Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Pössiperk
Martin Beck

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

Wildchild79 kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 12:37 pm

OLISIKO TÄMÄ JUTTU?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000054245.html

Rantalainen ja mp-jengi oikeudessa
Entisen tv-juontaja Simo Rantalaisen hakkaaminen aloitti tapahtumasarjan, jonka johdosta porvoolaisravintolan myöhempi nyrkkeilyilta keskeytettiin perättömän pommiuhkauksen takia.
Juurikin tämä, mutta kukahan se oli joka antoi Simolle noita naisellisia pusuja ja jutusta saa kuvan, että istunut taksissa illan ja huudellut sieltä.

Huuteliko vasta taksista pahojaan vai oliko huudellut sisällä ja kosto tuli myöhemmin, kun oli istunut taksiin?

Toisaalta noissa piireissä, joku asia voidaan tulkita vittuiluksi, vaikka on tarkoitettu ihan jotain muuta, mutta olisi kiva kuulla asian oikea laita.

Mitenköhän Rantalainen välttyi enemmiltä kostoilta, kun pilasi seuraavat illat perättömillä uhkauksilla ja lopuksi vasikoi ”naisellisista pusuista”?
🇫🇮 Syyttömänä syntymään sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
🇫🇮
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

-https://yle.fi/a/74-20115280

Mehmetti YLE:llä.

Nyrkkiä ja halauksia

Ex-rikollinen Miika Mehmet opettaa väkivaltaisille pojille elämänhallintaa. Hän löysi itse rauhan Ukrainasta.

Teksti:
Sara Rigatelli

Miika Mehmet seurasi kesällä Snapchatista, kun 12-vuotiaat pojat juoksivat radan vartta kello viisi aamulla.

Todellisuus, jossa hänen auttamansa nuoret elävät, on karu.

Melkein jokainen tuntee jonkun, jota on puukotettu. Ympärillä on sekavasti käyttäytyviä ihmisiä. Pojat eivät nuku tai syö kunnolla, vetävät vapea, energiajuomia ja nikotiinipusseja.

Siinä on vaikeaa olla ajautumatta pahantekoon, Mehmet sanoo.

Hän on entinen jengiläinen ja tietää mistä puhuu.

Monelta pojalta puuttuu isä. Hän näkee isän kaipuun päivittäin lähiösalilla, jonka hän on perustanut kahden muun valmentajan kanssa jengiriskissä oleville nuorille.

– Ne voi tulla luo isolla egolla, mutta heti kun niitä vähän halaa, niistä tulee taas pikkupoikia, hän kertoo.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

"Melkein jokainen tuntee jonkun, jota on puukotettu."

Jaa-a, en kyllä itse tunne. Toisaalta en liiku neekereiden tai muun värivikaisen paskaväen seurassa.
Pössiperk
Martin Beck

PoliisimestariSisu kirjoitti: La Loka 19, 2024 10:17 pm "Melkein jokainen tuntee jonkun, jota on puukotettu."

Jaa-a, en kyllä itse tunne. Toisaalta en liiku neekereiden tai muun värivikaisen paskaväen seurassa.
Mehmet tarkoitti, että melkein jokainen noista pojista, kenelle opettaa tappelua, tuntee jonkun jota on puukotettu.
Ei tarkoittanu murhainfon lukijoita.

Mutta kyllä minä tunnen ihmisiä ketä puukotettu ja hakattu ja ihmisiä ketkä on ollut antavana osapuolena, vaikka en liiku neekereiden ja väriviallisten kanssa. En liiku toisaalta näidenkään kanssa, vaan elän täysin erilaista elämää.
🇫🇮
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Ihmettelen miten Mehmettiä dissataan täälläkin. En mä kyllä tärkeämpää ja parempaa ehkäisevää mt työtä keksi, mitä Miikka tekee. Tässä nimenomaan saadaan yhteys nuoreen ja kamppailutreeni on loistava tapa nostaa nuoren itsetuntoa. Siellä jos jossain oppii nöyryyttä.
Ei ole parempaa auktoriteettia nuorelle kuin Mehmetin tyylinen vanha konna. Varmasti menee sanoma perille hänen sanomana.
Tsemppiä tärkeään työhön ja yhteiskunta voisi tukea enemminkin tämän tyylistä toimintaa. Aivan varmasti paremmat tulokset, kuin jonkun lässyttäjän tarjoamalla terapialla.
Tontta82
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tontta82 »

Carelin kirjoitti: Su Loka 20, 2024 11:41 am Ihmettelen miten Mehmettiä dissataan täälläkin. En mä kyllä tärkeämpää ja parempaa ehkäisevää mt työtä keksi, mitä Miikka tekee. Tässä nimenomaan saadaan yhteys nuoreen ja kamppailutreeni on loistava tapa nostaa nuoren itsetuntoa. Siellä jos jossain oppii nöyryyttä.
Ei ole parempaa auktoriteettia nuorelle kuin Mehmetin tyylinen vanha konna. Varmasti menee sanoma perille hänen sanomana.
Tsemppiä tärkeään työhön ja yhteiskunta voisi tukea enemminkin tämän tyylistä toimintaa. Aivan varmasti paremmat tulokset, kuin jonkun lässyttäjän tarjoamalla terapialla.
nöyryyden lisäksi myös parempia lyöntitekniikoita kadulle...jeeee?
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Eikö helpompaa ole ottaa keklu taskuun kuin harjoitella satoja tunteja, että oppii lyömään paremmin. Tämä on just näiden ihmisten reaktio, jotka eivät itse ole treenanneet kamppailulajeja.
Tontta82
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tontta82 »

Carelin kirjoitti: Su Loka 20, 2024 4:52 pm Eikö helpompaa ole ottaa keklu taskuun kuin harjoitella satoja tunteja, että oppii lyömään paremmin. Tämä on just näiden ihmisten reaktio, jotka eivät itse ole treenanneet kamppailulajeja.
eikö ole helpompaa jättää keklu ja lyöntitekniikat himaan kuin harjoitella satoja tunteja että oppii lyömään säbämailalla valkoista reikäpalloa sisäkentällä tai potkia valkoista palloa ulkokentällä!!. kamppailurheilua noikin lajit ovat!.
karvakemoni
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja karvakemoni »

Esko Eklund otettu kiinni Irakissa, mutta ilmeisesti vapautui.

https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000010794004.html
Pitkää vankeutta pakoillut Cannonballin ex-johtaja Esko Eklund otettiin kesällä kiinni Irakissa

Syyttäjä kieltäytyi vahvistamasta STT:lle tietoa, jonka oli itse kertonut tuomioistuimelle.

Pitkää vankeustuomiota pakoillut moottoripyöräkerho Cannonball MC:n entinen johtaja Esko Eklund saatiin kesällä kiinni Irakissa. Asiasta kertoi STT:lle Itä-Suomen hovioikeus.

Eklund, 48, tuomittiin keväällä 2022 Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa 13 vuoden maksimirangaistukseen laajassa huumejutussa. Eklund oli istunut jutun takia tutkintavankeudessa, mutta pääkäsittelyn päätyttyä käräjäoikeus päästi hänet vapaalle jalalle odottamaan tuomiota.

Kun käräjätuomio maaliskuussa 2022 annettiin, häntä ei enää tavoitettu vangittavaksi. Saman vuoden joulukuussa Itä-Suomen hovioikeus määräsi Eklundin vangittavaksi poissaolevana.
Tieto syyttäjältä

Kun STT kysyi erikoissyyttäjä Anna-Riikka Ruuthilta kiinniotosta, hän sanoi ensin, että Eklundista ”liikkuu koko ajan kaikkia huhuja” ja että ”asia on ihan ennallaan niin kuin tähänkin asti”.

”Mutta kyllä meillä on uskoa siihen, että joskus hänet vielä löydetään”, Ruuth sanoi.

Ruuthin haastattelun jälkeen Itä-Suomen hovioikeudesta kerrottiin STT:lle, että tieto Eklundin kiinniotosta tuli nimenomaan Ruuthilta. Tämän jälkeen Ruuth kieltäytyi kommentoimasta asiaa.

”En voi sille mitään, mitä hovioikeus teille ilmoittaa. Minä en ota kantaa siihen, onko Eklund kiinni vai ei”, hän sanoi.

STT on nähnyt Ruuthin hovioikeuteen lähettämän sähköpostin, jossa hän kertoo, että Eklund on jäänyt kiinni ulkomailla ja että tämän luovutusasiaa oli määrä käsitellä kiinniottaneessa valtiossa heinäkuun puolivälissä. Hovioikeudenneuvos Aki Rasilainen kertoi saaneensa syyttäjältä erillisessä viestissä tiedon, että kyseessä on Irak.

STT:llä ei ole tietoa Eklundin tämänhetkisestä olinpaikasta. STT tavoitti Eklundia huumejutussa puolustaneen asianajajan Tuomas Turusen, mutta tämä kertoi, ettei ota kantaa päämiehiään koskeviin kysymyksiin ilman heidän pyyntöään tai valtuutustaan.
Vältti riskit, otti rahat

Eklundin huumesyytteiden taustalla oli iso kansainvälinen operaatio, jossa rikollisia eri maissa huijattiin käyttämään Yhdysvaltojen liittovaltion poliisin FBI:n kehittämää Anom-viestintäalustaa.

Käräjäoikeus katsoi Eklundin toimineen rikosten tekoaikaan vuonna 2021 Cannonballin presidenttinä. Oikeuden mukaan Eklund vastasi huumekaupan suunnittelusta, organisoinnista ja suurten erien tilaamisesta.

Suuremman kiinnijäämisriskin tehtävät Eklund oikeuden mukaan jätti muiden ihmisten hoidettavaksi. Siitä huolimatta huumekaupan taloudellinen hyöty päätyi pääasiallisesti hänelle, oikeus sanoi.

Erillisessä oikeudenkäynnissä Päijät-Hämeen käräjäoikeus julisti Cannonballin lakkautetuksi kesällä 2022. Lakkautus sai lainvoiman alkuvuonna 2023, kun korkein oikeus ei myöntänyt asiassa valituslupaa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

karvakemoni kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 9:04 am Esko Eklund otettu kiinni Irakissa, mutta ilmeisesti vapautui.
Olisko otettu kiinni kun turvapaikkaa hakiessa otettiin sormenjäljet? Tosin, Irak on kuulemma maa jossa muslimit tappavat ja vainoavat toisiaan, niin olisiko kristitylle - mikään tunnustuksellinen kristitty ei Eklund ole - yhtään sen turvallisempi paikka?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Lain pitkä karvakäsi ei siis vielä saanut psykopaattia Cannonball -pomoa kaltereiden taakse. Olisi kyllä hienoa jos Eklund saataisiin kiinni Irakissa, jossa pääsisi tutustumaan paikallisiin vankilaoloihin. Toki hienompaa olisi jos pakenisi vaikkapa Singaporeen tai Vietnamiin, jossa kärähtäisi Al Caponemaisesti huumeiden käytöstä. Kuva parin vuoden takaa oikeudenkäyntiä käsittelevästä Forssan lehden jutusta.

CB_Eklund.jpg
CB_Eklund.jpg (146.76 KiB) Katsottu 7165 kertaa
PoliisimestariSisu kirjoitti: La Loka 19, 2024 10:17 pm "Melkein jokainen tuntee jonkun, jota on puukotettu."

Rehti kantasuomalainenkin kyllä osaa puukottaa. Itseltä löytyy tuttu jota puukotti mahaan nykyisinkin tunnetun entisen kansainvälisessä miestenlehdessä poseeranneen helsinkiläisnaisjulkkiksen mustasukkainen miesystävä joskus kolmisenkymmentä vuotta sitten. Kaverini oli käynyt naista pukkimassa ja mies sai tietää ja kävi sitten vähän puukolla kovistelemassa.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Pössiperk
Martin Beck

karvakemoni kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 9:04 am
Oikeuden mukaan Eklund vastasi huumekaupan suunnittelusta, organisoinnista ja suurten erien tilaamisesta.

Suuremman kiinnijäämisriskin tehtävät Eklund oikeuden mukaan jätti muiden ihmisten hoidettavaksi. Siitä huolimatta huumekaupan taloudellinen hyöty päätyi pääasiallisesti hänelle, oikeus sanoi.
Ei tullut yllätyksenä.

Onkohan Eklund ollu Irakissa ruotsin ähläm-jengiläisten kanssa. Siellähän ruotsin mamu-diilerit viihtyvät Turkin lisäksi.
🇫🇮
TosiJees
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja TosiJees »

Doctor Lecter kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 11:45 am
karvakemoni kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 9:04 am Esko Eklund otettu kiinni Irakissa, mutta ilmeisesti vapautui.
Olisko otettu kiinni kun turvapaikkaa hakiessa otettiin sormenjäljet? Tosin, Irak on kuulemma maa jossa muslimit tappavat ja vainoavat toisiaan, niin olisiko kristitylle - mikään tunnustuksellinen kristitty ei Eklund ole - yhtään sen turvallisempi paikka?
Irak on TÄYNNÄ jenkki ja EU viranomaisia, joiden tehtävä etsiä ihmisiä - Enlundit jne vastaavat sivuosumat ei sielläkään pitkään surffaile. Sinänsä aika ihme jos siellä näinkin kauan pysty olemaan, veikkaan kyllä et oli aika pitkään jossain ihan muualla? Tyhmää oli sinne mennä.
Mach 1
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Mach 1 »

TosiJees kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 5:51 pm
Doctor Lecter kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 11:45 am
Irak on TÄYNNÄ jenkki ja EU viranomaisia, joiden tehtävä etsiä ihmisiä - Enlundit jne vastaavat sivuosumat ei sielläkään pitkään surffaile. Sinänsä aika ihme jos siellä näinkin kauan pysty olemaan, veikkaan kyllä et oli aika pitkään jossain ihan muualla? Tyhmää oli sinne mennä.
USA ja Suomi NATO liittolaisia nykyään niin varmasti muukin viranomais-toiminta pelittää ' jouhevammin' nyt ?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Algot kirjoitti: Su Huhti 13, 2014 12:04 pm Moro kyl nään mun kirjotuksii on kuka muus vois olla niin vitun Urpo ettei osaa pisteit ja isoi kirjaimia ku mä oon saanu yhden sukupolven verran iskuu päähän joten koittakaa ymmärtää se mut kyl te täs sanoman selville saatte.niinkun aikasemmin kerroin mua syytettiin autost mihin mömmöt piti järkkää sekä osin pankki nostolla järkänny rahoituksen tälle projektille.no mul oli teknistä todistelua sekä henkilö todistelua mihin rahat ovat menneet. Myöskään autosta minulla ei oo tietoa ja asianomaiset sen myös vahvistivat.nyt kuitenkin hovi on kyhännyt näytön syytteen ulkopuolelta että minulla olisi varallisuutta toteuttaa rahoitus. Toki tähän ei varauduttu koska minua ei tästä syytetty. Tähänkin asiaan minulta löytyy kirjalliset todisteet että tämäkään ei voi olle mahdollista.toki se on loppuviimein aivan sama mitä siellä sanoo jos asian on jo kulisseissa päätetty.toki oikeusvaltiossa olis kiva että jotain faktaa löytyisi kun tuomio täytäntyy kaikkessa ankaruudesaaan.toki tää on ihan vammast kirjotella tänne ku tääl on porukkaa mitkä sit todella tietää kaiken kelasin vaan et teistä ois joskus kiva saada näkemys myös mieheltä joka on etu linjassa hyvää kesää murha infolaisil oon menos illal Sörkkään joten palataan vuosikymmenen lopulla t.immu
Tämä viesti 10 vuoden takaa kertoo aika paljon tästä nykyhetken "hyvästä jätkästä" ja kirijailijastam.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin