JasseHames kirjoitti: Su Loka 06, 2024 11:14 pm
Quorthon kirjoitti: Su Loka 06, 2024 7:43 pm
Sailor Maryssä kaikki muut oli paikallisia juoppoja tai eläkeläisiä. Mietin jo jossain vaiheessa, voisko olla että tänne kirjoittelee jotain harmaapäitä jotka tuijottelee kaljaansa ja mutisee itsekseen: "Mä oon aika kova jätkä...", mutta ei sentäs
Eläkeläisnaisten kuukautisia sivupersoonahörhön ei olisi tarvinnut pelätä!
No niin, taidanpa käydä huvikseni joskus jokin päivä kaljalla, parilla tsekkaamassa, minkälainen paikka oikeasti on. Se ei maksa paljoa vaivaa, aikaa eikä rahaa. Nettifoorumien nimimerkkien juttuihin en täysin luota, joten pidän jossakin määrin mahdollisena, että vain pilailette "Kostin" kanssa. Yhtään konkreettista todistetta siitä, että olitte Sailor Maryssä, ei ole.
Terassilla on noin neljä pöytää, sisällä ehkä seitsemän. Oli täysi lauantaina jo iltapäivällä. Sisällä oli 7-8 ikämiestä kaljalla, yksi nainenkin. Plus minä ja Kosti. Terassin puolella jotain paikallisia bikerin näköisiä juoppoja, isot parrat jne...
Sikäli en aistinut tuota mitä Ross sanoi aiemmin, että paikassa katsottaisi kantasuomalaisia jotenkin oudosti. Kaikki tai lähes kaikki asiakkaat olivat niitä, baarimikko oli myös suomea normaalisti puhuva keski-ikäinen nainen. Kolmosstobe oli 6€.
Myös Rossin väite siitä, että paikasta näkisi ohikulkiessa ketä siellä on paikalla, oli outo. Sisätila ei ole iso, mutta se on putkimainen, eikä tosiaan terassin edestä kävelemällä näe peräpöytien miehistä mitään.
Uffesta ja Tuffesta ei ollut jälkeäkään, ellei ne ole jo eläkkeellä, ja sisustusasioiden sijaan topiciksi vaihtunut se kuka on kova jätkä. Vaikutelma oli lopulta hyvin Itä-Helsinkimäinen. Sen voin kyllä uskoa että asiaskaskunta on vaihtuvaa, koska paikka oli yllättävänkin räkälämäinen, mutta sen selittänee myös kellonaika.