Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Drag kirjoitti:
Uhrin nimi oli Juha S., ja minunkin muistaakseni juuri noin eli eräs paikkakunnan normirähisijöistä kysyi tupakkaa ja löi puukolla kun sitä ei ollut. Tekijänkin nimi saattaa löytyä jostain muistilokerosta. Kuusisto, Kuusinen tai jotain sinne päin ehkä...
Juha S. oli innokas jalkapalloilija, ja paikkakunnan futisseura jakaa käsittääkseni vieläkin hänen nimeään kantavaa muistopalkintoa. Oli muistaakseni vielä yläasteikäinen.
Kyllä. Tämä mottipää ei paljo oppinut tapauksesta. Sai usein selkäänsä kaupungilla kun näyttäytyi. Ja kohtalo rankaisi viemällä molemmat veljet. Tosin oli aikalailla itse aiheutettuja ennenaikaiset poismenot.
Onko tää siis se Itiksen, ent. Kari Kuusisto, tekemä henkirikos? Vanhempi veli kuoli auto-onnettomuudessa. Miten se oli itseaiheutettu? Nuorempi kuoli nyt joitakin vuosia sitten varsin rankan elämän päätteeksi monisairaana...
janita kirjoitti:
Onko tää siis se Itiksen, ent. Kari Kuusisto, tekemä henkirikos? Vanhempi veli kuoli auto-onnettomuudessa. Miten se oli itseaiheutettu? Nuorempi kuoli nyt joitakin vuosia sitten varsin rankan elämän päätteeksi monisairaana...
En itse tiedä veljesten myöhemmistä vaiheista tarkemmin, mutta jotain tuon suuntaista olen kuullut. Tappajaa näin kaupungilla muutamia vuosia tapahtuneen jälkeen. Myöhemmin muutin paikkakunnalta ja putosin kärryiltä asian suhteen.
Täällä kirjoittelun jälkeen poikkesin paikkakunnan ohi ajaessani Valkeakosken hautausmaalla ja kävin etsimässä Juha S:n haudan. Hän oli samassa koulussa kuin minä, rinnakkaisluokalla, ja asui siis samalla puolella kaupunkia. Muistelen että isänsä otti pojan kuoleman raskaasti. Nyt makaa poikansa vieressä, näköjään.
janita kirjoitti: Tämä tekijähän oli myöhemmin (90-l loppu ja 00-l alku) yhdessä varsin tunnetun laulajattaren kanssa ja sitä kautta iltapäivälehdissäkin.
Marjorie?
janita kirjoitti: Ma Maalis 18, 2019 10:43 pm
10 points.
Heillä on myös yhteinen lapsi.
Iltalehti 11.3.2000.
marjorie_menneisyys.jpg (84.99 KiB) Katsottu 11179 kertaa
Iltalehti 15.7.2000
marjorie_menneisyys2.jpg (33.81 KiB) Katsottu 11179 kertaa
Itäsärkkä... Itis, kuten lainaus ylempänä mainitsee.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
On se jonkinsortin oman elämänsä taiteilijapersoona kyllä. Poltti osan talostakin.joku vuosi, kun valoi kynttilöitä (tekee siis oikeasti jouluksi itse erilaisia), musisoi ja välillä jotain maalaakin. Äitinsä nyk.mies joka asuu samassa talossa (eri asunnot ok-talossa) on ihan hyvä taidemaalari ja mielestäni oon jotain Karinkin töitä siellä "ateljeessa" nähnyt. Oon muutaman kerran käynyt noilla aikanaan kylässä, sillä äidillä siis.