JasseHames kirjoitti: La Loka 12, 2024 5:46 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 3:21 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 2:20 pm
No níin, lataas sitten tiskiin ne sun keräämät todisteet. Jesse on jo omansa tarjonnut, eli yhden. Ja se olikin kerrassaan vastaansanomaton:
Mun ja Soturin tunnarit tehtiin muutaman kuukauden sisällä.
Sulla on varmaan vielä tuotakin parempia, eikös? Ei mitään liibalaabaa, vaan kerro rohkeasti. Kiinnostaa.
E: Eiku joo, esitti toisenkin, mut sille tuli hylsy, koska oli bullshittiä.
Pysähdy hetkeksi tähän: Hassu-Jaana on kopioinut käsin (ei niitä muuten saa) kaikki minun ja Korpisoturin viestien kellonajat Exceliin (ainakin tältä vuodelta). Siinä on yksistään usean tunnin työ.
No tämä ei ole sentään patologista valehtelua, jos sinulla siinä kopioimisessa kestäisi useita tunteja.
Tuolta nimimerkin profiilin kautta saa katseltua viestejä 15 kerrallaan per sivu. Kun siitä ottaa copypastet, niin minulla menee korkeintaan 10 sekuntia per sivu eli minuutissa saa 90 viestin tiedot. Siitä voi sitten laskea alle puoli tuntia minkä tahansa nimimerkin 2000 viimeisen viestin kopioimiseen lähetysajankohtineen. Kun puhuin jostain tunnista kestosta "Ross Sullivan"-sivupersoonan ja "Korpisoturin"-sivupersoonan tämän vuoden viestien kopioimiseen, niin se pitää paikkansa. Minulla ei ole tapana puhua paskaa ja houreilla niin kuin sinulla.
Höpöhöpö! Puhut jatkuvasti houreista paskaa! Paras esimerkki on JSM-ketju, ja siinä esittämisi wayback machine -horinat
"Tuolta nimimerkin profiilin kautta saa katseltua viestejä 15 kerrallaan per sivu. Kun siitä ottaa copypastet, niin minulla menee korkeintaan 10 sekuntia per sivu eli minuutissa saa 90 viestin tiedot."
Ei ne vielä copypastella ole Excelissä oikeissa soluissaan kuvaajia varten.
Olet elämässäsi epäonnistunut ja vähän koulutettu surkimus! Lisäksi olet syrjäytynyt ja siksi lähettelet jatkuvasti aamuöisiä viestejä, jotka eivät ketään kiinnosta, ja teet kaikenlaisia höhöpö-selvityksiä, joilla teet itsestäsi foorumin koomisimman hahmon.
Kirsikkana kakun päällä on puolen kilometrin pituinen estolistasi, joka kertoo alhaisesta kyvystäsi sietää vastakkaisia mielipiteitä ja huonosta itsetunnosta.
Olet varsinainen vitsihahmo