Palefacen uudessa kirjassa mainittu Junes Lokka ja liputta matkustanut nigerialainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Re: Paleface rauhoitti isokokoisen liputtoman nigerialaisen lähijunassa

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

VR tarvitaan nyt kommentoimaan onko konduktöörejä ohjeistettu yleiselläkin tasolla pyytämään kanssamatkustajilta apua häiriköiden poistoon? Toki käytännön tilanteessa kun vartijaa ei ole saatavilla hätä ei lue lakia mutta tässäkään ei ollut kyse mistään lentokonekaappauksesta.

Itse luulen myös että tarinassa haisee useampikin kohta mutta tarinan pointtihan on se että musiikki yhdistää ja estää ruhjeita ja luunmurtumia.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Minämies

Viesti Kirjoittaja Minämies »

Jack the Ripper kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 1:53 pm VR tarvitaan nyt kommentoimaan onko konduktöörejä ohjeistettu yleiselläkin tasolla pyytämään kanssamatkustajilta apua häiriköiden poistoon? Toki käytännön tilanteessa kun vartijaa ei ole saatavilla hätä ei lue lakia mutta tässäkään ei ollut kyse mistään lentokonekaappauksesta.

Itse luulen myös että tarinassa haisee useampikin kohta mutta tarinan pointtihan on se että musiikki yhdistää ja estää ruhjeita ja luunmurtumia.
Ei nyt anneta mennä totuuden "hyvän" tarinan edelle. Aivan kohtuutta mennään kysymään käytöstavattomalta nigerialaiselta lippua, kun ei osannut sitä ostaa, tai muuten vain ajatteli matkustamisen olevan meidän varoilla ilmaista. Onneksi meillä on sankarinviittaa kantava ryssäfani, ketä kuulutettiin steissin kovaäänisistä avuksi, kun se tietää yhden afrikkalaisen muusikon. Valtakunnassa taas kaikki hyvin!
Sarjahurmaaja
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Tässäkin kohtaa upeasti kaksi kulttuuria, lelupoliisien ja junapopittajan koskettava halailuhetki tallentui kanssamatkustajan kameraan. Palefacen tunteellinen räpäytys tuon kännykästä joikuavan molotuksen päälle olisi varmaan pelastanut miehen.

murhe
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja murhe »

Hyvin pullaa syönyt griminaali sai kävely tukea RIUSKASTA järjestyksen valvojalta ,
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Eikös tuo ristihuuli ollut myös sen mummontappajamyslimin paras kaveri?
Tyypillinen vihavasemmistolainen.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim
Ben Matlock

Re: Palefacen uudessa kirjassa mainittu Junes Lokka ja liputta matkustanut nigerialainen

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

murhe kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 4:20 pm Hyvin pullaa syönyt griminaali sai kävely tukea RIUSKASTA järjestyksen valvojalta ,
Oppinut siis suomalaiseen kulttuuriin. Viihtynyt nakkikioskilla makkaraperunoiden kanssa sekä kaljaa juomassa karaokessa hoilaamassa aikuista naista.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Re: Palefacen uudessa kirjassa mainittu Junes Lokka ja liputta matkustanut nigerialainen

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

murhe kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 4:20 pm Hyvin pullaa syönyt griminaali sai kävely tukea RIUSKASTA järjestyksen valvojalta ,
Hänhän sanoi videolla ainakin kymmenen kertaa ettei ole kriminaali. Toki häirikkö kai kun kuuntelee musiikkia eikä päihtyneenä suostu kuuntelemaan konduktöörin neuvoja ja käskyjä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Minämies

Tiinas kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 4:22 pm Eikös tuo ristihuuli ollut myös sen mummontappajamyslimin paras kaveri?
Kyllä. Ei ollut varmaan silloin vielä kuunnellut tosin afrikkalaista räppiä, että olisi saanut videokaverinsa tappamasta melkein 90 vuotiasta syytöntä vanhusta. Nyt onneksi saatiin yksi ilmainen isokokoinen nigerialainen matkustaja. Lipun hintaa ei kyllä saatu, mutta sankaritarina sentään.
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Minämies kirjoitti: Su Loka 13, 2024 8:24 am
Tiinas kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 4:22 pm Eikös tuo ristihuuli ollut myös sen mummontappajamyslimin paras kaveri?
Kyllä. Ei ollut varmaan silloin vielä kuunnellut tosin afrikkalaista räppiä, että olisi saanut videokaverinsa tappamasta melkein 90 vuotiasta syytöntä vanhusta. Nyt onneksi saatiin yksi ilmainen isokokoinen nigerialainen matkustaja. Lipun hintaa ei kyllä saatu, mutta sankaritarina sentään.
Oliko teillä jotain lähdettä että ovat olleet parhaita kavereita, vai onko vaan omassa päässä päätetty näin koska kalpee on vihervasuri ja väite sopisi kivasti omaan agendaan?
Itseänikin kiinnostaisi minkä laatuinen heidän suhde oli. Aikanaan mediassa oli juttua asiasta paljonkin mutta en muista että kukaan olisi väittänyt heidän olevan "parhaat" kaverit.

Minullakin on pari entistä kaveria/tuttua jotka ovat tehneet henkirikoksen. Kyllä mua ainakin vituttais jos vassarit huutelis kuinka ollaan parhaita kavereita, perusteena että olen juonut kaljaa heidän kanssaan samassa pöydässä ja morjestanut kadulla, ennen tehtyä henkirikosta.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Minämies

^ Jos nyt vihervassari osaisi ymmärtää edes lukemaansa. Kirjoitin "videokaverinsa", jonka varmaan typerämpikin persu olisi tajunnut, että mitä sillä tarkoitetaan. Vassareiden ymmärrys nyt on aina ollut astetta heikompaa.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Minämies kirjoitti: Su Loka 13, 2024 8:24 am
Jos luulee Fela Kutia räppäriksi eikä miehen uraa ja legendastatusta tunne niin ei voi kuin sanoa että sivistyksessä on helvetin suuri aukko.
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Minämies kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 11:58 am ^ Jos nyt vihervassari osaisi ymmärtää edes lukemaansa. Kirjoitin "videokaverinsa", jonka varmaan typerämpikin persu olisi tajunnut, että mitä sillä tarkoitetaan. Vassareiden ymmärrys nyt on aina ollut astetta heikompaa.
Laitoit ensin "kyllä" joka jonka oletin komppaavan tuota väitettä että ovat parhaita kavereita. Sitten vasta puhuit videokaverista. Koita nyt päättää oliko he parhaita kavereita vai videokavereita.

Mistähän olet suuressa viisaudessasi päätellyt minun olevan vasemmistolainen?
Olen maahanmuuttokriitikko ja nykypäivän mittareilla rasisti. En vain tykkää kun lapsellisin oikeisto hokee sitä neekeriä ja homoa tai mahdollisesti hämärtää asioita vasemmistoon liittyen. Näin vasemmisto saa keppihevosia ja aseita vinkua kuinka "kaikki" maahanmuuttokriitikotkin ovat vain rasisteja sen sijaan että haluaisimme järkevämpää maahanmuutto politiikkaa.

Onko esim sinulle tai tiinas:lle tärkeämpää vitsailla ääneen puikulapäistä ja vaikkapa kärjistää palefacen kytköksiä murhaajaan? Haluatteko vain purkaa pahaa oloanne vai oikeasti muutosta asioihin? Kyllä mäkin käytän neekeri sanaa pienessä piirissä ja julkisesti vastustan wokettamista. Minä haluan aidosti asioihin muutosta, minun itsetunto ei tarvitse pönkitystä huutamalla neekeriä tai kärjistämällä vasemmiston tekoja enkä usko em mainitut asiat toisivat koskaan poliittista muutosta. Päinvastoin, juuri sellainen avautuminen antaa heille aseita julkiseen keskusteluun.

Terveisin "vihervitunvasemmistolainen"

Tää on kyllä välillä niin huvittavaa, jumalauta oikeisto haukkuu omiaan virhervasemmistoksi jos vähänkin kyseenalaistaa tai kysyy jotakin joka ei tue neekeröinnin tai vasemmistolaisten pilkkaamista/kritisointia epäasiallisella kielenkäytöllä.

Pääsenkö sun ja tiinankaa lanittaan jos sanon että pale on vihervasemmistolainen, valkoinen neekeri, ilkeä hippi, paska tekeen musaa jne?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Vastaa Viestiin