Hank Voight

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sverdlov
Javier Pena

Re: Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Alkaa tuo ryssien perseily olla jo niin tuhtia, että jotain pitäisi alkaa tapahtua. Nuohan venyttää rajoja koko ajan, mikäli niille ei tee selväksi, että ei käy.

Sinne vaan tuokin paatti lipumaan takaisin Venäjän vesille ja perään NATO:lta viesti, että pitkäkää tunkkinne.

Mitähän röllit ovat tästä mieltä? Stubbin ja Harrisin vika varmaan.

Minkähän ikäinen tämä kynäniekka oikeastaan on?
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Sverdlov kirjoitti: Pe Syys 20, 2024 4:32 pm
Minkähän ikäinen tämä kynäniekka oikeastaan on?
Vanha. Olisiko muita kysymyksiä?

Mielelläni aina vastaan, toisin kuin sinä. Teet vaan sinne sun tänne blitzkrieg-tyylisiä hyökkäyksiä, joissa yleensä ilmoitat mitä "pääpojalle" kuuluu ja miten umpitolloja kaikki muut ovat. Jos joku koittaa jotain vastata, taikka kysyä, niin vastausta ei tule. Keskustelusta puhumattakaan. Olet hyökkäyksen jälkeen kadonnut kuin pieru Saharaan, eikä sinua näy ennen kuin on uuden blitzkriegin aika.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Hankin lauantai meni ihan pilalle :mrgreen:

hank voightia vituttaa.jpeg
hank voightia vituttaa.jpeg (202.7 KiB) Katsottu 3350 kertaa
Hank Voight kirjoitti: La Syys 28, 2024 3:39 pm
Me muut voidaan opetella englantia, mutta sinä taas voisit käyttää lähdeviitteinä jotain muita kuin Breitbartin kaltaisia paskakasoja.

Tästä lähin käytän VAIN Breitbarttia lähteenä Trump ketjussa :mrgreen:
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Hank Voight

Nah. Et sä mun päiviä pilalle saa yrittämälläkään. Ei se onnistu helposti keneltäkään edes IRL, saati sitten joltain keskustelufoorumin Torspolta.

Siinäpä tuupit Breitbartia ja vaikka Alex Jonesia jos maistuu. Mut jos haluat, että niitä referenssejä ottaa tosissaan muutkin kuin nuo kolme nimeltä mainitsematonta Torspoa, niin ei kannattaisi käyttää noin kamalan huonoja lähdeviiteitä. Paino sanalla jos.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Hank V. se sotkee Trump ketjua valittamalla koko ajan lähteistä joista ei tykkää, tai joita ei aio lukea.
Kiviäkin kiinnostaa.
On lukematta sitten.

Hank Voight kirjoitti: Pe Loka 11, 2024 10:15 pm
Ehkä näin, mutta onnistuisitko joskus postaamaan vaikka yhden viestin ilman vitun pystykorvaupotusta? Kiitos.

Tuosta kyseisestä jutustakin löytyy valtavasti linkkejä muualtakin kuin vitun pystykorvista. Itsekin oon törmännyt keissiin jo miljoona kertaa, enkä takuuvarmasti seuraa vitun pystykorvia.
Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 10:50 pm Voi vittu, Breitbart. No, ainakin olet sanasi mittainen. Ja sitäpaitsi, Breitbart > Owens. Tosin tuo rima on aika saatanan matalalla.

Hank Voight kirjoitti: La Loka 12, 2024 7:32 pm Niin jos tähän saisi kommenttia, ennen seuraavaa Breitbartia(tm) tai vitun pystykorvia. Onnistuisikohan?
Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 9:14 pm Ei hyvänen aika. Tuota moottoriturpaako sitten fanitat? Niinkö syvällä se sun juutalaisviha on, että jopa tuollainen ämmä on sun mielestä timanttinen? Voi vittu.

No, ei ainakaan kaakata eikä änkytä tuo akka.

Hank Voight kirjoitti: To Loka 10, 2024 10:41 pm Mä en katso Yleä lainkaan, kiitos vaan. Mutta siis joo kovasti kaikki Harrisin tukijat sitä neekeriyttä ovat mainostaneet, Harris itse vähemmän. IMO. Varaan toki oikeuden olla väärässä.

Ja jos en katso Yleä, niin moottoriturpa/foliohattu Owensia vielä vähemmän. Kiitos, mut ei kiitos tuostakin vinkistä.
WOULD!
WOULD!
candace.jpeg (378.22 KiB) Katsottu 3186 kertaa
WOULD.jpeg
WOULD.jpeg (262.89 KiB) Katsottu 3186 kertaa
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Hank Voight

Marokon Kauhu kirjoitti: La Loka 12, 2024 8:37 pm On lukematta sitten.
Olen mä, ollos huoleti.

Ihan näppärästi olit poiminut kaikki ne joissa viisastelin lähteistä ja Owensista. Aika paljon siellä on muutakin mun kirjoittamaa, ei toki mitään mikä sua miellyttää.

Olen kyllä aikojen kuluessa useaankin otteeseen yritellyt virittää asiallista keskustelua, mutta tekemätön paikkahan se on. Sultakin kun tulee pelkkää kamalakaakattajaa ja Breitbartia, parilta muulta kaakattajaa plus muuta vastaavaa.

Esimerkiksi just äsken esitin ihan validin kysymyksen siellä, koska kyseinen asia kiinnostaa. Yritä nyt vaikka vastata siihen asiallisesti, ilman kamalakaakattajaa ja/tai Breitbartia, niin saat nähdä, että vastaan asiallisesti. Ja jos siihen kykenet, niin kamalakaakattajat jatkossakin vähemmälle, niin voit yllättyä.

Mut totta, Owens on kyllä poikkeuksellisen oksettava. Ei kukaan muu pääse edes lähelle. Esimerkiksi se Trumpin petikaveri lähinnä vaan huvittaa. Tiedät varmaan kenestä puhun, se miehen näköinen, pitkän linjan foliopipoilija.

Olet kyllä erikoinen tapaus. Muissa ketjuissa kirjoitat asiallisesti, mut Trump-ketjussa susta kuoriutuu joku ihan muu. En mä vastaavaan ole ennen törmännyt. Yleensä kaikki kirjoittajat ovat joko asiallisia tai perseestä, mut sä onnistut olemaan molempia. Hyvä suoritus sinänsä.

Nyt muuten kun laitoit ton kuvan Owensista, niin hiukan aukesi sun fanitus. Sähän käyt kuumana siihen.
Hank Voight

Mut hei kun mulle noita katselusuosituksia tuupit, niin mäkin tuuppaan sulle yhden. Kun se sopii hyvin ketjun aiheeseenkin. Älä tyydy halpaan kopioon, vaan tutustu oikeaan Hank Voightiin, se on kova äijä.

Bonuksena muuten kyseisessä sarjassa se, että päähahmoista vain yksi on neekeri, eikä sekään ole päähahmoja vielä ensimmäisillä kausilla. Niin ja jutkuja ei yhtään. Tai sitten en vaan osaa pongata niitä.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Googlasin tämän "Hank Voightin". Onko tämä sivupersoonahörhön Isä-sivupersoona, joka puki poliisipuvun päälle, karjaisi jne...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Hank Voight

Älä nyt Jesse enää tänne tule sössöttämään sontaasi. Eiköhän nuo kymmenisen muuta ketjua riitä.
Medborgare
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Medborgare »

Medborgare kirjoitti: Su Loka 13, 2024 9:35 pm

Mielenkiinnolla odotan, aikovatko amerikkalaiset ihan oikeasti äänestää valtaan kaksi pesunkestävää sosialistia (+apulaiset).

Breitbart:
Banning Certain Behaviors’: Kamala Harris Agreed to Reduce Red Meat Consumption During 2020 Campaign
Paitsi ehtakommusnistista hintakontrollia, repertuaariin kuuluu toki myös lihansyönnin säännöstely valtion toimesta.
Toki reaalisosialismissa säännöstely toki tarkoittaa sitä, että lihaa ei ole lainkaan.

Ei voi kuin ihmetellä, onko subversio jo edennyt näin pitkälle?

Hankin mieliksi tehtiin Pystykorva-Breitbart kombinaatio. 8)
Maan tavan mukaan asialla ovat nimettömät sankarit, jotka ovat erityisen aktiivisia murha.info -sivustolla ja Iltalehden keskustelusivuilla, jotka ovat suomenkielisen netin surkeimmat likaviemärit.

http://www.mikkoniskasaari.fi/node/181
Medborgare
Neuvoja-Jack

Hank Voight kirjoitti: La Loka 12, 2024 9:29 pm
Bonuksena muuten kyseisessä sarjassa se, että päähahmoista vain yksi on neekeri, eikä sekään ole päähahmoja vielä ensimmäisillä kausilla. Niin ja jutkuja ei yhtään. Tai sitten en vaan osaa pongata niitä.
Älä nyt viitsi.
Hyvä yritys.

Ei sellaista amerikkalaista sarjaa olekaan, missä ei olisi juutalaiset mukana.
Tässäkin tapauksessa sarjan luojissa ja käsikirjoittajissa.
Viimeksi muokannut Medborgare, Su Loka 13, 2024 10:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maan tavan mukaan asialla ovat nimettömät sankarit, jotka ovat erityisen aktiivisia murha.info -sivustolla ja Iltalehden keskustelusivuilla, jotka ovat suomenkielisen netin surkeimmat likaviemärit.

Hank Voight

Medborgare kirjoitti: Su Loka 13, 2024 9:52 pm
Ei sellaista amerikkalaista sarjaa olekaan, missä ei olisi juutalaiset mukana.
Tässäkin tapauksessa sarjan luojissa ja käsikirjoitajissa.
Voi nyt vitun pystykorvat, mä puhuin päähahmoista.

Kannattaa lukea huolella ennen kommentointia, eikä hosua kovalla kiireellä vitun pystykorviin etsimään upotettavaa.
Medborgare
Neuvoja-Jack

Älä nyt ota niin vakavasti.

Suurta sirkustahan tuo vain, ja tarkoitus on saada meidät tappelemaan keskenämme.
Jotta ne, jotka tiedät kyllä ketkä, voivat meitä hallita.

Hank Voight

Joo ei tämä vakavaa ole, on vaan alkanut turhanpäiväinen lätinä puuduttaa ja oon aatellut itse pysyä siitä erossa. Mut tokkopa se mitään auttaa, eiköhän muut jatka kamalakaakattajalinjalla.

Puhumattakaan sitten noista parista hullusta, jotka voi tunkea koska tahansa ja mihin tahansa suoltamaan sitä sontaansa. Kuten tällaista:

"...joka otti lapsena vastaan poliisipukuun pukeutuneen isin verisimmät selkäsaunat ja rajuimmat anaaliraiskaukset."

Niin ja niihin sun ja Marokon linkkeihinkin voisi joskus tutustua, jos ois jotain muuta kuin Breitbartia ja pystykorvia. Samoin tutustuisi moni muukin, mut eipä se liene teidän tarkoituskaan. Eli niillä mennään jatkossakin ja that's it.
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Hank Voight kirjoitti: Ma Loka 14, 2024 12:17 am Puhumattakaan sitten noista parista hullusta, jotka voi tunkea koska tahansa ja mihin tahansa suoltamaan sitä sontaansa. Kuten tällaista:

"...joka otti lapsena vastaan poliisipukuun pukeutuneen isin verisimmät selkäsaunat ja rajuimmat anaaliraiskaukset."
No jostain syystähän se dissosiatiivinen identiteettihäiriö on kehittynyt sinulle. Kun DID-tapausten taustalla yleensä on lapsena koettua kaltoinkohtelua ja seksuaalista hyväksikäyttöä sellaiselta taholta, johon lapsi on joutunut myös turvautumaan, niin ei teoriani ei liene huono arvaus.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin