Kalle-Ville kirjoitti:Onko tämä puukkokuningatar edes tehnyt yhtään henkirikosta? Itse en ainakaan sellaista muista. Tosin yritystä tällä pienikokoisella naisella on kuulema kovastikin ollut, mutta ei kai hän yhtään henkirikosta ole sentään onnistunut tekemään. Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte yhdenkin tämän puukkokuningattaren tekemän henkirikoksen, kun tämä keskustelukin on henkirikokset osiossa.
Mikäli oikein muistan, niin tämän pienikokoisen puukon kanssa liikkuvan puukkokuningatarnaisen "suurimpia saavutuksia" siinä, mitä henkirikoksiin tulee ovat olleet vain niiden yritykset ja avioliitot henkirikoksen tehneiden miesten kanssa.
Korjatkaa, jos minulta olisi jotakin hänen edesottamuksiaan jäänyt lukematta jostakin syystä, mutta olen vakaasti siinä käsityksessä, ettei hän ole tehnyt sitä ensimmäistäkään henkirikosta, vaikka täällä henkirikososiossa tämä topic hänestä on.
Ei varsinaista henkirikosta, mutta oli paikalla joskus...ööö..v. 90 tai 91, Hesassa, kun ensin oli tehty ns.pystyryöstöjä eli kun oli joulu, niin kylmästi lahjat riistetään naisilta/miehiltä, naisten veskat lähtee, miesten lämärit pakotetaan antaa jnpp.
Jaana oli siis, jo tuolloin, lyöttäytynyt kahden jäbän matkaan, jotka olivat kaimoja keskenään, btw.
(Tästäkin oli Rikoslehdessä ja/tai ALIBIssa juttua)
Okey.
Ne joi viinaa, poltti blunttia(pilvee siis..),ja saivat päähänsä mennä erään Hra J.n luo joka oli rahaa velkaa jommallekummalle näistä kundeista.
Alkuilta meni rauhallisesti jne, ja mää en muista että oliko Hra J.llä rahaa maksaa velka vai ei, mutta ensin päälle kävi näistä kundeista Hra A, joka oli siis Janeten silloinen uusi "hoito" ja puukotti muutaman kerran.
Sitten Hra B.n piti saada olla myös "sankari ja jatkoi samaa touhua, ja tästä innostuneena Janette iski sellasella metallisella...,vai mitä ainetta se nyt onkaan, niin piipunrassin piikillä mm. niskaan jne..
Jaana poltti päreensä joillekkin kundeille/gimmoille, Oulussa joskus 92, baarissa ja totesi ihan vakavalla naamalla:"Pää kii.Mää oon tappaja"
(Arvatkaa oliko naurussa pitelyä?)
Mä sanoin:Ethän sinä sitä tekoa tehnyt vaan ne kundit, kunhan vähän tökkäsit piipunrassilla.
(Ei ne osaa enää ees puukottaa-ne tuikkii:MINKÄ LEFFAN REPLA..BTW?!)
Jaana totesi mulle:Ainakin mää oon sit PUOLITAPPAJA
Meikä REPS ihan täysin että:
A)Sellasta nimikettä ei edes ole.
ja:
B)Vaik' olisikin niin kannataako, btw,"mainostaa itseään", että ootko muka joku v*tun kokotappaja/puolitappaja

Et toi on yhtä tyhymä heitto sulta, kuin mainostaa vaikka paikallislehdessä että haluatko meiltä tilata kokopvtappajan vai puolipvtappajan

Janette ei luovuttanut, ei siiten millään.
Hän halusi saada väkisinkin edes joltain tuon kyseenalaisen "kunniamaininnan", mut multa se sai vain naurun höröt