Sherlock Solmu kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 10:42 pm
Itsekin nuorena homomiehenä tuntuu kyllä välillä pahalta lukea tuota ketjua, mutta toisaalta olen oppinut tuollaiset kommentit jättämään omaan arvoonsa, koska en toisaalta välittäisikään että mitä joku perävuosissa elelevä juntti minusta ajattelisi.
Minä arvostan teitä nykypäivän homoja, mutta entisaikojen homot Stadissa sietivätkin saada turpaansa. Samoin nämä neitimäiset homot ansaitsevat saada oikein kunnolla selkäänsä. Itse pieksin yhtä sellaista mekkomiestä liikkuvan poliisin autosta irtiruuvaamallani ruoska-antennilla tämän vuosituhannen alussa.
En siis pidä juurikaan julkihomoista. Antti Holma ja Samuli Edelmann tosin on ihan ok. On todella omituista, että elokuvissa ja kirjoissa sotilaat esitetään heteroina, vaikka oikeasti he ovat vannoutuneita kaappihomoja vankilakundien tavoin. Simo Häyhä ja Mannerheim olivat molemmat omalla tapaansa osa suomalaista kaappihomokulttuuria, samoin kuin opistoupseerit.
Kaappihomojen väliset tappelut käydään myös poikkeuksetta aseilla, mikä korostaa heidän sotilaallista luonnetta. On toki julkihomot tappanut kuristamalla ja päätynyt rikosuutisointeihin. Julkihomoissa ainoa hyvä puoli on äärimmäisen huumemyönteinen ilmapiiri ja suoranainen epäluottamus sekä viha viranomaisia kohtaan. Oma veikkaus on, että jos Jari Sillanpäälle annettaisiin rynnäkkökivääri ja siihen satoja patruunoita, 10 g säkki kristallimetaa sekä rikosoileudellinen vapaus tappamisesta, hän tappaisi koko Helsingin poliisilaitoksen henkilökunnan. Ja kuka muukaan tilanteessa ei tekisi samoin?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.