Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hank Voight

Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 8:07 pm Tää on muuten hauskaa, että nämä Hassu-Jaanat ja Raija-Liisat eivät voi mitenkään käsittää, että joku saattaisi tavata toisia minfolaisia in real Life. Eli eivät pidä sellaista mahdollisena.
Niinpä. En mä ainakaan usko, että tuo länkytys ihan vaan lämpimikseen länkyttämistä olisi. Kyllä nuo ihan tosissaan pitävät mahdottomana, että joku tapaisi jotain toista, saati kävisi ulkomailla.

Miten muuten olisi laivaristeily? Ainakin noilta Turun paateilta on kadonnut porukkaa kuin pipoa. Eikös niissä riittäisi spekuloitavaa? Ja bonuksena saisi taas ostettua itselle nikotiinipussit puolen vuoden tarpeiksi. Tai viinaksia tai vaikka spajaria, mistä kukin tykkää :)
JasseHames
Perry Mason

Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

RL11/6 kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 11:13 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 8:07 pm Sehän nyt on täysin selvää, että Kosti ja Kurttu olivat Seilorissa lauantaina (toisin kuin ennakoin kahdesta peruuntumisesta johtuen).
Molemmat ovat sinun nimimerkkejäsi. Olet mieleltäsi sairas pikkupaska.
Itse asiassa nyt minäkin olen tullut siihen johtopäätökseen, että nimimerkki Quorthon ei käy lähellekään täysillä kierroksilla. En tiedä, onko Quorthon idioottisivupersoonahörhön (= "Ross Sullivan") nimimerkki mutta on joka tapauksessa näiden viimeisimpien viestiensä perusteella tuon mielisairaan psykopaatin hengenheimolaisia. Minulla on paljon parempaakin tekemistä kuin lueskella kaikenlaisten kaistapäiden viestejä saati olla vuorovaikutuksessa sellaisten kanssa.

Ja nyt kun ajattelee järjellä, että Quorthon on mukamas käynyt Kostin kanssa Sailor Maryssä ja mukamas viestitellyt älypuhelimella samaan aikaan, niin sille ei ole kuin yksi järkevä selitys, miksi ei ole tullut minkäänlaista kuvaa todisteeksi. Olisi sinänsä ehkä keskimääräistä ovelampaa ensin parodioida omaa tapaamistaan Korpisoturi-nimimerkillä ja sitten sauhuta toisella nimimerkillä, että tapaaminen järjestyy 20 parodioinnista huolimatta. Mutta eipä tuo nyt tavatonta ole, että äärimmäisen narsistisen persoonallisuushäiriöinen kuvittelee olevansa kaikkia muita ihmisiä paljon älykkäämpi.

Quorthon menee nyt estolistalle samasta syystä kuin "Kosti", "Hank Voight", "Spede", "Korpisoturi" ja "Donald McRonald". Ilmeisesti myös "perhokalastaja" ja tämä uusi, Turun murretta vääntävä "Poste"-nimimerkki ovat jonkun em. hörhön nimimerkkejä.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Hank Voight

Joo-o. Se on ainakin helvetin hyvä homma, että RL:n ja Jessen kaltaiset Torspot eivät takuuvarmasti saavu yhteenkään tapaamiseen, sikäli mikäli sellaisia joskus onnistutaan järjestämään.

"Ei yhtään valokuvaa todisteena"? Voi vittujen kevät, miten voi tuollaistakin joku laukoa, ilmeisen tosissaan. Että aikuisten ihmisten pitäisi ottaa valokuvia ja laittaa ne jakoon, ihan vain todisteeksi jollekin foorumin Torspolle.

En mä kyllä keksi ainuttakaan syytä, että miksi kukaan vaivautuisi todistelemaan noille ääliöille yhtään mitään. Eihän nuo hyypiöt enää edes huvita, alkaa melkein jo vituttaa tuo jatkuva paskan länkytys.

En normaalisti tällaiseen sorru, mutta nyt teen poikkeuksen: Suksikaas te kaksi nyt vaikka vittuun koko foorumilta. Mikä helvetin idea teillä on täällä pyöriä? Kaikki pitää teitä ihan saatanan valopäinä. Ihan tosiaankin aivan kaikki, nyt kun Erkkikin on jäähyllä.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Hank Voight kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 11:22 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 8:07 pm Tää on muuten hauskaa, että nämä Hassu-Jaanat ja Raija-Liisat eivät voi mitenkään käsittää, että joku saattaisi tavata toisia minfolaisia in real Life. Eli eivät pidä sellaista mahdollisena.
Niinpä. En mä ainakaan usko, että tuo länkytys ihan vaan lämpimikseen länkyttämistä olisi. Kyllä nuo ihan tosissaan pitävät mahdottomana, että joku tapaisi jotain toista, saati kävisi ulkomailla.

Miten muuten olisi laivaristeily? Ainakin noilta Turun paateilta on kadonnut porukkaa kuin pipoa. Eikös niissä riittäisi spekuloitavaa? Ja bonuksena saisi taas ostettua itselle nikotiinipussit puolen vuoden tarpeiksi. Tai viinaksia tai vaikka spajaria, mistä kukin tykkää :)
Risteily olis periaatteessa todella jees, mutta joku hytin jakaminen ennakkoon tuntemattoman foorumilaisen kanssa on ehkä vähän... tai no en mä tiedä, kyllä Kostin kanssa lähtisin. Mutta Raija-Ludmilaa en ottais samaan koppiin. :mrgreen:

Näemmä seksiketju oli Jesse Jamekselle liikaa.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:50 am RL:n ja Jessen kaltaiset Torspot eivät takuuvarmasti saavu yhteenkään tapaamiseen, sikäli mikäli sellaisia joskus onnistutaan järjestämään.
Minulla ei ole tapana lähteä johonkin räkälään kännäämään mielisairaan nettispeden kanssa. En muutenkaan viehäty räkälöistä, ellei ne ole sitten oikein kälyisiä ja asiakaskunta käytännössä alkoholipohjaisessa saattohoidossa. Niissä on jotain samaa kuin sotaveteraanisairaaloissa.

Täällä murha.infossa on nettimielisairaala, jonka ylilääkärinä toimin. Voit kääntyä sen puoleen nimimerkkeinesi, jos haluat tapaamisen. Leponex on sinulla loppuelämän reseptillä, siitä emme neuvottele.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Quorthon
Adrian Monk

RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 11:47 am
Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:50 am RL:n ja Jessen kaltaiset Torspot eivät takuuvarmasti saavu yhteenkään tapaamiseen, sikäli mikäli sellaisia joskus onnistutaan järjestämään.
Minulla ei ole tapana lähteä johonkin räkälään kännäämään mielisairaan nettispeden kanssa. En muutenkaan viehäty räkälöistä, ellei ne ole sitten oikein kälyisiä ja asiakaskunta käytännössä alkoholipohjaisessa saattohoidossa. Niissä on jotain samaa kuin sotaveteraanisairaaloissa.
Pelkkä "minulla ei ole tapana lähteä johonkin" olis riittänyt. :mrgreen:

Mielestäni tuo kuvailemasi kaltainenkin paikka olisi liian laimea sinulle. Paremmin sopisi sellainen, jossa saa väistellä luoteja ja vaikeasti autistiset ihmiset roikkuvat toistensa kurkuissa päästellen epämääräisiä ääniä puhumisen sijaan.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
RL11/6
Watson itse

Quorthon kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:23 pm
RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 11:47 am
Pelkkä "minulla ei ole tapana lähteä johonkin" olis riittänyt. :mrgreen:

Mielestäni tuo kuvailemasi kaltainenkin paikka olisi liian laimea sinulle. Paremmin sopisi sellainen, jossa saa väistellä luoteja ja vaikeasti autistiset ihmiset roikkuvat toistensa kurkuissa päästellen epämääräisiä ääniä puhumisen sijaan.
Olisi riittänyt, kun olisit kommentoinut Hankkina. Turhaan vaihtelet näitä nimimerkkejä, joilla vastailet.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 8:07 pm Sehän nyt on täysin selvää, että Kosti ja Kurttu olivat Seilorissa lauantaina (toisin kuin ennakoin kahdesta peruuntumisesta johtuen).
Sinä taas olet helposti säikähtävä huru-ukko :D
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:28 pm
Mikset kommentoi Quorthonina?
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:29 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:28 pm

Mikset kommentoi Quorthonina?
Ei ole salasanaa, eikä ole mielenkiintoakaan kommentoida.

Teillä on Hassu-Jaanan kanssa melko tasaväkinen vuoden sketsihahmokilpailu meneillään. Aion ehkä äänestää sinua, vaikka Hassu-Jaana on psykoottisempi ja jopa vielä pelokkaampi. Yli 40-vuotias äijä esittämässä jotain hemmetin kansallissosialistista esseistiä Murhainfossa alkaa olla huumorimaksimi :D
Mitä te dorkat dorkailette?
Hank Voight

RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 11:47 am Minulla ei ole tapana lähteä johonkin räkälään kännäämään mielisairaan nettispeden kanssa.
Ei ole tapana ja lässyn lässyn.

Toki sen kaikki tajuaa sanomattakin, että sulla "ei ole tapana lähteä" yhtään mihinkään. Ja se on ihan OK. Mut lopeta tuo jatkuva länkytys.
Quorthon
Adrian Monk

Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 12:50 am Joo-o. Se on ainakin helvetin hyvä homma, että RL:n ja Jessen kaltaiset Torspot eivät takuuvarmasti saavu yhteenkään tapaamiseen, sikäli mikäli sellaisia joskus onnistutaan järjestämään.

"Ei yhtään valokuvaa todisteena"? Voi vittujen kevät, miten voi tuollaistakin joku laukoa, ilmeisen tosissaan. Että aikuisten ihmisten pitäisi ottaa valokuvia ja laittaa ne jakoon, ihan vain todisteeksi jollekin foorumin Torspolle.

En mä kyllä keksi ainuttakaan syytä, että miksi kukaan vaivautuisi todistelemaan noille ääliöille yhtään mitään. Eihän nuo hyypiöt enää edes huvita, alkaa melkein jo vituttaa tuo jatkuva paskan länkytys.

En normaalisti tällaiseen sorru, mutta nyt teen poikkeuksen: Suksikaas te kaksi nyt vaikka vittuun koko foorumilta. Mikä helvetin idea teillä on täällä pyöriä? Kaikki pitää teitä ihan saatanan valopäinä. Ihan tosiaankin aivan kaikki, nyt kun Erkkikin on jäähyllä.
WORD.

En ymmärrä, mitä nuo muka tekevät täällä. Ei niiden juttuja kukaan halua lukea. Tai jos haluaa, niin oikokoon käsitykseni. Taitaa jäädä oikomatta. Ja alkaa tämäkin ketju olla näiden toimesta pilalla, ellei saada kurssia muutettua.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon
Adrian Monk

Spede kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 10:43 pm Kiinnostaa, mutta realiteetti on se, että olen todella usein töissä lauantaisin.
Mites sunnuntai?

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
RL11/6
Watson itse

Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 1:42 pm
RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 11:47 am Minulla ei ole tapana lähteä johonkin räkälään kännäämään mielisairaan nettispeden kanssa.
Ei ole tapana ja lässyn lässyn.

Toki sen kaikki tajuaa sanomattakin, että sulla "ei ole tapana lähteä" yhtään mihinkään. Ja se on ihan OK. Mut lopeta tuo jatkuva länkytys.
Mikset nyt kirjoita (lässytä) Quorthonina ja laita sitä "jukuliut" -homoiluasi. Milloin tulet retkikirvestappelemaan vai oletko enemmän mielikuvitusräkälässäsi viihtyvä mitätön pikkuluikuri?
Hank Voight

Quorthon kirjoitti: To Loka 10, 2024 1:46 pm Ja alkaa tämäkin ketju olla näiden toimesta pilalla, ellei saada kurssia muutettua.
Hyvä pointti. Parempi kun ei vastata noille mitään, ainakaan tässä ketjussa. Johan tuossa nyt taitaa olla 4-5 ketjua joihin ovat kuukausikaupalla länkyttäneet. Eiköhän ne riitä.
Vastaa Viestiin