ja se pieni rentoutumisen hetki.
Ehkäpä tässä tupakka-asiassakin olis voinu mennä jotain kultaista keskitietä. Oon ihan satavarma et 50-100 vuoden päästä kauhistellaan et miten on voitu ihmisten antaa puhua kännykässä noin paljon ja milloin missäkin! Sehän aiheuttaa aivosyöpää!
zatulee kirjoitti: Ke Loka 28, 2009 4:55 pm
Mua häiritsee yks homma; miksi tupakoitsijoiden asioista päättävät aina ne ihmiset, jotka eivät itse polta?
Varmaan siksi koska se häiritsee tupakoimattomia eniten.
Onneksi tuosta tavasta ollaan pääsemässä kokonaan eroon.
Hinta niin ylhäällä jo nyt, ettei köyhillä ole varaa polttaa.
Ja ne jotka vielä polttavat, niin se tupakointi hoitaa ne pois kyllä.
Marokon Kauhu kirjoitti: Su Loka 06, 2024 10:48 am
Hinta niin ylhäällä jo nyt, ettei köyhillä ole varaa polttaa.
Alle 6 euroa aski laivalta. Sätkätupakka vielä edullisempaa. Itse tilaan ulkomailta Ritmeeester Sweets filter -pikkusikareita ja poltan niitä kuin ihmiset 70-luvulla. Jos olisi virastoasiointia, polttaisin aulassa odotellessani. Poltan myös rappukäytävässä. Ratikassa en ole koskaan polttanut, mutta metrossa kyllä. Miellän metron ali-ihmisten lymyämispaikaksi, jossa saa raiskaa, kusta, tappaa, olla juovuksissa, paskoa, neekeröidä, tapella ja oksentaa. Kannan myös mukanani järjestyslain vastaisesti puukkoa. Tavan opin Pentti Linkolalta, joka vastusti silloista teräaselakia. Kyseessä ei ole mikään viiltoase, kuten mattoveitsi, vaan tehdasterässä oleva Mora 2000 -puukko, jolla voi perata mummon vitusta kurkkuun asti kuin hauen.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Miksei rakenneta tupakointihuoneita ja paikkoja missä voi vaihtaa tumpit savukkeisiin ja saada kaasua täytettäviin sytkärehin? Miksi tupakoitsijaa (tupakointi on yhä laillista) vainotaan ja syyllistetään, mutta sekakäyttäjiä ymmärretään mm. puhtaat neulat, käyttöhuoneet (lisää pitää rakentaa), paikka missä nukkua (diakonissalaitos). Sekakäyttäjä on uhri, vaikka hän on ihan itse ajautunut käyttämään aineita. Myös tupakoitsijaa pitäisi kohdella uhrina - hänkin on ihan itse ajautunut savukkeiden maailmaan. Alkkoholisti on myös uhri - heille onkin jo omat, tosin itsekustannettavat maksulliset hoidot.
Tupakansavu häiritsee - ei tässä voi öitään enää nukkua. Mutta narkkarin pöriseminen, paskantaminen asuintalojen porraskäytäviin tai ulko-oven eteen ei saa häiritä, koska paskantaja on uhri, eikä voi itselleen mitään. Se, että narkki pöllii sun skuutin ei ole narkkarin vika, vaan sun. Mitäs jätit sen siihen. Kait sulla ny vittu vakuutus on.
Tupakanmyyjä ei kaupan kassalla myy kiellettyä ainetta pimeästi, ei velkaannuta asiakasta, ei pahoinpitele tätä.
Tupakointi. Se pitää kieltää.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Doctor Lecter kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:53 am
Alkkoholisti on myös uhri - heille onkin jo omat, tosin itsekustannettavat maksulliset hoidot.
Kyllä katkaisuhoidon ja kuntoutuksen maksaa kunta. Kuntoutuksen vrkhinta on noin 300 euroa. Jotkut ovat niin viehättyneitä tähän järjestelmään, että asuvat niissä sosiaalietuisuuksia nostaen. Lisäksi näissä on tupakkakopit kuin lentokentällä, ettei joku vain sekoa, kun hänen majesteettinsa tupakointia rajoitetaan.
Tupakointia vastaan on tosissaan isketty kansainvälisesti ihan kunnolla. Muistan ajan, kun lentokoneissa oli vielä metalliset ruokailuvälineet ja tupakkaa sai polttaa poislukien nousu- ja laskuvaiheet. Silloin vielä oli ihan tuhkakupit penkeissä. Siihen aikaan baarit olivat vielä baareja, joissa poltettiin tupakkaa. Tupakkalaki tuli joskus tämän vuositunnen alkukymmenellä. Jouduin tuolloin hakkaamaan jonkun Immun näköisen portsarin karatetyylillä, kun puuttui minun tupakointiini.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.