Jep, huomasin et joko on vaikeaa ymmärtää tekstiä tai luetaan sieltä täältä ketjua. Myös voi olla asialla ysiluokkalaiset tai sitten jäänyt järkyttävä kanuuna viikonlopulta ja silmät niin turvoksissa ettei nähdä tekstiä.Pesukarhu kirjoitti: Su Loka 06, 2024 7:10 pmCadi John kirjoitti: Su Loka 06, 2024 6:33 pm
Tässä puolustettiin alunperin vanhempia joita täällä syyllistettiin tytön kotiintuloajoilla. Miten tämäkin saatiin käännettyä nyt tytön syyllistämiseksi?? Jösses, kannattaa lukea ketjut kunnolla eikä vain sieltä täältä. Kirjoittaako täällä jotkut ysiluokkalaiset nyt?
Kommentoin tänne ettei tuo Valkeakoski-ketju mene yhtään enempää sivuraiteille. Selvästi kirjoittaa jotkut ysiluokkalaiset, kun jopa kärjistyksen kaltainen tehokeino (ja selkeästi viestissäni sanoin sen kohdan olevan kärjistys) menee täysin ohi.
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Tai Twitterin ammattilaisväärinymmärtäjät.Cadi John kirjoitti: Su Loka 06, 2024 9:05 pm
Jep, huomasin et joko on vaikeaa ymmärtää tekstiä tai luetaan sieltä täältä ketjua. Myös voi olla asialla ysiluokkalaiset tai sitten jäänyt järkyttävä kanuuna viikonlopulta ja silmät niin turvoksissa ettei nähdä tekstiä.
Oikeasti, laitoin tuon "näin kärjistyksenä" osuuden just siltä varalta, että joku luulee mun väittäneen sitä tyttöä kannabista polttavaksi kapinallisteiniksi. Ei auttanut.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Hyvä moralisoida muita kielenkäytöstä, kun itsekin puhuu "nussimisesta"...Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 5:12 pm Tosiaan, esineellä raiskaus ei ole sukupuoliyhteys eikä ruumiin nussiminen raiskaus. Eli on tainnut raiskata kahteen eri aukkoon, kaksi eri kertaa. Toivottavasti omaiset ei lue näitä...
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
1) En ole moralisoinut ketään kielenkäytöstäPesukarhu kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 5:37 pmHyvä moralisoida muita kielenkäytöstä, kun itsekin puhuu "nussimisesta"...Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Loka 08, 2024 5:12 pm Tosiaan, esineellä raiskaus ei ole sukupuoliyhteys eikä ruumiin nussiminen raiskaus. Eli on tainnut raiskata kahteen eri aukkoon, kaksi eri kertaa. Toivottavasti omaiset ei lue näitä...
2) Olisiko esim. "ruumiin rakastelu" sinun mielestäsi kotrektimpi ilmaus...?!?
Kuinka tästä lautamiehet-osiosta on tullut jonkinlainen someriippuvaisten kokoontumispaikka, jatkuvasti uusia samaan keskinäiseen perseilyyn liittyviä ketjuja toisensa perään... etsisitte sen hiekkalaatikkonne jostain muualta 
Janne Puhakan ketjussa mikä lienee Francis Munkki. Tulee mielikuva ihmisestä, joka vaan rakastaa omaa ääntään. Järjettömän pitkiä monologi-ränttejä hyvin ohuella substanssilla. Kaikkean mahdollista aiheen vierestä ja vielä vähän kaueampaa. Käsi ylös, jos joku jaksaa edes lukea noita monologeja loppuun. Tulee mieleen jossain ketjussa ärsyttänyt nimimerkki Talvi, hyvin hyvin raskaita kommentoijia.
^ Ihanaa että joku muukin on samaa mieltä!
Laitoin sen jo vihamieheksi, että saa sen monologit siivottua pois näkyvistä.
Laitoin sen jo vihamieheksi, että saa sen monologit siivottua pois näkyvistä.
Siis todellakin ärsyttää tämä Francis Munkki. Vaikka kuka kirjoittais vaikka mitä, niin johan alkaa sormet savuamaan ja jollain lailla pitää antaa vasta argumentti. Eihän niitä jaksa edes lukea, rivitolkulla joutavaa läppää.
Pitääpä muuten itsekkin laittaa vihamieheksi, niin saa siivottua ne pois.
Pitääpä muuten itsekkin laittaa vihamieheksi, niin saa siivottua ne pois.
I´m multitasking. I can listen, ignore and forget at the same time.
Pesukarhu ja Binohiiri: Lohduttavaa kuulla, etten oo ainoa, jolla sulaa pää ton kommentteja lukiessa. 
Samat sinne AmyAmy kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 12:59 pm Pesukarhu ja Binohiiri: Lohduttavaa kuulla, etten oo ainoa, jolla sulaa pää ton kommentteja lukiessa.![]()
Kyllä. Ei niitä jaksa. Dont count me in.^^Amy kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 12:36 am Francis Munkki. Tulee mielikuva ihmisestä, joka vaan rakastaa omaa ääntään. Järjettömän pitkiä monologi-ränttejä hyvin ohuella substanssilla. Kaikkean mahdollista aiheen vierestä ja vielä vähän kaueampaa. Käsi ylös, jos joku jaksaa edes lukea noita monologeja loppuun.
Eih bennek, eih blavek
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
No, en lue tuon anonyymin esseitä, mutta kolumnien pituudesta voisin päätellä saman henkilön kirjoittavan myös Tikkas-ketjuun.Amy kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 12:36 am
...mikä lienee Francis Munkki. Tulee mielikuva ihmisestä, joka vaan rakastaa omaa ääntään...
X X X X X
Mikähän tuota Kuikka Koposta vaivaa, kun sen kaikki viestit tuntuu olevan vain "homot sitä, homot tätä". Jotain omia luurankoja kaapissa?
Edit: ja jälleen jos huomautat tästä ketjussa niin saat punakynää, koska "kirjoittajien arvostelu kuuluu lautamiehiin", mutta Kuikan homopohdinnat saavat olla esillä.
Edit: ja jälleen jos huomautat tästä ketjussa niin saat punakynää, koska "kirjoittajien arvostelu kuuluu lautamiehiin", mutta Kuikan homopohdinnat saavat olla esillä.
Tätä ihan samaa oon pohtinut! Paljon homofobisia ketjussa, mutta tuo nimimerkki on ehdottomasti pakkomielteisin homojuttujensa kanssa. Häneltä ei tule mitään muuta sisältöä kuin homoöyhötys. Jotain henkilökohtaista täytyy hänellä aiheeseen liittyä.Pesukarhu kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 6:04 pm Mikähän tuota Kuikka Koposta vaivaa, kun sen kaikki viestit tuntuu olevan vain "homot sitä, homot tätä". Jotain omia luurankoja kaapissa?
Mua välillä naurattaa kun kuvittelen hänet niin tosissaan kirjoittamassa ja miettimässä ”taas ne homot perrrkele”.Amy kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 9:16 pmTätä ihan samaa oon pohtinut! Paljon homofobisia ketjussa, mutta tuo nimimerkki on ehdottomasti pakkomielteisin homojuttujensa kanssa. Häneltä ei tule mitään muuta sisältöä kuin homoöyhötys. Jotain henkilökohtaista täytyy hänellä aiheeseen liittyä.Pesukarhu kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 6:04 pm Mikähän tuota Kuikka Koposta vaivaa, kun sen kaikki viestit tuntuu olevan vain "homot sitä, homot tätä". Jotain omia luurankoja kaapissa?