Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - miekkamiehelle elinkautinen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Millavaan
Perry Mason

Re: Ruumis Tampereen Nekalassa 14.10.2024 - mitä tapahtui?

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Late6 kirjoitti: To Loka 17, 2024 1:24 pm
Millavaan kirjoitti: To Loka 17, 2024 1:08 pm Siis tyypillä vähintään 30 profiilia ei millään jaksa niitä kaikkia käydä läpi. Yks e.v jonka tunnenkin mut hän on nainen. Itse uskon tuohon ansan asettamiseen tai oon uskonut alusta asti koska jokainen on tän halunnut päiviltä et sillain kiinnostavaa mitä tää ylläoleva klasusetä sanoo.
e.v on tämä 1996 syntynyt aamulehden mainitsema puhtaan rikosrekisterin omaava mieshenkilö joka olisi tekijä, ainakin hän on pidätettynä ollut maanantaista alkaen, syntyisin pohjoiskarjalasta
Eli vangittaneen huomenissa?
Late6
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Late6 »

Millavaan kirjoitti: To Loka 17, 2024 1:27 pm
Late6 kirjoitti: To Loka 17, 2024 1:24 pm
Millavaan kirjoitti: To Loka 17, 2024 1:08 pm Siis tyypillä vähintään 30 profiilia ei millään jaksa niitä kaikkia käydä läpi. Yks e.v jonka tunnenkin mut hän on nainen. Itse uskon tuohon ansan asettamiseen tai oon uskonut alusta asti koska jokainen on tän halunnut päiviltä et sillain kiinnostavaa mitä tää ylläoleva klasusetä sanoo.
e.v on tämä 1996 syntynyt aamulehden mainitsema puhtaan rikosrekisterin omaava mieshenkilö joka olisi tekijä, ainakin hän on pidätettynä ollut maanantaista alkaen, syntyisin pohjoiskarjalasta
Eli vangittaneen huomenissa?
näinhän siinä kävisi jos on tekijä.. On huomattava että noi tiedot on siis aamulehden mukaan, mutta poliisin antamiin tietoihin tämä e.v. ei täsmää, voi siis olla että tekijöitä on ollut kaksi.. E.V on se jota Visa hakkasi ja itsepuolustukseksi sitten e.v huitaisi miekalla ja joku toinen sitten viimeisteli Visan lähdön tuonpuoleiseen. Jos tämä olisi mennyt näin niin sekä poliisin että aamulehden tiedot täydentäisivät toisiaan
Millavaan
Perry Mason

En malta odottaa mikä nimi sieltä paljastuu ja mikä tässä on taustalla kun itse oon ollut niin varma siitä ansasta mutta eikö silloin tekijöitä olisi 2?
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Tuntuu tämä EV olevan tekijä. Laittakaa vaikka sillä tavalla, että yksi laittaa pelkän etunimen ja toinen vaikka pelkän sukunimen. Saadaan tämä nimikirjainleikki lopetettua.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Millavaan
Perry Mason

Oon miettinyt pääni puhki eikä tuu mieleen nistiscenestä ainakaan ketään ev:tä. Tosin enhän mä niitä nuoria tunne mut jotenkin tuntuu että siinä on jotain perää kuka sen sanoikaan että oli saanut puhelun kylmikseltä kun joku oli päässyt tutkarista, sanonut käyvänsä nekalassa ja tulevansa pian takaisin . No, pian tiedämme enemmän..
Late6
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Late6 »

Millavaan kirjoitti: To Loka 17, 2024 7:15 pm Oon miettinyt pääni puhki eikä tuu mieleen nistiscenestä ainakaan ketään ev:tä. Tosin enhän mä niitä nuoria tunne mut jotenkin tuntuu että siinä on jotain perää kuka sen sanoikaan että oli saanut puhelun kylmikseltä kun joku oli päässyt tutkarista, sanonut käyvänsä nekalassa ja tulevansa pian takaisin . No, pian tiedämme enemmän..
EV ei kuulu nistisceneen, ei rikosrekisteriä, ei huumeiden käyttö historiaa, nörtti hissukka jonka asunnon Visa pakottamalla valtasi, mutta tosiaan tekijöitä voi olla kaksi
AgenttiDana
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja AgenttiDana »

Katsoin Visan profiilin ja mietin mistä ihmeestä ton tunnen. Sitten välähti, hän oli se mukava ukkeli, joka keväällä halusi ampua minut ratikassa. Olin kuulemma ylimielinen ämmä ja ansaitsin luodin keskelle otsaa. En kuulemma osannut kirjoittaa viestejä vaan laitoin vaan hymiöitä. Lisäksi minä, kuten myös kaikki ratikassa olijat, emme osanneet uida ja painuisimme pohjaan kuin kivet. Ja se olisi meille oikein.

Visan muistoksi laitan tähän nyt niitä hymiöitä 😄😄😄😄
Tässä minä olen vieläkin, koska vain hyvät kuolevat nuorena.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Poliisi tutkii Nekalan henkirikosta murhana – esittää 28-vuotiasta miestä vangittavaksi
Poliisi kertoi löytäneensä vainajan yksityisasunnosta Nekalassa maanantaina.

Poliisi epäilee 28-vuotiasta miestä murhasta ja esittää tämän vangitsemista Pirkanmaan käräjäoikeudessa perjantaina. Miestä epäillään keski-ikäisen miehen henkirikoksesta Nekalantiellä.
Poliisi sai ilmoituksen vainajasta yksityisasunnossa maanantaina. Maanantai-iltapäivällä Nekalantiellä sijaitsevan kaksikerroksisen kerrostalon pihassa oli näkyvä poliisioperaatio ja talon pihaa oli eristetty sivullisilta.
Aamulehti tavoitti tapauksen tutkinnanjohtajan, rikoskomisario Jari Luodon keskiviikkona. Hän ei kommentoinut tuolloin, kuka kyseisessä asunnossa on asunut. Hän sanoi, että asunto ei ollut epäillyn.

Luoto vahvisti keskiviikkona, että Nekalan henkirikoksesta epäiltyä tullaan esittämään vangittavaksi perjantaina. Tuolloin tutkintanimike oli vielä tappo.
Luodon mukaan tutkinta on ollut alkuviikon herkässä vaiheessa, sillä poliisi on kuullut rikoksen mahdollisia todistajia. Siksi poliisi ei ole kommentoinut esimerkiksi henkirikoksen tekotapaa.

https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010767751.html
Millavaan
Perry Mason

Vai että murha. Toiv ei mee murhana kun tästä pitäis antaa mitali eikä tuomiota
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Millavaan kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 9:31 am Vai että murha. Toiv ei mee murhana kun tästä pitäis antaa mitali eikä tuomiota
No sitten kannattaa sinunkin varmaan pitää suu supussa täällä. Olet niin kovaan ääneen täällä kuuluttanut, että varmaan suunniteltu ansa, että kohta istuvat kaikki sinun "rakkaasi" EK:ta, jos tätä tosiaan on suunniteltu isommallakin porukalla ja poliisi alkaa tutkia, onko näissä sinun jutuissasi perää. :D
Don'tDoCrime
Aloitteleva Besserwisser

Re: Poliisioperaatio tampereella

Viesti Kirjoittaja Don'tDoCrime »

Millavaan kirjoitti: Ma Loka 14, 2024 4:33 pm Taidettiin saada henkirikoskeissi kun vainaja ainakin on tullut. Toiv ei oo kukaan mun rakas juoppo kun nekalassa asuu se rakkaista rakkain nyt kun Simoa ei enää ole.
Se Simo oli kyl vitun raskas tyyppi hämeenkadulla, nykyään parempi varmaa monelle siellä kulkee
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

28-vuotiasta tamperelais­miestä epäillään murhasta Nekalassa
Rikosepäilyt|Poliisi kertoi löytäneensä vainajan yksityisasunnosta Tampereen Nekalassa maanantaina. Poliisi epäilee henkirikoksesta 28-vuotiasta tamperelaista miestä.

Pirkanmaan käräjäoikeus vangitsi epäillyn perjantaina.
Poliisi epäilee 28-vuotiasta miestä murhasta ja esitti tämän vangitsemista Pirkanmaan käräjäoikeudessa perjantaina. Miestä epäillään keski-ikäisen miehen henkirikoksesta Nekalantiellä.
Käsittely alkoi käräjäoikeudessa kello 10. Epäilty istui salissa vaiti ja katsoi alaspäin. Kuvaaminen salissa kiellettiin.
Vangitsemisoikeudenkäynti kesti alle 8 minuuttia, minkä jälkeen oikeus ratkaisi, että mies vangitaan todennäköisin syin epäiltynä murhasta 14. lokakuuta Tampereella.

Epäillyn asianajaja Kaarle Gummerus sanoo, että he eivät vastustaneet vangitsemisvaatimusta. Gummerus sanoo, että tässä kohtaa puolustus ei voi kommentoida muuta.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010771692.html
Millavaan
Perry Mason

Onneks Gummerus. Älkää puhuko Simosta pahaa..
härmälänhönö
Alokas

Viesti Kirjoittaja härmälänhönö »

Se Simo oli kyl vitun raskas tyyppi hämeenkadulla, nykyään parempi varmaa monelle siellä kulkee
[/quote]

Simo ei tehny eikä halunnu kellekkään mitään pahaa.. pummas vaan ohimennen rahaa juomiinsa..
Millavaan
Perry Mason

härmälänhönö kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 11:23 am Se Simo oli kyl vitun raskas tyyppi hämeenkadulla, nykyään parempi varmaa monelle siellä kulkee
Simo ei tehny eikä halunnu kellekkään mitään pahaa.. pummas vaan ohimennen rahaa juomiinsa..
[/quote]

Niin just. Vaikka tää on täysin Ot mutta Simo vaan tallusteli pullonsa kanssa ja pyysi kohteliaasti rahaa seuraavaa pulloa varten. Tää Visa taas oli pahin rotta ja nilkki että ei toista yhtä pahaa tuu mieleen
.
Vastaa Viestiin