Johnny kirjoitti: To Loka 17, 2024 12:35 pmOlen itse homo enkä seksistä juurikaan kiinnostunut. Kyllä ihan sielunkumppania eniten haluan. On aika inhottavaa lukea sivukaupalla kuvauksia siitä millainen MINÄ olen, vaikka kuvaukset eivät resonoi yhtään. Enkä usko että minunlaisiani on vain se 1% homoista, olisiko ehkä puolet.
Minulle sanottiin että tämä paikka on likakaivo ja ei kannata tulla. Valitettavasti tässä oltiin oikeassa. Jos täällä olisi vähän tiukempi moderointilinja häiriköiden bannaamiseen, tämäkin ketju voisi olla antoisaa luettavaa. Nyt se on lähinnä vastenmielistä.
Pudotin perspano Tuulian ja ASierran höpöt pois lainauksesta.
Mutta Johnny, olet tavallaan asian ytimessä. Sinunkin viestisi on tasoa likakaivoon(voi modet laittaakkin). Ketä perkeleessä kiinnostaa homoutesi, tai ettei sinua seksi kiinnosta? Liittyy miltä kohtaa ketjuun?
Ja seuraavaksi MINÄ, MINÄ ja MINÄ juttuja. Täällä ei ole ensimmäistäkään sivua nimimerkki Johnnyn homoudesta.
Ja mitä vittua(ei persettä tai munaa) kuuluu ketjuun montako prosenttia on minkäkinlaisia homoja?
Ja voit uskoa että sinäkin avautumisellasi kusit Jannen muroihin, sillä että toit tuon minä, minä jutun tänne.
Janne pyrki normalisoimaan homouden omalla avoimuudellaan homoudestaan, eikä lähtenyt avaamaan omaa seksi käyttäytmistään julkiseksi.
En tiedä kuka sinutkin pyysi tälle sivustolle, mutta voit poistua täältä helposti, älä avaa sivustoa uudelleen. Poissa silmistä, poissa mielestä. Ja usko tai älä vastenmielisyys pikkuisen vähenee kun poistut.
Itse ketjun aiheeseen. Tässäkin tapauksessa oli seksuaalisella suuntautumisella ratkaiseva merkitys tälle henkirikokselle. Joka muuta väittää, puhuu paskaa.
Jos nämä miehet eivät olisi olleet keskenään parisuhteessa niin henkirikosta ei olisi tapahtunut. Aivan sama kuin heterosuhteisissa pariskunnan välisissä henkirikoksissa on seksuaalisella suuntautumisella merkittävä rooli.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.