Palstan terävin kärki 🐑

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mc Mafia

Re: Palstan terävin kärki 🐑

Viesti Kirjoittaja Mc Mafia »

Ross Sullivan kirjoitti: La Loka 19, 2024 4:36 pm
Hank Voight kirjoitti: La Loka 19, 2024 12:55 pm
Donald McRonald kirjoitti: La Loka 19, 2024 12:05 pm Mikä noiden aina mukaan liitettävien kuvien tarkoitus on? Eikö osata sanoa asiaa ilman kuvia?
Mä olen sisäistänyt asian niin, että niiden avulla ikäänkuin maksimoidaan jauhotus.
Juuri näin! Lampaat on taas kerran jauhotettu. Jos ei pidä muutamaa kömpelösti muokattua kuvaa nerokkaina, niin on piffiläinen satanistipankkiiripunkkari, joka yrittää islamisoida Suomen ja tehdä miehistä homoja.
Vittu mitä pentuja. Pahat menkat ilmeisesti.
Mc Mafia

Tästä on kyse, eikä mistään muusta.
Yrittäkää edes.
Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 8:06 am
Hank Voight kirjoitti: La Loka 19, 2024 1:21 am Voittajanahan on hienoa lopettaa, ja sinähän olet nyt antanut meille kaikille muille turpaan jatkuvalla syötöllä, kahden nimimerkin voimalla. Omasta mielestäsi siis ja sehän riittää.
En ainakaan tappiolle jäänyt jos olin oikeassa 3/3 ja te väärässä 3/3 vai onko logiikan ylimestarilla tähän joku toistaiseksi tuntematon selitys mitä spedejengi ei ymmärrä?

Kun ihminen ei tajua isoa kuvaa vaikka se tarjoillaan naamaan eteen, on melko turha odotella järkevää keskustelua tällaisen kanssa pienemmistä seikoista. Kannattaa pitää se turpa kiinni jos haluat, etten palaa.

Mikäli miesmenkat vaivaa kuten demokraateilla on erittäin harvinaisesti tapana (0%), ei muuta kuin leikataan munat pois. Auttaa varmasti, ja tulee hyvä olo kun testosteroni poistetaan kiertämästä, eikä sitä tarvita kuin kymmenien elintoimintojen ylläpitämiseen. Muisti on yksi näistä, mutta kuka sitä tarvitsee. Nerokasta!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 4:51 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Loka 19, 2024 4:36 pm
Hank Voight kirjoitti: La Loka 19, 2024 12:55 pm

Mä olen sisäistänyt asian niin, että niiden avulla ikäänkuin maksimoidaan jauhotus.
Juuri näin! Lampaat on taas kerran jauhotettu. Jos ei pidä muutamaa kömpelösti muokattua kuvaa nerokkaina, niin on piffiläinen satanistipankkiiripunkkari, joka yrittää islamisoida Suomen ja tehdä miehistä homoja.
Vittu mitä pentuja. Pahat menkat ilmeisesti.
Olen täysin vakuuttunut, että olet erityislaatuisen älykäs. Olet sellaisella tavalla älykäs, että sen tajuaa vain joku toinen erityisen älykäs henkilö, kuten Pera, Möykky tai Jaba.

Ikävä kyllä teistä ei kukaan oikein pysy yhteiskunnassa mukana, mutta se johtuu ainoastaan satanistipankkiiripunkkareista ja juutalaisista.
Mitä te dorkat dorkailette?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 4:50 pm
Jos olisit edes joskus oikeassa tai tajuaisit olevasi väärässä..
Asialliseen kysymykseen todella asiallinen vastaus, kuten aina.

Päätin muuten just, että esitän vain asiallisia kysymyksiä sulle. Saas nähdä koska tulee ensimmäinen asiallinen vastaus.

Tässä taas yksi: Kerrotko yhden asian jossa olen ollut väärässä? Vinkkinä kerrottakoon, että en ole sanonut Harrisin enkä Ukrainan voittavan. Kertaakaan. Never.
Mc Mafia

Ei voi olla totta kuinka nyt aletaan esittämään, ettei mitään ole koskaan sanottu vaan se olenkin minä, joka on väärässä koska olin oikeassa ja siitä hyvästä sataa tuota avutonta yritystä niskaan edelleen. Jos tämä ei ollut asiallisesti vastattu, en tiedä mitä odotat saavasi.
Mc Mafia

Ross Sullivan kirjoitti: La Loka 19, 2024 4:56 pm Ikävä kyllä teistä ei kukaan oikein pysy yhteiskunnassa mukana, mutta se johtuu ainoastaan satanistipankkiiripunkkareista ja juutalaisista.
Sulta lähtis taju.
Hank Voight

Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 5:24 pm Ei voi olla totta kuinka nyt aletaan esittämään, ettei mitään ole koskaan sanottu vaan se olenkin minä, joka on väärässä koska olin oikeassa ja siitä hyvästä sataa tuota avutonta yritystä niskaan edelleen. Jos tämä ei ollut asiallisesti vastattu, en tiedä mitä odotat saavasi.
Olihan tuo asiallisempi kuin mitä yleensä tarjoat. Mutta vielä asiallisemmaksi muuttuu, jos kerrot mulle, että missä kohtaa olen ollut väärässä. Katos kun en todellakaan ole yhtään ainoata kertaa sanonut, että Harris tai Ukraina tulee voittamaan..

Eihän se voi mennä niin, että jos toivoo jonkun voittoa, niin sitten on väärässä ellei voittoa tule? Eihän? Vai voiko?

Mä katson just nyt lätkämatsia, jossa suosikkijoukkueeni pelaa ja toki toivon kovasti kyseisen joukkueen voittavan. Jos tulee tappio, niin olenko ollut väärässä? En kai? Enhän? Vai olenko sittenkin?
Ross Sullivan

Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 5:25 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Loka 19, 2024 4:56 pm Ikävä kyllä teistä ei kukaan oikein pysy yhteiskunnassa mukana, mutta se johtuu ainoastaan satanistipankkiiripunkkareista ja juutalaisista.
Sulta lähtis taju.
Blaa blaa blaa!

Olet kolmen syrjäytyneimmän nikin joukossa. Siinä on ainoa asia, jossa pärjäät :mrgreen:
Mc Mafia

Ei jumalauta mitä jengiä 😂😂😂
Ross Sullivan

Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 9:46 pm Ei jumalauta mitä jengiä 😂😂😂
Kyllä ryzzä on ryssä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 5:24 pm Ei voi olla totta kuinka nyt aletaan esittämään, ettei mitään ole koskaan sanottu vaan se olenkin minä, joka on väärässä koska olin oikeassa ja siitä hyvästä sataa tuota avutonta yritystä niskaan edelleen. Jos tämä ei ollut asiallisesti vastattu, en tiedä mitä odotat saavasi.
Aivan oikein, olitte jälleen kerran väärässä. Onneksi sun sivupersoonat eivät riitele keskenään, sillä se olisi kestämätön paikka,

On tää ironista. Mies (?) joka väittää muiden olevan aina väärässä onkin itse koko ajan väärässä. Ja sitten trollailee siellä kuola valuen minkä kerkeää. Ei siinä, huvinsa kullakin.
minfomeme.jpg
minfomeme.jpg (91.23 KiB) Katsottu 2358 kertaa
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
Mc Mafia

Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 5:24 pmväärässä. Katos kun en todellakaan ole yhtään ainoata kertaa sanonut, että Harris tai Ukraina tulee voittamaan..
Mitäköhän se tarkoittaa jos ainoastaan puhut niiden puolesta?
Mc Mafia

Ei teistä ole yhtään mihinkään.
Ross Sullivan

Ryssän paska-armeija on häpäissyt itsensä ja muut ryssät aivan täysin :D

Jokin vitun Ukraina pitäisi ottaa ihan vähintään kuukaudessa.
Hank Voight

Mc Mafia kirjoitti: La Loka 19, 2024 9:50 pm
Mitäköhän se tarkoittaa jos ainoastaan puhut niiden puolesta?
Mitä se tarkoittaa? Niinpä, mitähän vittua se mahtaakaan tarkoittaa? Mietitääs oikein...

Hei joo! Se tarkoittaa sitä, että TOIVON Harrisin ja Ukrainan voittoa. Sen sijaan se ei suinkaan tarkoita, että USKOISIN Harrisin tai Ukrainan voittavan.

Menisikö noin niinkun väreillä jakeluun? Noin saatanan yksinkertainen asia. Jos ihan oikeasti et tajua, niin kyllä se toden totta olet sinä, josta ei ole mihinkään. Siinä tapauksessa olet Torspoksikin liian tyhmä.
Vastaa Viestiin