Tämä on kuva kai Tn kirjahyllystä ? Kovin on järjestyksessä, mutta ei liian "pedantisti".
Säästän teidät omien kirjahyllyjeni kuvista!
Tämä on kuva kai Tn kirjahyllystä ? Kovin on järjestyksessä, mutta ei liian "pedantisti".
Ei ole stailattu, asunnon myyjää haastaeltiin lehteen että onko huomannut että hyllyssä on "Body"- kirja.Miss Holmes #1 kirjoitti: Su Loka 13, 2024 2:55 pm Koska T ei tehnyt kotihommia, olettaisin hyllyn olevan Vn jäljiltä.
Tosin kuva on asunnon myynti-ilmoituksesta, joten voi olla myös stailaajan jäljiltä.
Kiinnostaisi kovasti mitä kaikkea muuta löytyy, mutta en osaa käsitellä kuvaa niin että saisin selvää valikoimasta. Kiinnostaa.Ullanlinnan murha-asunnon kirjahyllystä pilkistää kiusallinen yksityiskohta – Hinta putosi roimasti.
Oletan sinun tietävän, että olen lastenneurologian erikoislääkäri. Stimulantit ja muut ADHD-lääkkeet ovat siten minulle erittäin tuttuja, kun - kuten olen aiemmin kertonut lasten ja nuorten ADHDn lääkehoidot aloitettiin kaikkialla Suomessa 1996 (HUS:ssa jkv aiemmin) nimenomaan lastenneurologien toimesta. Lastenpsykiatrit ja nuorisopsykiatrit rupesivat aloittamaan niitä noin 2004 ja aikuispsykiatrit 2005 vuoden jälkeen. Olen tutkinut ja hoitanut todella suuren määrän ADHD / ADD lapsia ja nähnyt sen todella ison hyödyn, mitä lääkkeillä saadaan verrattuna aiempiin aikoihin.Doris Watson kirjoitti: Su Loka 13, 2024 3:17 pm Talvi:
Erikoista että toistelet kuinka et tiedä mitään psykiatriasta, persoonallisuushäiriöistä, addiktioista. Olet "maallikko".
Kuitenkin kyseenalaistat toisten tietämystä.
Jos ei itse tiedä niinkuin annat ymmärtää niin luulisi olevan utelias kuulemaan niiltä jotka asioista tietävät ja joilla on omakohtaista kokemusta, elämän, työn kautta.
Mutta sinä tiedät ohi näiden asiantuntijoiden. Vaikka olet "maallikko" etkä tiedä mitään.
Enkä sinuna olisi noin ylimielinen. Et voi tietää mitä minä tai kukaan muukaan tietää esim lääkkeiden aloituksesta tai vaikka mistä.
Tulkitsen, että uhria on varoitettu Tikkasesta jo vuonna 2019. Olen samaa mieltä kirjoittajan kanssa, että mereenajo on aiheuttanut piireissä keskustelua ja tässä kohti, juuri avioliiton solmimisen aikaan Tikkanen on nimenomaan ollut tovin puheenaihe. Väitän, että Tikkanen ei ole uhrille totuutta kertonut lääkärinoikeuksien rajoitukseen liittyvistä oikeista syistä. Mereenajo tapahtumana on varmasti ollut sellainen, että ainakin ex-puolison, veljen, lähimpien ystävien ja uhrin lapsien korviin kantautunut tietoja Tikkasen hieman kyseenalaisesta historiasta. Olen samaa mieltä, että uhrin lähipiiri on ollut mereenajon jälkeen varautuneempi syystäkin Tikkasta kohtaan.Juridianom kirjoitti: Su Joulu 25, 2022 2:03 am Seuraava jouluaattona kuulemani tuskin tuo keskusteluun mitään uutta, mutta vahvisti ainakin itselle että Vicin lähipiirissä on ollut ainakin lievää huolenaihetta Tikkasta kohtaan jo ennen perheen uittamista ja mattosurmaa;
Vicin ystävä "ravintoloitsija nainen" oli varoittanut/ kehottanut harkitsemaan suhdetta Tikkasen kanssa, mutta sen tarkempaa syytä tähän en tiedä.
Ystävät harvoin puuttuvat puolisovalintoihin millään tavoin, sillä vastarakastunut voi kokea tälläisen väliintulon myös hyökkäyksenä omaa harkintakykyä ja parisuhdettaan kohtaan.
Käsittääkseni kyse ei ollut ollut kuitenkaan mistään epäilystä että Tikkanen olisi vaarallinen vaan enemmänkin jollain tapaa epäsopiva puolisoksi.
Ystävien nopea kadonneen etsintä ja poliisin aktivointi usuttaa partio vierailemaan Vicin asunnolla jo katoamispäivän iltana viittaa siihen että läheisillä oli laajemminkin vahva epäilys että Tikkasta olisi syytä puhuttaa.
Toinen syy voi poliisien vierailulle voi tosin olla että katoamisiltana operaattorilta saadut teletolppatiedot osoittivat Vicin matkapuhelimen tallentuneen viimeksi kotiosoitteeseensa.
Ota kuvasta screen shot, niin pystyt zoomaa kuvaa.Sissi kirjoitti: Su Loka 13, 2024 3:06 pmEi ole stailattu, asunnon myyjää haastaeltiin lehteen että onko huomannut että hyllyssä on "Body"- kirja.Miss Holmes #1 kirjoitti: Su Loka 13, 2024 2:55 pm Koska T ei tehnyt kotihommia, olettaisin hyllyn olevan Vn jäljiltä.
Tosin kuva on asunnon myynti-ilmoituksesta, joten voi olla myös stailaajan jäljiltä.
Jutun otsikko on taattua Iltalehti-laatua.
Kiinnostaisi kovasti mitä kaikkea muuta löytyy, mutta en osaa käsitellä kuvaa niin että saisin selvää valikoimasta. Kiinnostaa.Ullanlinnan murha-asunnon kirjahyllystä pilkistää kiusallinen yksityiskohta – Hinta putosi roimasti.![]()
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5061 ... 3198cdc879
https://www.adlibris.com/fi/kirja/the-b ... tsQAvD_BwE