Palstan tylsin kirjoittaja

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

LexVeritas
Frank Columbo

Palstan tylsin kirjoittaja

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Tähän ketjuun huomioita huonoimmasta kirjoittajasta lyhyine perusteluineen.

Oma suosikkini kärkipaikalle on ehdottomasti nikki Ross Sullivan/Korpisoturi. Kyseisen nikin kirjallista antia leimaa kaikkinainen ymmärryksen ja substanssin puute käsiteltäviin aiheisiin liittyen. Tyypillisesti enintään yhden tai kahden kirjoitetun lauseen postauksilleen ovat ominaisia aivoluteilu, lällätys, älyllisesti rajoittunut ja moukkamainen "vittuilu" ja muu nolla-argumentointi. Piirtyy vahvasti kuva Dunning-Kruger- efektistä. Ross Sullivan vaikuttaa lisäksi vilpittömästi luulevan, että hänellä on sarkasmin- tai huumorintajua!
Tosiasiassa kyseessä on tämän palstan kirjallisen suolloksensa perusteella vähän yli 20-vuotias häiriintynyt, kouluja ja armeijaa käymätön läski runkkari. Täytyy myöntää, että nikki on valinnut nimensä Ross Sullivan erinomaisen osuvasti.

1. Ross Sullivan/Korpisoturi

Onnittelut listaykköselle!
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Palstan tylsin kirjoittaja

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Ihanaa raivoa :D

Tuskin olen tylsin, koska takiani/ansiostani perustetaan ketjuja. Kiitän kuitenkin jälleen saamastani huomiosta!

Olisi kai mahdollista ajatella, että olen hyvä kirjoittamaan väkevästi, mutta en ole narsisti. Näin ollen kyse lienee Pleksin huonosta itsetunnosta ja kyvystä sietää erimielisyyttä.

Ehkä allekirjoitukseeni pitäisi lisätä varoitus, että "väittely kanssani saattaa johtaa psykoottiseen raivotilaan" :mrgreen:
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Täyttä asiaa. Tämä surkimus on ehdottomasti palstan tyhmin luuseri. Tehtailee nimimerkkejä, joilla kehuu omia työttömiä kommenttejaan. Täysin kouluja käymätön menoerä koko tyyppi. Rasittaa pelkästään terveydenhuoltoa, jonka hoteissa on.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Pesukarhu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Francis Munkki. Saatanan pitkiä romaaneja, joissa ehkä ensimmäinen kappale ketjuun liittyvää ja liput jotain horinaa.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Kertokaa muuten joku fiksumpi, miksi se armeija piti ehdottomasti käydä? Itse en ainakaan oppinut siellä muuta kuin syömään säännöllisesti ja nukkumaan yöni. Ja nostamaan elopainoa. Nuo voi oppia siviilissäkin. :mrgreen: Ymmärrän, että sinne meno voi olla hyvä idea vaikka pariksi vuodeksikin, jos asuu vanhempien luona ja tilanne on se, että alkoholistifaija riehuu ja hakkaa mutsia 24/7. Mutta siihenpä se sitten jää.

Jos Lex on ikinä nähnyt pillua edes tietokonemonitorin välityksellä, niin mä olen Petteri Orpo.

En osaa nimetä tylsintä kirjoittajaa, niitä on paljon. Itsekin olin pitkään, mutta murha.infolaisten seksikäyttäytymisketjulla (+ virkistyspäivien ideoinnilla) aloin asettamaan muille rimaa ylitettäväksi.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
LexVeritas
Frank Columbo

^Olet jälleen täysin väärässä ketjussa muka-hauskuuksiesi kanssa. Ehdotan, että patrioottina hukuttaudut vessanpönttöön syväekologisin sekä kansantaloudellisiin perustein.

Nikki Quorthon ei ole kirjoitukselliselta anniltaan yhtä puuduttavan tylsä kuin Ross Sullivan/Korpisoturi. "Tylsyys" tässä kontekstissa tarkoittaa kuitenkin typeryyttä, niin ylennän Quorthonin listalleni Top-kymppiin lähinnä sen takia, koska hän todellakin on idiootti ja Urpo-Petteri.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

RL11/6 kirjoitti: Su Loka 20, 2024 5:11 pm Täyttä asiaa. Tämä surkimus on ehdottomasti palstan tyhmin luuseri. Tehtailee nimimerkkejä, joilla kehuu omia työttömiä kommenttejaan. Täysin kouluja käymätön menoerä koko tyyppi. Rasittaa pelkästään terveydenhuoltoa, jonka hoteissa on.
Raija-Liisa ei ole pelkästään työtön, vaan ennen kaikkea syrjäytynyt, mikä selittää hänen katkeruuttansa.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Korpisoturi
Perry Mason

Ross Sullivan kirjoitti: Su Loka 20, 2024 4:54 pm Ihanaa raivoa :D

Tuskin olen tylsin, koska takiani/ansiostani perustetaan ketjuja. Kiitän kuitenkin jälleen saamastani huomiosta!

Olisi kai mahdollista ajatella, että olen hyvä kirjoittamaan väkevästi, mutta en ole narsisti. Näin ollen kyse lienee Pleksin huonosta itsetunnosta ja kyvystä sietää erimielisyyttä.

Ehkä allekirjoitukseeni pitäisi lisätä varoitus, että "väittely kanssani saattaa johtaa psykoottiseen raivotilaan" :mrgreen:
Luulen, että Blexin heikko itsetunto selittää myös aivan älytöntä tarvetta saivarrella ja päteä jokaisessa ketjussa jostain merkityksettömästä yksityiskohdasta. Aivan turha ja autistinen höböhöböukkeli, mutta sekoilunsa on osin viihteellistä.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Loka 20, 2024 6:29 pm Kertokaa muuten joku fiksumpi, miksi se armeija piti ehdottomasti käydä? Itse en ainakaan oppinut siellä muuta kuin syömään säännöllisesti ja nukkumaan yöni. Ja nostamaan elopainoa. Nuo voi oppia siviilissäkin. :mrgreen: Ymmärrän, että sinne meno voi olla hyvä idea vaikka pariksi vuodeksikin, jos asuu vanhempien luona ja tilanne on se, että alkoholistifaija riehuu ja hakkaa mutsia 24/7. Mutta siihenpä se sitten jää.

Jos Lex on ikinä nähnyt pillua edes tietokonemonitorin välityksellä, niin mä olen Petteri Orpo.

En osaa nimetä tylsintä kirjoittajaa, niitä on paljon. Itsekin olin pitkään, mutta murha.infolaisten seksikäyttäytymisketjulla (+ virkistyspäivien ideoinnilla) aloin asettamaan muille rimaa ylitettäväksi.
Niin eihän siellä suurin osa opi yhtään mitään.

Luulen, että lexi käy aina välillä äidiltään salaa Redtuben sivuilla. Ei Blexinvarmasti ole tavaraa ikinä livenä nähnyt.
LexVeritas
Frank Columbo

^Tällä hetkellä listan kärkeen sijoittuva Ross Sullivan/Korpisoturi keskustelee väsyneestä tylsyydestään itsensä kanssa jälleen väärässä paikassa.

Tämän ketjun aiheena on ilmoittaa tylsin eli typerin kirjoittaja - Ei todistella omaa väsynyttä tylsyyttään eikä etenkään huonoa itsetuntoa rinnakkaisnikkiään lainaamalla.
Korpisoturi
Perry Mason

^Ei itsetuntoni ole niin huono, että pitäisi jatkuvasti päteä jossain nettifoorumilla, eikä pääni niin sekaisin, että näkisin kaikkialla multinikkejä :mrgreen:

Sen huomaan, että Ross Sullivanin kirjoitukset menevät sinulla kovasti tunteisiin jostain syystä.

Pidän näitä listauksia lapsellisina (olen aikuinen mies enkä teidän kaltainen jälkimurrosikäinen Ylilauta-jonne). Mielestäni sketsilistaus on riittävästi sopiva myös tähän ketjuun:

1) JasseHames
2) Lex Veritas
3) RL 11/6
Quorthon
Adrian Monk

LexVeritas kirjoitti: Su Loka 20, 2024 6:40 pm ^Olet jälleen täysin väärässä ketjussa muka-hauskuuksiesi kanssa. Ehdotan, että patrioottina hukuttaudut vessanpönttöön syväekologisin sekä kansantaloudellisiin perustein.

Nikki Quorthon ei ole kirjoitukselliselta anniltaan yhtä puuduttavan tylsä kuin Ross Sullivan/Korpisoturi. "Tylsyys" tässä kontekstissa tarkoittaa kuitenkin typeryyttä, niin ylennän Quorthonin listalleni Top-kymppiin lähinnä sen takia, koska hän todellakin on idiootti ja Urpo-Petteri.
Hyvä Lex. Näin kömpelöllä postauksella efekti on sama kuin heittäisi bensaa liekkeihin.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Quorthon
Adrian Monk

Korpisoturi kirjoitti: Su Loka 20, 2024 11:11 pm ^Ei itsetuntoni ole niin huono, että pitäisi jatkuvasti päteä jossain nettifoorumilla, eikä pääni niin sekaisin, että näkisin kaikkialla multinikkejä :mrgreen:

Sen huomaan, että Ross Sullivanin kirjoitukset menevät sinulla kovasti tunteisiin jostain syystä.

Pidän näitä listauksia lapsellisina (olen aikuinen mies enkä teidän kaltainen jälkimurrosikäinen Ylilauta-jonne). Mielestäni sketsilistaus on riittävästi sopiva myös tähän ketjuun:

1) JasseHames
2) Lex Veritas
3) RL 11/6
Paskalista TOP 3 for sure.

Huomasitko miten Lexillä meni hermot, kun lausuin ääneen melko itsestäänselvän faktan: poika on neitsyt!

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Multinikkaaja ja sivupersoonahörhö "Ross Sullivan"/"Korpisoturi"/"Quorthon"/"Kosti"/jne. Sivupersoonahörhö sairastaa dissosiatiivista identiteettihäiriötä, jonka hoitamiseen soveltuisi multinikkaamista paljon paremmin psykoterapia. Kyseistä häiriötä sarastavilla on yleensä myös useita liitännäishäiriötä, joista esim. epävakaassa persoonallisuushäiriössä tavataan usein pienempää hippokampuksen kokoa. Tämä saa aikaan potilaassa jatkuvan jankuttamisen samoista asioista (mm. siitä, kuinka mukamas älyllisesti rajoittuneet käräjätuomarit ja lautamiehet eivät ymmärtäneet Bodominjärven kolmoissurmien tapauksessa syyttäjän näytön muka riittäneen syyksi lukevaan tuomioon Gustafssonille), mikä saattaa näyttää trollaamiselta. Kyseessä on kuitenkin hyvin vakavasti sairas henkilö, joka on syyntakeeton toiminnastaan.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

LexVeritas kirjoitti: Su Loka 20, 2024 10:30 pm ^Tällä hetkellä listan kärkeen sijoittuva Ross Sullivan/Korpisoturi keskustelee väsyneestä tylsyydestään itsensä kanssa jälleen väärässä paikassa.

Tämän ketjun aiheena on ilmoittaa tylsin eli typerin kirjoittaja - Ei todistella omaa väsynyttä tylsyyttään eikä etenkään huonoa itsetuntoa rinnakkaisnikkiään lainaamalla.
"Ross Sullivan" on jo ensimmäisessä viestissään, jonka on lähettänyt vuonna 2017, kehunut "Korpisoturia".
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin