Eduskuntatalon pylväät töhrittiin
Re: Eduskuntatalon pylväät töhrittiin
”Ryynäsen mukaan aktivisteilta aiotaan vaatia korvauksia julkisivun sotkemisesta, mutta korvausten kohtalo selvinnee vasta pitkän oikeusprosessin päätteeksi.”
Joko sotkijat on jo päästetty vapaaksi? Jos olivat ruotsalaisia niin tuskin niitä korvauksia tullaan koskaan saamaan
Joko sotkijat on jo päästetty vapaaksi? Jos olivat ruotsalaisia niin tuskin niitä korvauksia tullaan koskaan saamaan
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
↑
Eiköhän siivouspalvelu ollut jonkun politiikon lähipiiristä ja kustannukset sen mukaisia.
Eiköhän siivouspalvelu ollut jonkun politiikon lähipiiristä ja kustannukset sen mukaisia.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
"Aktivisteilta aiotaan vaatia korvauksia julkisivun sotkemisesta, mutta korvausten kohtalo selvinnee vasta pitkän oikeusprosessin päätteeksi."JanitaSlim kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:53 pm ↑
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
Pureva puheenjohtaja
- Martin Riggs
Miten tästä saa muovattua pitkän oikeusprosessin? Syyllisyydestä epäselvyyttä vai mitä?aivoriihi kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 5:31 pm "Aktivisteilta aiotaan vaatia korvauksia julkisivun sotkemisesta, mutta korvausten kohtalo selvinnee vasta pitkän oikeusprosessin päätteeksi."
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
Taitaa tulla aika kalliiksi lopulta siivous/korjaustyöt:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010750931.html
Eduskuntatalon puhdistuksessa uusi paha ongelma
Puhdistustyöt jatkuvat kolmatta päivää.
...
Puhdistuksesta huolimatta saumoihin imeytynyttä väriainetta nousee koko ajan esiin sauman pintaan. Väriainetta on imeytynyt saumoihin paljon ja niin syvälle, ettei sitä saada puhdistamalla kokonaan poistettua, joten saumauksia jouduttaneen uusimaan.
...
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010750931.html
Eduskuntatalon puhdistuksessa uusi paha ongelma
Puhdistustyöt jatkuvat kolmatta päivää.
...
Puhdistuksesta huolimatta saumoihin imeytynyttä väriainetta nousee koko ajan esiin sauman pintaan. Väriainetta on imeytynyt saumoihin paljon ja niin syvälle, ettei sitä saada puhdistamalla kokonaan poistettua, joten saumauksia jouduttaneen uusimaan.
...
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Horatio Caine
Kaurismäki hoitaa! Vituttaakohan sitäkin mitä on taas mennyt kännipäissään örisemään/lupailemaan...ei pitäis aina olla niin omnipotentti ja rehvakasvastarannansääski kirjoitti: Ke Loka 09, 2024 10:48 am Taitaa tulla aika kalliiksi lopulta siivous/korjaustyöt:
Mua jaksaa naurattaa aina kun luen tätä Ajankohtaista Juuri nyt -sivua, ja kiihkeimpien ketjujen joukossa pyörii jatkuvasti "Eduskuntatalon pylväät töhrittiin".
Tää on Murhainfo. Mutta jatkakaa vaan, en mä tuomitse kenenkään kirjoitteluhalukkuuksia. Sen verran kuitenkin, etten lue ketjua koska tiedän jo melkein varmasti, mitä se sisältää.
Tää on Murhainfo. Mutta jatkakaa vaan, en mä tuomitse kenenkään kirjoitteluhalukkuuksia. Sen verran kuitenkin, etten lue ketjua koska tiedän jo melkein varmasti, mitä se sisältää.
^No kyllä arvorakennuksen noinkin paha tuhoaminen on rikos.
Eihän täällä pelkkiä murhia käsitellä.
Eihän täällä pelkkiä murhia käsitellä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
-
PaikallaHuutaja Jaana
- Horatio Caine
^ Tapot, kuolemantuottamukset, joukkotappelut ja raiskaukset vois kanssa jättää perkaamatta. Eihän nekään oo MURHIA. Onko Sipi joku Elokapinan kannattaja vai mikä hiertää?
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Niin...Sipi kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:40 am Mua jaksaa naurattaa aina kun luen tätä Ajankohtaista Juuri nyt -sivua...
Tää on Murhainfo.
Ehkä nyt et ole tutustunut keskustelualusta "Murha(•)infon" spekseihin? Ajankohtaisiin kun on aksessi paljolla muullakin kuin pelkillä veritöillä. Voisi olla täällä hieman hiljaista, jos AP:t olisivat vain puukko-ja-puntari -vetoisia.
X X X X X
-
Minämies
Lopetit lukemisen, kun kaikki ei ole samaa mieltä? Varmasti se herne siellä tyynyn alla myös painaa neidon mieltä sen verran, että on vaikeaa nukkua? Ehkä joku terapiakoira, sillä aikaa kun me töissä käyvät maksetaan näiden paskahousujen ryssimiset?Sipi kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:40 am Mua jaksaa naurattaa aina kun luen tätä Ajankohtaista Juuri nyt -sivua, ja kiihkeimpien ketjujen joukossa pyörii jatkuvasti "Eduskuntatalon pylväät töhrittiin".
No arvasinhan, että hermot tästä saadaan menemään. Mielestäni melko triviaali ketju ja aihe näin murhainfon aiheeksi, mutta kuten sanoin, en kritisoi ihmisten keskusteluhalukkuutta. Joten herneet pois ja jatkakaa!Minämies kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:00 pmLopetit lukemisen, kun kaikki ei ole samaa mieltä? Varmasti se herne siellä tyynyn alla myös painaa neidon mieltä sen verran, että on vaikeaa nukkua? Ehkä joku terapiakoira, sillä aikaa kun me töissä käyvät maksetaan näiden paskahousujen ryssimiset?Sipi kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:40 am Mua jaksaa naurattaa aina kun luen tätä Ajankohtaista Juuri nyt -sivua, ja kiihkeimpien ketjujen joukossa pyörii jatkuvasti "Eduskuntatalon pylväät töhrittiin".
-
Minämies
↑
Puhut toista ja teet toista. Sopii täysin tämän ideologian kannattajien toimintaan. Et varmasti itse edes ymmärrä tätä ironiaa, koska se saattaisi vaatia jo päästä muuta kuin hatunpidikkeen. Kohta varmaan loukkaannut, syytät persuksi ja lupaat olla tulematta tähän topikkiin takaisin? Kunnes tulet takaisin.
Puhut toista ja teet toista. Sopii täysin tämän ideologian kannattajien toimintaan. Et varmasti itse edes ymmärrä tätä ironiaa, koska se saattaisi vaatia jo päästä muuta kuin hatunpidikkeen. Kohta varmaan loukkaannut, syytät persuksi ja lupaat olla tulematta tähän topikkiin takaisin? Kunnes tulet takaisin.
Ei ei, nyt meni profilointi ihan reisille. Tämä keskustelu, jota käyn parhaillaan kanssasi on nimenomaan osoitus siitä, että ketju kuuluisi Vauva-palstalle. Pidän tätä omalla tavallaan ihan viihdyttävänä, ja siitähän ei ollut alkuperäisessä kommentissani kyse. Enkä missään tapauiksessa aio häipyä tästä mihinkään. Vilkuilen aina joutessani, kuten muitakin ketjuja. Lähinnä sillä perusteella, jos joku on hirnahtanut ja siteerannut ts. vastannut ajatuksiini kuten sinä ystävällisesti nyt.Minämies kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:27 pm ↑
Politiikkaan, persuilla tai ilman, en ota kyllä yhtään mitään kantaa. Melko hankalaa yhdistää jonkun fundamentalistijoukon seinientöhriminen Perussuomalaisiin. Kai tähänkin joku kausaliteetti on ketjussa löydetty, mutta en sitä nyt ala kaivamaan. Tämä vihervassasi vs. persu- asetelmahan löytyy lähes jokaisesta yli 3 sivun ketjusta.