Minfolaisten face-to-face tapaamiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Quorthon
Adrian Monk

Minfolaisten face-to-face tapaamiset

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Onko näitä kuinka paljon? Kertokaa omat kokemuksenne.

Itse olen tavannut nyt vain Kostin toissapäivänä Kirkkonummella. Ja Kosti sanoi myös, ettei ole muita täältä tavannut.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Re: Minfolaisten face-to-face tapaamiset

Viesti Kirjoittaja damfin »

Taitaa olla ilmapiiri ja porukan henkinen taso nykyään sellaista että kuka noihin julkisiin tapaamisiin haluaisi osallistua kun kirjoituksetkin on pelkkää keskinäistä uhoamista ja vittuilua.

Joskus vuosia sittenhän noita järjestettiin ihan onnistuneesti ja hyvässä hengessä, taisi joku minfolaisten porukka päästä televisioonkin ellen väärin muista.

Nykyisin jos jotain tapaamisia minfolaisten kesken järjestetään niin ei niistä palstalla ääneen ja julkisesti huudella vaan ne on sovittu yksityisviesteillä ja osallistujat tarkemmin valiten, palstan äänekkäimmät huutelijat niihin tuskin kutsuja saavat.
Quorthon
Adrian Monk

Tällaisen kuvan mäkin olen saanut, että joskus oli ihan meininkiä, mutta nykyään päihdeaddiktien pätemisluola. Itse tein nämä tunnarit jo 2007, mutten silloin hirveästi kirjoitellut. Joku sata viestiä ehkä parissa vuodessa. Vaikuttaa, että meno on kuihtunut sen koommin, vaikka oma aktiivisuus kasvanut. :mrgreen:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

damfin kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 1:28 pm jos jotain tapaamisia minfolaisten kesken järjestetään niin ei niistä palstalla ääneen ja julkisesti huudella vaan ne on sovittu yksityisviesteillä ja osallistujat tarkemmin valiten
Varmasti toimiva taktiikka tuo juurikin.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Quorthon kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 1:15 pm Onko näitä kuinka paljon? Kertokaa omat kokemuksenne.

Itse olen tavannut nyt vain Kostin toissapäivänä Kirkkonummella. Ja Kosti sanoi myös, ettei ole muita täältä tavannut.
Kosti on sinun oma nimimerkkisi, kuten Korpisoturi ja Ross Sullivan. En tiedä mihin pyrit, mutta kavereita sinulla ei selvästi ole.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mulle saa laittaa viestiä jos joskus on jotkut on järjestämässä jotain täällä Turun suunnassa, tai edes hiukan lähempänä Turkua kuin Helsinkiä.

Ja kuten olen aiemminkin sanonut, niin mun autossa mahtuu jokunen kulkemaankin jos sikseen. Mutta Helsinkiin ei oikein nappaa ajella. Yleensä muutenkaan.
Quorthon
Adrian Monk

RL11/6 kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:20 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 1:15 pm Onko näitä kuinka paljon? Kertokaa omat kokemuksenne.

Kosti on sinun oma nimimerkkisi, kuten Korpisoturi ja Ross Sullivan. En tiedä mihin pyrit, mutta kavereita sinulla ei selvästi ole.
Pitääkö sullekin laittaa puhelinnumero yksityisviestillä, että loppuu se houriminen?

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon
Adrian Monk

Hank Voight kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:20 pm Mulle saa laittaa viestiä jos joskus on jotkut on järjestämässä jotain täällä Turun suunnassa, tai edes hiukan lähempänä Turkua kuin Helsinkiä.

Ja kuten olen aiemminkin sanonut, niin mun autossa mahtuu jokunen kulkemaankin jos sikseen. Mutta Helsinkiin ei oikein nappaa ajella. Yleensä muutenkaan.
Turku on kyllä parempi paikka kuin Helsinki, mutta mitä me siellä tutkittaisiin? Ravintola Valenciaa tuskin on enää olemassakaan, että vois mennä kyseleen oliko Sirkka-Liisan pokana oleva Hollantilainen merimies Hans Assmann vai ei.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
RL11/6
Watson itse

Quorthon kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:22 pm

Pitääkö sullekin laittaa puhelinnumero yksityisviestillä, että loppuu se houriminen?
En tarvitse sinun Grindriä varten hommattua prepaidin numeroa!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
RL11/6
Watson itse

Quorthon kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:23 pm
Hank Voight kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:20 pm Mulle saa laittaa viestiä jos joskus on jotkut on järjestämässä jotain täällä Turun suunnassa, tai edes hiukan lähempänä Turkua kuin Helsinkiä.

Turku on kyllä parempi paikka kuin Helsinki, mutta mitä me siellä tutkittaisiin? Ravintola Valenciaa tuskin on enää olemassakaan, että vois mennä kyseleen oliko Sirkka-Liisan pokana oleva Hollantilainen merimies Hans Assmann vai ei.
Turku on yritys jäljentää Stadia, mutta siinä on epäonnistuttu parhaalla mahdollisella tavalla. Turussa asuu ne, joilla ei ole asiaa Stadiin velkojen ym takia.
Quorthon
Adrian Monk

Aivan, sen takia Turku perustettiin Suomen pääkaupungiksi vasta Helsingin jälkeen ja siellä asuvat ihmiset aina yrittää puhua kuten stadilaiset.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon
Adrian Monk

RL11/6 kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:25 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:22 pm

Jos et olis nisti tai teini, niin laittaisin khyl!

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
RL11/6
Watson itse

Mene hintti vittuun tarjoilemasta yhteystietojasi
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Quorthon kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:23 pm
Ei Turkuun välttämättä tarvitsisi, mut kuitenkin pois päin Helsingistä. En mä itsekään Turussa asu, vaan tässä Turun naapurissa. Ja kyllä täältä ajelemaan pystyy, halpaakin kun on sähköauto. Mut Helsinkiin ei vaan jaksa.

Kannattaa jättää tuo RL omaan arvoonsa. Mä ainakin olen melko kyllästynyt siihen ja noihin muutamaan muuhun foorumin Torspoon. Kun ei mitään muuta ideaa ole täällä roikkua kuin viisastella ja nälviä.
claw
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja claw »

RL11/6 kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:38 pm
Quorthon kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:31 pm
RL11/6 kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:25 pm

Jos et olis nisti tai teini, niin laittaisin khyl!
Mene hintti vittuun tarjoilemasta yhteystietojasi
Tee hei sinä, sairas yksilö, palvelus koko Minfolle ja painu vittuun täältä trollaamasta!
Vastaa Viestiin