Tää oli timanttia!
Skinheadpohjainen tappelutilaisuus (vapaapääsy)
Re: Skinheadpohjainen tappelutilaisuus (vapaapääsy)
Paljonkohan ticketmasterista menis ennakkoja kaupan, kun tää hinnasto olis siellä etusivulla otsikolla: "SKINHEADPOHJAINEN TAPPELUTILAISUUS"?Quorthon kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:10 pm Minkä helvetin takia muuten vapaa pääsy? Jollain välähtänyt.
Itse ehdottaisin seuraavaa:
Seisomapaikka 19,90€
Istumapaikka katsomot 29,90€
Istumapaikka permanto 39,90€
Istumapaikka ringside 59,90€
Illallispaikka sis. pippuripihvi + 75cl viinipullo 94,90€
Illallispaikka sis. vegaaninen ateria + 75cl viinipullo 104,90€
RL 11/6 meet and greet (valokuva + nimmari) 29,90€
Veikkaan että SOLD OUT. Ringsidellä olis Petteri Orpo, Danny, Frederik, Jorma Uotinen jne...
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Kyllä tämä multinikkeilijä on ehdottomasti koko internetin surkein surkimus. Parempi on kun ei noteeraa koko turhapuroa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Hank Voight
No níin, lataas sitten tiskiin ne sun keräämät todisteet. Jesse on jo omansa tarjonnut, eli yhden. Ja se olikin kerrassaan vastaansanomaton:RL11/6 kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 1:36 pm Kyllä tämä multinikkeilijä on ehdottomasti koko internetin surkein surkimus. Parempi on kun ei noteeraa koko turhapuroa.
Mun ja Soturin tunnarit tehtiin muutaman kuukauden sisällä.
Sulla on varmaan vielä tuotakin parempia, eikös? Ei mitään liibalaabaa, vaan kerro rohkeasti. Kiinnostaa.
E: Eiku joo, esitti toisenkin, mut sille tuli hylsy, koska oli bullshittiä.
↑
Osta Tokmannilta juuttiköysi ja vaseliinipurkki!
Osta Tokmannilta juuttiköysi ja vaseliinipurkki!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
↑↑
Pysähdy hetkeksi tähän: Hassu-Jaana on kopioinut käsin (ei niitä muuten saa) kaikki minun ja Korpisoturin viestien kellonajat Exceliin (ainakin tältä vuodelta). Siinä on yksistään usean tunnin työ.
Pysähdy hetkeksi tähän: Hassu-Jaana on kopioinut käsin (ei niitä muuten saa) kaikki minun ja Korpisoturin viestien kellonajat Exceliin (ainakin tältä vuodelta). Siinä on yksistään usean tunnin työ.
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
↑↑
Raija-Liisan pitäisi ihan ensiksi käydä iltalukio loppuun. Sen jälkeen voisi sitten jo ehkä osallistua asiaketjuihin ilman satuiluja.
Raija-Liisan pitäisi ihan ensiksi käydä iltalukio loppuun. Sen jälkeen voisi sitten jo ehkä osallistua asiaketjuihin ilman satuiluja.
-
Hank Voight
Onko näin? Oikeasti? Huh...Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 3:21 pm
Pysähdy hetkeksi tähän: Hassu-Jaana on kopioinut käsin (ei niitä muuten saa) kaikki minun ja Korpisoturin viestien kellonajat Exceliin (ainakin tältä vuodelta).
Mitä niiden edes piti todistaa? Ei mulle kyllä auennut.
↑
Se, että Korpisoturi on Rossin kakkosnikki, jonka moni arvaa/tietää ilman kirjautumislokejakin.
Se, että Korpisoturi on Rossin kakkosnikki, jonka moni arvaa/tietää ilman kirjautumislokejakin.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
Piti todistaa kaksoisnikkeys, mutta ainakin minulle jäi logiikka vähän epäselväksi. Välillä todisteena oli samanaikaisuus foorumilla ja välillä eriaikaisuus.Hank Voight kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 3:37 pmOnko näin? Oikeasti? Huh...Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 3:21 pm
Pysähdy hetkeksi tähän: Hassu-Jaana on kopioinut käsin (ei niitä muuten saa) kaikki minun ja Korpisoturin viestien kellonajat Exceliin (ainakin tältä vuodelta).
Mitä niiden edes piti todistaa? Ei mulle kyllä auennut.
-
Hank Voight
Jassoo. No mut sentään jotain. Se että miks mut on juntattu samaan nippuun, on mulle iso mysteeri.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 6:20 pm
Piti todistaa kaksoisnikkeys, mutta ainakin minulle jäi logiikka vähän epäselväksi. Välillä todisteena oli samanaikaisuus foorumilla ja välillä eriaikaisuus.
Ainoa joka mulle on "todisteena" esitetty on se, että mun ja Soturin tunnusten tekemisillä on ollut vain muutama kuukausi väliä.
Niin ja sitten yksi toinen Torspo ilmoitti mun olevan Ronald, todisteena se, että kun kompataan toisiamme.
Mieti mitä uunoja, voi vittu.
- Ross Sullivan
↑
Niitä on Minfossa ihan hemmetin paljon. Tuntuu siltä, että melkein kaikki asiakirjoittajat ovat jossain vaiheessa kypsyneet pois.
Niitä on Minfossa ihan hemmetin paljon. Tuntuu siltä, että melkein kaikki asiakirjoittajat ovat jossain vaiheessa kypsyneet pois.
-
Hank Voight
On paljon joo, vaikka on sentään vielä asiallisiakin. Mut ei kyllä kauaa, mikäli ylläpito jatkaa nykyisellä tyylillä.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 6:33 pm
Kävin lueskelemassa tätä foorumia vuosia ennen kuin tein tunnuksen, ja jos silloin olisi samanlaiset sekopäät saaneet riehua täällä kuten nyt, niin en varmaan olisi tunnareita edes tehnyt. Eli ei kyllä ennen ollut touhu niin älytöntä mitä nykyään.
- Ross Sullivan
↑
Sama homma! Kulta-aika ajoittunee jonnekin vuosiin 2011-2014. Sen jälkeen taso on laskenut tasaisesti.
Sama homma! Kulta-aika ajoittunee jonnekin vuosiin 2011-2014. Sen jälkeen taso on laskenut tasaisesti.
Jatka ihmeessä tätä yksinpuheluasi murhainfon kulta-ajoista. Me muut keskitymme perjantaiyön viettoon. Itselläni on valkosipulikeittoa ja valkosipulivoipatonki elokuvaevääksi.