Raimi kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 12:49 pm
Kerranvain kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 11:20 am
Tämä on yksi vaihtoehto, toki jotenkin ase on täytynyt olla helposti saatavilla, kovat piipussa valmiina, koska sekin on järkeenkäypää, että Janne olisi kenties ehtinyt reagoimaan, jos aseen esille ottamiseen olisi tuhraantunut aikaa. Eli suunnitelma aseen esille ottamisesta ja vaihtoehto ampumisesta olisi ollut silloin ennakkoon. Toki Janne on voinut keräillä tavaroitaan yhdessä huoneessa ja samalla Rolf säätänyt aseen kanssa toisessa.
Ihmetyttää, miksei Rolfilla ollut omaa autoa pihassa, ainakaan kuvaushetkellä.
Edit: Ja toisaalta miksi Janne ei olisi käyttänyt hyväkseen Rolfin poissaoloa Norjassa hakeakseen tavaransa asunnosta pois, paitsi jos ei tiennyt tarkkaa ajankohtaa. Päädyn mielessäni kuitenkin ajatukseen, ettei Janne ollut enää keräilemässä tavaroitaan, vaan pelkästään sopimassa juridisista asioista.
Mä oon miettinyt kans, et tuo auton puuttuminen pihasta saattaa olla merkityksellinen seikka suunnitelmallisuuden kannalta. Ehkä uhri on tullut sovitusti käymään talolla, jossa tekijän ei pitänyt olla paikalla ja tullut yllätetyksi. Oletuksena tässä kylläkin, että uhrilla oli vielä avain taloon.
Onko jollain tietoa tästä Roffen autosta, ja mahtaako edes omistaa autoa suomessa tai norjassa?
Epäilen että Roffe on vain vuokrannut auton silloin kun on tarvinnut semmoista, tai homo ystävät kuljettaneet häntä jos joihinkin homotapahtumiin. Varmaankin Janne ollut kuskina monissakin menoissa, koska hänellä on ollut työsuhdeauto.
Janne vaan meinas suhteen päätyttyä viedä kaiken mahdollisen mitä irti olisi saanut, sen kuvan olen saanut tästä homo Jannesta, että häikäilemätön ja petollinen henkilö on eläessään ollut. Jos on ollut perseaukinen kiekkoilija, niin ei ole ollut rahaa edes tuohon asuntoon, vaan Roffe on rahat antanut tai lainannut, ilman velkakirjoja.
Suuresti ihmettelen kenen esikuvana on toiminut, niinkuin lehdistö kirjoittaa. Minun mielestä vain ja ainoastaan homojen ja pridekansan.
Katuvaisena on odotellut tapon jälkeen poliisien tuloa, shokkitilassa ei ole kyennyt mitään tekemään, ja tuskin on edes onanoinut ruumiin äärellä tai muuta seksiä harrastanut ruumiin kanssa.
Tutkija vaan teki liian hätäisen johtopäätöksen murhasta haulikon takia, kun ei ole tiennyt tarpeeksi kuinka aseita voidaan siirrellä norjan ja suomen välillä, jos ei nyt sitten ole myös pridekansaa.
Tappo mikä tappo, ei murhaa taideta saada millään Roffelle.
Mielenkiinnolla nyt vaan odotan mimmoisia homotodistajat tulevat olemaan oikeudenkäynnissä sitten kun se alkaa.
Loogisessti ajateltuna on vain äkkipikaistuksissa tehty tappo, sillä en usko että Roffe olisi murhan tunnustanut, ainoa murha teoriaa viljelevä taho on poliisi, mutta sillä ole suurtakaan merkitystä lopputuloksen kanssa, sillä syyttäjä määrää syytteet, ei poliisi.
Kellonajallakaan ole mitään merkitystä, paitsi jos olisi yrittänyt paloitella pridekansan esikuvaa,( ei heteroiden, ainoastaan punaviherpiipertäjä kukkahattujen mielestä) mutta tähän astisten tietojen valossa näin ei ole tapahtunut.
Kyllä mua jo kauheasti naurattaa, mitä homot ja lepakot tänne tulee kirjoittelemaan kun Roffe tuomitaan taposta, ja syyttäjäkään tuskin edes hoviin kehtaa valittaa.
Tietty jos syyttäjäkin murhasta syyttää.
Totta että ei tämä keissi poikkea juridisesti millään tavalla ihan perus tapoista/murhista, mitä maassamme tapahtuu parisuhde riidoissa.