Entinen nimismies Tarmo Rapo, 71, katosi Kokkolassa - löytyi Toholammin maastosta
Re: Ihmisen käsi löytyi Toholammin maastosta
Minun kertoimessa Sievin löytö on kyllä aika suuri.
Toivottavasti olen väärässä, päästäisiin eteenpäin tässä.
Toivottavasti olen väärässä, päästäisiin eteenpäin tässä.
∆∆
Sievin jalkineet tuli itsellekin mieleen..
Antti killuttimineen tuskin elossa löytyy. Jos tekijä ollut Pohjanmaalta kotoisin, ja Juvan kotimatkalla ripoitellut osat ympäri lakeuksia? Rapo toinen mahdollinen vaihtoehto myös...
Sievin jalkineet tuli itsellekin mieleen..
Antti killuttimineen tuskin elossa löytyy. Jos tekijä ollut Pohjanmaalta kotoisin, ja Juvan kotimatkalla ripoitellut osat ympäri lakeuksia? Rapo toinen mahdollinen vaihtoehto myös...
Veikkaan mustaa huumoria, joka muuttunut todeksi. Mikäpä otollisenpi aihe, kuin jalka ja sievin jalkine 
Tietysti on mahdollista, että jalan heittäjä on ollut sen huumori lajin harrastajia
Tietysti on mahdollista, että jalan heittäjä on ollut sen huumori lajin harrastajia
Tämä Anttihan oli Kajaanista
Näyttää olevan tatskoja käsivarsissa, jos sillä merkitystä
Näyttää olevan tatskoja käsivarsissa, jos sillä merkitystä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010753405.html
Poliisi epäiee henkirikosta, ja totta joo, Kaajanista.
Itse oon nähnyt vain lärvikuvan killuttimineen - 'high risk' mennä jonnekin Juvalle... Luulisin.
Tuossa kädenkappaleessa ei näy tatskoja. Joko niitä ei ollut siinä kohdin. Koska tatskojen luulisi näkyvän myös tuossa kappaleessa.
Poliisi epäiee henkirikosta, ja totta joo, Kaajanista.
Itse oon nähnyt vain lärvikuvan killuttimineen - 'high risk' mennä jonnekin Juvalle... Luulisin.
Tuossa kädenkappaleessa ei näy tatskoja. Joko niitä ei ollut siinä kohdin. Koska tatskojen luulisi näkyvän myös tuossa kappaleessa.
Eikös tämä kumminkin kadonnut kaiketi Juvalla, Kajaanista kyllä kotoisin.
huumorimiehet on kyllä tekijöitä! mitäs muita paikkakuntia tuolla nurkalla on? lahopäätä tai perssilmää löytyykö?
kadut omansa muistaa
Ainakin tuolla kadonneet saitilla on tituleerattu Kajaanilaiseksi joka kadonnut Juvalla. Ei nähtävästi tietoa mitä Juvalla teki. Ehkei ole edes siellä kadonnut vaan kotimatkalla Kajaaniin.Hurjimus kirjoitti: Su Loka 13, 2024 7:57 pm Eikös tämä kumminkin kadonnut kaiketi Juvalla, Kajaanista kyllä kotoisin.
-
viivahattu
- Watson itse
On siitä ainakin poliisilla joku käsitys, kun kerran henkirikosta on osattu lähes heti epäillä.
No jalan reisiosa löytynee siitä vierestä ReisjärveltäKaarma kirjoitti: Su Loka 13, 2024 8:12 pm huumorimiehet on kyllä tekijöitä! mitäs muita paikkakuntia tuolla nurkalla on? lahopäätä tai perssilmää löytyykö?
-
viivahattu
- Watson itse
Pääjärvi on Etelä-Pohjanmaan puolella, mutta äkkiäkös sinnekin autoilee.
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
Iso-Mulkkunen ja Pieni-Mulkkunen ovat taas järviä jossain Kuhmon takamailla. Virkamiesten saadessa tietoonsa uhrin tuttavia kannattaisi tämän elimen kokoa haastatella näiltä. Että tiedetään kummasta paikasta osia kannattaisi etsiskellä.viivahattu kirjoitti: Su Loka 13, 2024 8:45 pm Pääjärvi on Etelä-Pohjanmaan puolella, mutta äkkiäkös sinnekin autoilee.
Mens malus in corpore sano
-
viivahattu
- Watson itse
Samalla reissulla kannattaa pistäytyä myös Kivesjärvellä Paltamossa.canis lupus kirjoitti: Su Loka 13, 2024 8:57 pmIso-Mulkkunen ja Pieni-Mulkkunen ovat taas järviä jossain Kuhmon takamailla. Virkamiesten saadessa tietoonsa uhrin tuttavia kannattaisi tämän elimen kokoa haastatella näiltä. Että tiedetään kummasta paikasta osia kannattaisi etsiskellä.viivahattu kirjoitti: Su Loka 13, 2024 8:45 pm Pääjärvi on Etelä-Pohjanmaan puolella, mutta äkkiäkös sinnekin autoilee.
Monenmoista perää on siinä ihan Toholammen pohjoispuolella, persauksia pitänee siellä katastella.
Tosin persesilmän korpi on siellä Kuhmon suunnalla.
Tämähän lienee yhtäjännää, kuin se geokätkeily.
Tosin persesilmän korpi on siellä Kuhmon suunnalla.
Tämähän lienee yhtäjännää, kuin se geokätkeily.
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Taisi Anttikin tehdä huumekauppaa, ja vähän suurempaa lastia oli myymässä, sit joku manne sitä kusetti, vei kamat ja palotteli jätkän. Kotimatkalla sitten sirottelevat paloja pitkin poikin syrjäisille paikoille eläinten syötäväksi. Näin venkulat täällä kalakukko torilla höpisee.