Kaikki ei varmaan tajua, että olet yksi ja sama henkilö, joka pärjää vain naisille ja lapsille, jos edes heille.Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:12 pmHyvä pointti. Parempi kun ei vastata noille mitään, ainakaan tässä ketjussa. Johan tuossa nyt taitaa olla 4-5 ketjua joihin ovat kuukausikaupalla länkyttäneet. Eiköhän ne riitä.Quorthon kirjoitti: To Loka 10, 2024 1:46 pm Ja alkaa tämäkin ketju olla näiden toimesta pilalla, ellei saada kurssia muutettua.
Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Kerros hei vähän näistä sun retkikirvestappeluista.RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:10 pmMilloin tulet retkikirvestappelemaanHank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 1:42 pm
Toki sen kaikki tajuaa sanomattakin, että sulla "ei ole tapana lähteä" yhtään mihinkään. Ja se on ihan OK. Mut lopeta tuo jatkuva länkytys.
Miten siinä selvitetään kumpi osapuoli voitti?
Kuinka moneen retkikirvestappeluun olet osallistunut?
Ai niin, ethän sä voi koska lässyn lässyn. Tosiasiassa noi retkikirves ym. muut tappelut tapahtuu vaan sun kuppasen pääsi sisällä. Noista olis muuten revitty aikamoisia otsikoita ja veikkaan että poliisikin saattas olla kiinnostunu.
Että ihan reteesti olet tehnyt itse itsestäsi pellen noillakin höpinöilläsi tällä foorumilla. Ehkä noita sun fantasioita joku alle rippikouluikänen neitsytpoika fanittaa vaikka se säälittävää onkin.
Eih bennek, eih blavek
Edelleenkään minulla ei ole kuin tämä yksi nimimerkki.RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:45 pmNiin sinä uhosit poliisitutuillasi ja rikosilmoituksilla, eikä mitään ole käynyt. Minä olen Al-Qaedan kannattaja ja hyväksyn terroristisessa tarkoituksessa suoritetun joukkoraiskauksen sekä tuhonnan. Tuo nyt niitä poliisituttujasi mukanasi retkikirvestappeluun. Lupaan lyödä jokaiselta poliisitutultasi kädet olkapäistä irti minun hikkorivartisella Bilteman retkikirveellä, jonka olen teroittanut smirkelillä.
Taas nähtiin miten harhainen olet.
Eikö sua yhtään hävetä heitellä noita alle esiteini-tason juttujasi julkisella foorumilla?
Ja muutenkin, mihin vitun retkikirvestappeluun?
Eih bennek, eih blavek
Mitä luulet hyötyväsi tuosta paskan jauhamisesta, luuletko jonkun uskovan sinua? Olet säälittävä surkimus, jonka ainoat ystävät on täällä netissä ja nekin ovat sinun omaa kädenjälkeä. Elämäsi on aivan käsittämättömän surkeaa ja tarpeetonta kärsimystä.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Olis se aikamoinen näky, kun kaikki poliisitutut kutsuttaisi paikalle, ja sitten Raija-Ludmila iskisi retkikirveellä Tero Haapalalta vasemman käden irti, Thomas Elfgreniltä taas oikean jalan, mutta siirtyessään kohti Kimmo Huhta-Ahoa hän liukastuisi banaaninkuoreen, ja kaatuisi suoraan kädettömän Haapalan päälle, joka jäljelle jääneellä kädellään pitelisi häntä paikallaan, niin että Huhta-Aho omalla fiskarsin retkikirveellään iskisi tältä Bilteman retkikirvestä käyttävältä tollolta pään irti.
Fiskars - Biltema 1-0
Fiskars - Biltema 1-0
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
-
JasseHames
- Perry Mason
Minä veikkaan tämän tyypin poliisituttavuuden: Kun sivupersoonahörhö oli lapsi, niin isinsä pukeutui poliisiksi ja nautti anaali-iloista niin monesti, että sivupersoonia lohkeaa hyvin helposti vielä sivupersoonahörhön aikuisiälläkin.RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:45 pmNiin sinä uhosit poliisitutuillasi ja rikosilmoituksilla, eikä mitään ole käynyt. Minä olen Al-Qaedan kannattaja ja hyväksyn terroristisessa tarkoituksessa suoritetun joukkoraiskauksen sekä tuhonnan. Tuo nyt niitä poliisituttujasi mukanasi retkikirvestappeluun. Lupaan lyödä jokaiselta poliisitutultasi kädet olkapäistä irti minun hikkorivartisella Bilteman retkikirveellä, jonka olen teroittanut smirkelillä.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Mene sinne seksikäyttäytymisketjuusi työntelemään niitä banaaneja perseeseesi ja unelmoimaan noiden vanhojen sikojen munan lutkuttamisesta.Quorthon kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:59 pm Olis se aikamoinen näky, kun kaikki poliisitutut kutsuttaisi paikalle, ja sitten Raija-Ludmila iskisi retkikirveellä Tero Haapalalta vasemman käden irti, Thomas Elfgreniltä taas oikean jalan, mutta siirtyessään kohti Kimmo Huhta-Ahoa hän liukastuisi banaaninkuoreen, ja kaatuisi suoraan kädettömän Haapalan päälle, joka jäljelle jääneellä kädellään pitelisi häntä paikallaan, niin että Huhta-Aho omalla fiskarsin retkikirveellään iskisi tältä Bilteman retkikirvestä käyttävältä tollolta pään irti.
Fiskars - Biltema 1-0
Dissaat foorumin parasta ketjua!RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:06 pmMene sinne seksikäyttäytymisketjuusi työntelemään niitä banaaneja perseeseesi ja unelmoimaan noiden vanhojen sikojen munan lutkuttamisesta.Quorthon kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:59 pm Olis se aikamoinen näky, kun kaikki poliisitutut kutsuttaisi paikalle, ja sitten Raija-Ludmila iskisi retkikirveellä Tero Haapalalta vasemman käden irti, Thomas Elfgreniltä taas oikean jalan, mutta siirtyessään kohti Kimmo Huhta-Ahoa hän liukastuisi banaaninkuoreen, ja kaatuisi suoraan kädettömän Haapalan päälle, joka jäljelle jääneellä kädellään pitelisi häntä paikallaan, niin että Huhta-Aho omalla fiskarsin retkikirveellään iskisi tältä Bilteman retkikirvestä käyttävältä tollolta pään irti.
Fiskars - Biltema 1-0
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Tää kyllä nostaa hymynkareen suupieleen. Kuvaat niin hyvin omaa asemaasi tällä foorumilla ja omaa elääsi tossa.RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:56 pmMitä luulet hyötyväsi tuosta paskan jauhamisesta, luuletko jonkun uskovan sinua? Olet säälittävä surkimus, jonka ainoat ystävät on täällä netissä ja nekin ovat sinun omaa kädenjälkeä. Elämäsi on aivan käsittämättömän surkeaa ja tarpeetonta kärsimystä.
Luuletko, että kukaan täyspäinen ottaa todesta noita sun retkikirvestappelu-horinoitasi. Ei ota.
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
"Korpisoturi"-sivupersoonana käyttää "jumapliuttia".RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:10 pmMikset nyt kirjoita (lässytä) Quorthonina ja laita sitä "jukuliut" -homoiluasi. Milloin tulet retkikirvestappelemaan vai oletko enemmän mielikuvitusräkälässäsi viihtyvä mitätön pikkuluikuri?Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 1:42 pmEi ole tapana ja lässyn lässyn.RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 11:47 am Minulla ei ole tapana lähteä johonkin räkälään kännäämään mielisairaan nettispeden kanssa.
Toki sen kaikki tajuaa sanomattakin, että sulla "ei ole tapana lähteä" yhtään mihinkään. Ja se on ihan OK. Mut lopeta tuo jatkuva länkytys.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Joo, uskon. Kasvoillasi on sellainen varsinainen jokerihymy. Olet erittäin epäonnistunut koomikko. Sinulle nauretaan.Kosti kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:17 pmTää kyllä nostaa hymynkareen suupieleen.RL11/6 kirjoitti: To Loka 10, 2024 2:56 pmMitä luulet hyötyväsi tuosta paskan jauhamisesta, luuletko jonkun uskovan sinua? Olet säälittävä surkimus, jonka ainoat ystävät on täällä netissä ja nekin ovat sinun omaa kädenjälkeä. Elämäsi on aivan käsittämättömän surkeaa ja tarpeetonta kärsimystä.
Joo sunnuntait käy paremmin mulle. Ehkä kyseessä ei ole pääasiassa tuopinkallistelutilaisuus? Sellaiseen pe tai la parempi. Itse joutuisin lähtemään auton kanssa enivei, kun Kirkkonummen sijainti on sellainen.
-
Hank Voight
Minfossa on nyt puolen tusinaa ketjua, joissa lähinnä RL:n ja Jessen lätinää, sekä niihin liittyvää lätinää. Voisiko modet siivota nuo kaikki yhdeksi ketjuksi?
Aika vitunmoista kun Lautamiehessä aukeaa uusi ketju, niin se on alta aikayksikön noiden kahden Torspon hallussa.
BTW yrittäkää nyt venyä hiukan Kirkkonummea kauemmaksi Helsingistä. Vai onko tosiaan kaikki potentiaaliset osallistujat PK-seudulta?
Aika vitunmoista kun Lautamiehessä aukeaa uusi ketju, niin se on alta aikayksikön noiden kahden Torspon hallussa.
BTW yrittäkää nyt venyä hiukan Kirkkonummea kauemmaksi Helsingistä. Vai onko tosiaan kaikki potentiaaliset osallistujat PK-seudulta?
-
Hank Voight
Ronald on muuten kadonnut jälkiä jättämättä. Kosti/Q/Ross/Spede hei, unohditko tunnukset vai mikä juttu?
Ylläpito voisi poistella näitä nimimerkkejäsi. Yhden pitäisi riittää. Eikä sinulla ole edes ajokorttia saati autoa.Spede kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:48 pm Joo sunnuntait käy paremmin mulle. Ehkä kyseessä ei ole pääasiassa tuopinkallistelutilaisuus? Sellaiseen pe tai la parempi. Itse joutuisin lähtemään auton kanssa enivei, kun Kirkkonummen sijainti on sellainen.