Mustalaiset
Re: Mustalaiset
Ite tykkään heidän kulttuurissaan noista miehen ja naisen rooleista. Oon vähän alistuvaa sorttia niin romanimies kävis mulle hyvin jos löytäisi vaan sellaisen joka ei ole väkivaltainen. Eikä mielellään varasta myöskään muilta.
-
Voimamies lahest
- Neuvoja-Jack
Eihän musu mies varasta saati hakkaa, ammu tahi puukosta. Kaikki on valkoisten keksimään harhaa.
Mäntyharjun ihmemies
-
Sivustahuutelija
- Sofia Karppi
Googletin ja opettaa yliopistossa romanikulttuuria ja väitteli romanijutuista. Kunnia hälle, että ei ole ”töissä” kriminaalihuollon kokemusasiantuntijana, mutta voisi fiksuna miehenä keksiä oikeitakin töitä.Allieshna kirjoitti: To Loka 10, 2024 11:30 am Helsingin Sanomien nettisivuilla maksumuurin takana on juttu Suomen ensimmäisestä tohtoriksi väitellystä Henri Hedmanista. Olisiko jollain tunnarit ja saisi kopioitua tuon jutun tänne. Kiitos paljon..!!
-
Voimamies lahest
- Neuvoja-Jack
VIHREÄN talon pihaa Lopella koristaa vanha hevoskärry. Se muistuttaa Henry Hedmania lapsuudesta, jolloin hän isänsä kanssa kierteli hevosrattailla myymässä emaliastioita taloissa. Miehen muistoissa on mukavia kohtaamisia ”kaajeitten” eli pääväestöön kuuluvien kanssa, mutta toisinaan pieni kiharapäinen mustalaispoika sai kokea rasistista
Mäntyharjun ihmemies
Onko tiedossa mitä hyvää kantaväestön on kohdannut kaaleitten taholta ? Itse lienen niin kuro ja sokea sekä huonomuistinen kantaväestöläinen , , että en ole kuullutkaan mistään positiivisesta kohtaamisista - tuntemusta - kokemusta tms ! Anteeksi. !
Sitähän se näillä rasistipaskoilla on. Ei ollenkaan omaa elämää. Sitten ollaan kateellisia jopa siitä paskasta elämästä jota joillain on (naiset, päihteet, bileet... ELÄMÄ!). Mutta minkäs teet, perinteistä suomalaista toimintaa jossa pitää pilata ne ilot naapuriltakin ja katkerana kiljua mitä lie.Millavaan kirjoitti: Su Loka 06, 2024 2:37 pm Salettiin se on joku minfolta joka käy välillä härkkimässä kaaleet tänne -sivustolla. Esim laukaan roopesta on ollut ja muitakin, sen tunnistaa mikä on valkoisen kirjoittama ja mikä mustalaisen, ihan siitä että mustalaiset ei osaa kirjoittaa ja niillä on muutenkin se oma tietty tyyli. Itsekin sinne välillä kirjoitan mutta pysyn asiallisena koska tiedän siinä ryhmässä olevan jälkikasvuni sukulaisia. Enkä muutenkaan koe tarvetta loukata tai ärsyttää ketään sieltä. Kerran yhteen mustalaisista kertovaan uutiseen menin vähän facessa naureskeleen niin ottivat oikein yhteyttä ja olisivat halunneet puhua niin ajattelin että heitä ei ehkä kannata ärsyttää ihan tahallaan..
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Etsit siis satuolentoa jota kutsutaan kansankielellä yksisarviseksi.Millavaan kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:51 pm Ite tykkään heidän kulttuurissaan noista miehen ja naisen rooleista. Oon vähän alistuvaa sorttia niin romanimies kävis mulle hyvin jos löytäisi vaan sellaisen joka ei ole väkivaltainen. Eikä mielellään varasta myöskään muilta.
Mitä siinä kulttuurissa on mielestäsi niin hyvää ja ihanaa??
Vanhusten kunnioittaminen? = 100% Paskapuhetta jos ei suvun kuningasta lasketa
Siveellisyys? = vähän viinaa alle niin kaikki siveellisyys ja häveliäisyys unohtuu, hame nousee korviin ja/tai puukot heiluu ja jatkuva huuto alkaa
Puhtaus? = Vaatteet on kyllä aina siistit (kämppä myös jos vanhemmat asuu lasten kanssa), sitä ei voi kukaan kieltää.
Mikä siinä on Millavaan että pitää olla jonkun määrättävänä ja tehdä mitä toiset haluaa/käskee?
Tolla asenteella voisi ansaita ihan hyvää rahaakin jos kiinnostaa.
Onko kiva vaan olla ja tehdä niinkuin sanotaan ettei tarvitse itse ajatella?
Olisko semmonen kaapu kiva?
Ja vähän huulten muokkausta partahöylällä?
Täällä on ihan tarpeeksi just tommosia lampaita päättämässä muiden asioista, vetämässä rahaa välistä, huutamassa oikeuksia maahantunkeutujille ja paskomassa kaiken mahdollisen ettei vaan joku raiskari pahoita mieltään kun on sanottu niinkin pahasti että "täällä ei saa raiskata eikä tappaa jos vähän harmittaa tai on "loukattu kunniaa".
Kyllä ne kotimaiset puukkohipat riittää ettei mitään viidakkoveitsiramboja/valepoliiseja tertte liukuhihnalla tuoda lisää.
Vittu.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Kuulostaa unelma parisuhteelta.Millavaan kirjoitti: To Loka 10, 2024 3:51 pm Ite tykkään heidän kulttuurissaan noista miehen ja naisen rooleista. Oon vähän alistuvaa sorttia niin romanimies kävis mulle hyvin jos löytäisi vaan sellaisen joka ei ole väkivaltainen. Eikä mielellään varasta myöskään muilta.
Peset pyykit ja käyt kaupassa (ostat ukolle 24 packin ja itsellesi yhden jaffan), haet lapset kaupasta (väsymyksessäsi unohdit ne sinne) ja sitten imuroit, pyydät ukkoa nostamaan jalkoja, että pääset imuoimaan sohvan alta, ukko toteaa: "ettei täs nyt kaikkeen kerkeä!"
Laitat ruoan, kuorit ukolle perunat ja laitat lautaselle...ym. Ja samalla kuuntelet jatkuvaa neuvontaa ja jäkätystä.
Jos ukkos haluaa harrastaa liikuntaa se menee istumaan keinutuoliin.
Sanot ukolles: "eksä voisi viedä roskat?" ukkos toteaa: "sepä hyvä, antaa eksän viedä vain. Mulla on niin huono tuo selkä, en pysty nostamaan mitään raskasta."
Pyydät ukkoas tekemään jotain, joka saa sut tuntemaan itsesi naiseksi, ja se käskee sun pestä sen kalsarit.
Välillä kuljet pandana ja kompuroit kotiinne yön pimeydessä ilmestyneeseen mystiseen elektroniikkaan.
Hetken päästä toteat, että olit hullu kun menit tollasen kanssa parisuhteeseen. Ukkos sanoo vaan: "että jäi se kyllä itseltäkin huomaamatta."
Omalta osaltani voin sanoa, että valtaväestöä edustava Suomalainen tai ei mitään.
Alushousuni joustavat-minä en!
I´m multitasking. I can listen, ignore and forget at the same time.
Vahva veikkaukseni on, että tämä uutinen kuuluu tälle alueelle:
Nainen pyysi, että pikkutyttö pääsisi vessaan – Sitten vanhukselta katosi pankkikortti ja rahat
Poliisi ei ole tavoittanut naista ja tyttöä.
Nainen käytti hyväkseen vanhuksen hyväntahtoisuutta Kemissä.
Nainen meni pienen tytön kanssa perjantaina puolen päivän aikaan Kemissä Satamalehdontiellä sijaitsevalle asunnolle. Nainen pyysi vanhalta mieheltä, että tyttö voisi käydä vessassa.
Vanhus päästi naisen ja tytön asuntoonsa. Mies oli itse keittiössä sillä aikaa, kun nainen ja tyttö kävivät vessassa.
Heidän poistuttua mies huomasi, että hänen lompakkoaan oli siirretty ja siitä oli anastettu pankkikortti ja käteistä rahaa.
--------------------
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2b1 ... 93ae64a83d
Nainen pyysi, että pikkutyttö pääsisi vessaan – Sitten vanhukselta katosi pankkikortti ja rahat
Nainen käytti hyväkseen vanhuksen hyväntahtoisuutta Kemissä.
Nainen meni pienen tytön kanssa perjantaina puolen päivän aikaan Kemissä Satamalehdontiellä sijaitsevalle asunnolle. Nainen pyysi vanhalta mieheltä, että tyttö voisi käydä vessassa.
Vanhus päästi naisen ja tytön asuntoonsa. Mies oli itse keittiössä sillä aikaa, kun nainen ja tyttö kävivät vessassa.
Heidän poistuttua mies huomasi, että hänen lompakkoaan oli siirretty ja siitä oli anastettu pankkikortti ja käteistä rahaa.
--------------------
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2b1 ... 93ae64a83d
Jaahas...perus rahtihame potta taktiikka, minulla on lapsi, enkä pelkää käyttää sitä.
Kas kun ei ollut jano tällä kertaa, vain onko jo käyty niin monessa talossa juomassa, että ehti tulla potta hätä.
Kas kun ei ollut jano tällä kertaa, vain onko jo käyty niin monessa talossa juomassa, että ehti tulla potta hätä.
I´m multitasking. I can listen, ignore and forget at the same time.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Saisivat itse perustaa oman romanikultturillisen vaateliikkeen, jossa toimii systeemi ota 5 ja maksa 0. Ei tarvitsisi käydä pöllimässä normaaleista vaateliikkeistä.

Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Uudessa Alibissa hyvä juttu kun mannet ampunut toisiaan kohti lippaat tyhjiksi henkilöauton sisällä ja silti eivät saaneet toisiaan hengiltä. 
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
↑↑
Kuvassa oikeita gentlemanneja, prässitkin housuissaan!
Kuvassa oikeita gentlemanneja, prässitkin housuissaan!
Mens malus in corpore sano
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Aina muistetaan mainita että sodissa toimivat hevosmiehinä. Ilmeisesti normaali varusmiespalvelu ei (tuolloinkaan) koskenut irtolaisia.murhe kirjoitti: To Loka 10, 2024 8:13 pm Onko tiedossa mitä hyvää kantaväestön on kohdannut kaaleitten taholta ? Itse lienen niin kuro ja sokea sekä huonomuistinen kantaväestöläinen , , että en ole kuullutkaan mistään positiivisesta kohtaamisista - tuntemusta - kokemusta tms ! Anteeksi. !
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tällainen analyysi Kaaleet tänne sivustolla miesten touhuista. Näistä naiset tappelee?
Kaalohan on semmoinen että se esittää rakastunutta ja kun tyttökin sitten ihastuu ja tapahtuu mitä tapahtuu niin kaalo kertoo kaikille!
Kertoo jokaiselle vastaantulijalle ja kertoo naureskellen ja tyttöä huoritellen. Olettaa silti että tuo ” huora ” on vain hänen ja odottaa uskollisesti milloin herra suvaitsee taas muiden hameiden alta saapua pussejaan tyhjentämään.
Ja sama meno jatkuu sittenkin vaikka muka oikein akan ottaa. Kaikki vaot kaalo kyntää.
Ne vaan on ihmisenä niin epävakaita että ne tekee yhden kans pari lasta ja kun toinen niistä on vielä äitinsä kohdussa niin pitää jo vaihtaa akka, laiittaa sille lapsi alulle ja alkaa katsella kolmatta akkaa.
Kaalohan on semmoinen että se esittää rakastunutta ja kun tyttökin sitten ihastuu ja tapahtuu mitä tapahtuu niin kaalo kertoo kaikille!
Kertoo jokaiselle vastaantulijalle ja kertoo naureskellen ja tyttöä huoritellen. Olettaa silti että tuo ” huora ” on vain hänen ja odottaa uskollisesti milloin herra suvaitsee taas muiden hameiden alta saapua pussejaan tyhjentämään.
Ja sama meno jatkuu sittenkin vaikka muka oikein akan ottaa. Kaikki vaot kaalo kyntää.
Ne vaan on ihmisenä niin epävakaita että ne tekee yhden kans pari lasta ja kun toinen niistä on vielä äitinsä kohdussa niin pitää jo vaihtaa akka, laiittaa sille lapsi alulle ja alkaa katsella kolmatta akkaa.
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään