Mutta ehkeivät ne nickejä paljasta, kun eikös PTV:ssä tullut Kauhajoen tapahtumien perustalta haastateltavaksi sieltä muro.. paketista(?) se äijä, jonka nimenä luki nyt Matti Meikäläinen, muropaketin aktiivikäyttäjä tms. Ehkeivät nickejä paljasta kumminkaan.
Poliisi-tv: Mitä mieltä olet ja löytyykö vanhoja jaksoja sekä murha.info -maininnat
Pitäähän tämän foorumin nyt hieman poistattaa sitä julkisuutta, mikä tuli niiden kolmosten ja nelosten uutisten jälkeen ..
Mutta ehkeivät ne nickejä paljasta, kun eikös PTV:ssä tullut Kauhajoen tapahtumien perustalta haastateltavaksi sieltä muro.. paketista(?) se äijä, jonka nimenä luki nyt Matti Meikäläinen, muropaketin aktiivikäyttäjä tms. Ehkeivät nickejä paljasta kumminkaan.
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
En ole muutes nähnyt sitä Hesarin liitteen juttua! Voisiko joku skannata sen tänne? Kiinnostaisi kovasti.
Sinänsä muuten aivan sivuseikka on se ketkä meitä sattuvat edustamaan. Minua kiinnostaa henkilökohtaisesti se, miten käsitellään tätä palstaa ja "harrastusta" yleensäkin.
Toivon parasta mutta pelkään pahinta.
Hyvää tässä on se, että palsta on todellakin noussut tietoisuuteen!
Sinänsä muuten aivan sivuseikka on se ketkä meitä sattuvat edustamaan. Minua kiinnostaa henkilökohtaisesti se, miten käsitellään tätä palstaa ja "harrastusta" yleensäkin.
Toivon parasta mutta pelkään pahinta.
Hyvää tässä on se, että palsta on todellakin noussut tietoisuuteen!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Siitä on ihan oma topic, mihin sen joku ystävällinen skannasikin, mutta juuri nyt olen niin laiska, etten jaksa sitä etsiä.Tampereen Tyttö kirjoitti:En ole muutes nähnyt sitä Hesarin liitteen juttua! Voisiko joku skannata sen tänne? Kiinnostaisi kovasti.
Saa muuten nähdä, montako kommenttia tulee tuon PoliisiTV:n jutun jälkeen siitä, että ollaan ihan friikkejä ja vinksahteneita jnejne
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
CrissAngel
- Martin Beck
Ja poltit sen kunniaksi sauhut...siis röökiä, vai?:)kakojootti kirjoitti:meitsi tuuletti kun katoin PTV.n ja kuulin,et ens viikol on siellä juttuu
Täälläkin odotellaan ensi torstaita kuin kuutava nousevaa.
Onhan se "naurulle" ikuistettava tuokin tapahtuma.
Ihan OT sanottuna:Olen ottanut "narulle" töllöstä ylipäätään mm. Janette "puukkokuningatteren" haastattelun, mun sukulaisen, poliisin, joka on tuossa TRE.een likellä duunissa, Oulussa se ammuskelu Hallituskadulla, joka oli kuvattu yksityshenkilön asunnon ikkunasta jne, muutaman tutun linnanvenkulan haastikset jne...niitä on kertynyt!
Mutta nimiä en julkaise- paitti Janeten, kun sillähän on ihka oma topic jo!
Muutoin "Paha Raid" tuloo ja rankasoo kuiteskin
Child Of Scythe
Öö.. milläköhän tavalla tätä Minfoa mahdetaan Ptv:ssa käsitellä? Raid punakynää nyt pienimmätkin henkilöspekuloinnit, mikä oikein onkin (sääntöpykälä 10 mukaan?).
En tiedä olenko nyt liikkas aikaisin herännyt, mut mua naurattaa mielikuva siitä kuinka jotakuta minfolaista haastateltaisiin telkussa ja ääni muutettuna mökeltäis jotain kuolematonta (kuvattuna tietysti niska/takaraivo-profiilina).
En tiedä olenko nyt liikkas aikaisin herännyt, mut mua naurattaa mielikuva siitä kuinka jotakuta minfolaista haastateltaisiin telkussa ja ääni muutettuna mökeltäis jotain kuolematonta (kuvattuna tietysti niska/takaraivo-profiilina).
-
CrissAngel
- Martin Beck
Juu...punakynä soi niin että savuaaanneli1 kirjoitti:Öö.. milläköhän tavalla tätä Minfoa mahdetaan Ptv:ssa käsitellä? Raid punakynää nyt pienimmätkin henkilöspekuloinnit, mikä oikein onkin (sääntöpykälä 10 mukaan?).
Ja mullakin on jo ollut mielikuva että:"ÄÄNI MUUTETTU", ja jostain takakuupasta kuvataan, ihan vatun hämärässäpä vielä jne.
THAT SUCKS
Child Of Scythe
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Mun mielestä se on ihan luonnollista, että ihmiset haluaa salata henkilöllisyytensä, eikä halua omalla naamallaan laukoa mielipiteita esim. jostain järjestäytyneestä rikollisryhmästä televisiossa. Saattaisi tulla turhia harmeja. Ei minua haittaa jos takaraivo vaan ihmisistä näkyy, kunhan näkee minkälaisen näkökulman Poliisi-tv on ottanut aiheeseen.anneli1 kirjoitti:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Ois se hienoo, kun joku minfolainen mönkertäis telkussa tähän tyyliin:
-Ensteks vaan löysin sen portaalin, sitt rekisteröidyin, aluks kirjoittelin lyhyitä kommentteja, sitt rupesin postaileen ja nykyisin teen jo alustuksia ja silleen. Joo, musta tuli minfomaani ihan kuin vahingossa, en pääse enää eroon.. Oon käyny terapiassa ja vieroituksessa, mutt täsä ny ollaan, koukussa..
-Ensteks vaan löysin sen portaalin, sitt rekisteröidyin, aluks kirjoittelin lyhyitä kommentteja, sitt rupesin postaileen ja nykyisin teen jo alustuksia ja silleen. Joo, musta tuli minfomaani ihan kuin vahingossa, en pääse enää eroon.. Oon käyny terapiassa ja vieroituksessa, mutt täsä ny ollaan, koukussa..
-
miinushka
- Agentti Scully
Ohhoh!
Onpas hyvä että satuin tätäkin aluetta vilkaiseen, olisi mennyt hyvä topicci sivu suun!
Saas nähdä millainen rekisteröitymismäärän nousu tänne pläjähtää kun tätä poliisi tv:ssä esitellään.
Toivottavasti ohjelmaan haastatelteltujen puheenvuoroja on käytetty kokonaisuuksina, eikä pätkitty jotenkin typerästi antaen koko foorumista väärän käsityksen.
Täytyy koittaa muistaa nauhoittaa ko. ohjelma!

Onpas hyvä että satuin tätäkin aluetta vilkaiseen, olisi mennyt hyvä topicci sivu suun!
Saas nähdä millainen rekisteröitymismäärän nousu tänne pläjähtää kun tätä poliisi tv:ssä esitellään.
Toivottavasti ohjelmaan haastatelteltujen puheenvuoroja on käytetty kokonaisuuksina, eikä pätkitty jotenkin typerästi antaen koko foorumista väärän käsityksen.
Täytyy koittaa muistaa nauhoittaa ko. ohjelma!
Quis custodiet ipsos custodes?