Tampereen Keskustorilla puukotus

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
trubaduuri
Neuvoja-Jack

Re: Tampereen Keskustorilla puukotus

Viesti Kirjoittaja trubaduuri »

Jostain ******** puhuvat tekijänä?
Viimeksi muokannut trubaduuri, Ma Loka 21, 2024 2:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Mansen Miäs kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 1:46 pm Nämä nistien pesiytyminen ydinkeskustaan on pitempi aikasen politiikan tuotos. 10-15 vuotta sitte ulistiin ku tavallisia juoppoja pyöri Kaupungilla.
Ne piti saada silmistä pois, ja siinä kyllä onnistuivatkin. Nämä nistien jne... heiluminen tulee näistä piikkipaikoista,majotuspaikoista, ja saavatpa noi ilmaset ruuatkin, ei taida omaa syöttäjää olla. Kaikki siis keskustan lähellä. Raivopäisään ne niitä vessoja rikkovat, siksi siis ne on laitettu rajotetuksi.

Narkkarille ei mikään raha ole tarpeeks, ennenku vetää tarpeeks isot satsit ja viimeset. Noin muutenkin mieletöntä edes ajatella että rahalla pysyisi muut turvassa ja narkkarit jättäis mummot rauhaan. Mää taasen tekisin just toisella lailla, eli vähentäsin rahotusta, ja toisaalta miksipä yhteiskunnan kuuluisi maksella hörhöille myrkyt, ku omat vanhukset makaa kusissa ja paskoissa eikä hoitajia niille ole.

Aikanaan muuten Japanissa pistivät yakuza jengin matalaks niin että sulkivat yhteiskunnan ulkopuolelle, eli rahotus,pankkitilit jne... kaikki meni ni loppu rosvojengeilykin.
Se on kummaa tosiaan, että pitää ne narkkarit ja juopot roudata paraatipaikoille. Ihan hyvin voisi tunnin välein mennä vankilabussi, jolla pääsi 10km päähän keskustasta asumuksiin, joissa olisi vain kaltaisiaan. Alue voitaisiin sillä tavalla aidata, ettei sinne kukaan vahingossa joutuisi.

Kaikki narkkarien ja juoppojen ongelmat olisi hoidettavissa. Terveen ihmisen ihmisarvo menee aina näiden ylitse.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
murhe
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja murhe »

Me emme saa tätä maailmaa , eikä edes Suomea, PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla laittomuksien edessä kätemme pystyyn anteeksiannon tai antautumisen merkiksi !
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 1:00 pm
Anoteus kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 11:54 am
Stonedar kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 9:06 am ^ No siis, ensin kun on leikattu riittävästi, näyttää väkivaltaisen velanperinnän kynnys madaltuvan. Kun leikataan vielä lisää, niin ehkä ne mummot on vuorossa seuraavana.
Hölmöläisten ajattelua, silloin kun leikataan niin vähennetään kulutusta.. huomaa että on kelan rahoilla...
Eipä Kelan rahoilla olevat voi leikata kulutuksestaan, kun ne on minimirahoja, joilla tulee toimeen.
Höpö höpö, itse kaksi kertaa ulosoton selvittäneenä, voin kertoa että voi.. se on asenteesta kiinni, toki jos tottunut 1000€ pikavippeihin kuukaudessa voi elintasossa ja esim. vaatteiden ostossa tapahtua pieniä muutoksia
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Teidän on turha jauhaa tässä politiikasta tai tuilla elämisestä kun keskivertonisti tarvii vähintään satkun päivässä ja se raha tehdään ihan puhtaasti varastamalla. Tai huumekaupalla
Anoteus
Axel Foley

Millavaan kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 4:16 pm Teidän on turha jauhaa tässä politiikasta tai tuilla elämisestä kun keskivertonisti tarvii vähintään satkun päivässä ja se raha tehdään ihan puhtaasti varastamalla. Tai huumekaupalla
Kerro mulle mikä annos maksaa 100€/päivässä? Olen itse entinen nisti, joten turha alkaa tuoda tähän jotain politiikkaa, faktoja mielellään..
Caulfield
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Caulfield »

Anoteus kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 4:33 pm
Millavaan kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 4:16 pm Teidän on turha jauhaa tässä politiikasta tai tuilla elämisestä kun keskivertonisti tarvii vähintään satkun päivässä ja se raha tehdään ihan puhtaasti varastamalla. Tai huumekaupalla
Kerro mulle mikä annos maksaa 100€/päivässä? Olen itse entinen nisti, joten turha alkaa tuoda tähän jotain politiikkaa, faktoja mielellään..
Mäkin haluaisin vastauksen samaan kysymykseen. Milla kuitenkin tietää kaikki Tampereen nistit ja tuo sitä asiaa jatkuvasti esille, niin olettaisin että tuntee myös päihteet ja niiden hinnat.
"itse asiassa juuri nörtit ovatkin niitä vaarallisimpia itsepuolustustilanteessa."
Sarjahurmaaja
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Ei varmaan minkään aineen vaikutus kestä koko päivää. Siihen päälle vielä noussut sietokyky/toleranssit, välissä vedetyt kaljat yms. niin kyllä yhden päivän päihteisiin voi mennä aika paljon rahaa. Aineen laatukin voi olla ihan arpomista. En tosin koskaan ole ollut nisti joten voin hyvin olla väärässäkin.
Viimeksi muokannut Sarjahurmaaja, Ma Loka 21, 2024 4:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kura
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Kura »

Silloin kun itse vielä käytin, niin piri oli 15...40 €/g, riippuen mistä kohtaa ketjua sai hankittua. Yleensä oli niin, että mitä alempaa, sitä korkeampi hinta ja jatketumpaa paskaa. Sellaiseen sai helposti menemään satkun päivässä, eikä edes kunnon oloja tullut. Mitään käsitystä, mitä nykyään maksaa.

Ja ihan kaiken maksoin rehellisestä työstä saamillani rehellisillä palkkarahoilla.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Sarjahurmaaja kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 4:45 pm
Ei varmaan minkään aineen vaikutus kestä koko päivää. Siihen päälle vielä noussut sietokyky/toleranssit, välissä vedetyt kaljat yms. niin kyllä yhden päivän päihteisiin voi mennä aika paljon rahaa. En tosin koskaan ole ollut nisti joten voin hyvin olla väärässäkin.
Mikkikokkelihan maksaa 200€/g. Mikkiamfetamiini 30€/g. Siihen tosiaan syöminen ja baareissa istuskelu niin mahtaakohan 100€ edes riittää? Se, että kelatuilla pääsisi ulosotostakin kuiville on aivan täyttä paskaa eikä perustu mihinkään.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Veri Vetää Itään
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Veri Vetää Itään »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 2:06 pm
Se on kummaa tosiaan, että pitää ne narkkarit ja juopot roudata paraatipaikoille. Ihan hyvin voisi tunnin välein mennä vankilabussi, jolla pääsi 10km päähän keskustasta asumuksiin, joissa olisi vain kaltaisiaan. Alue voitaisiin sillä tavalla aidata, ettei sinne kukaan vahingossa joutuisi.

Kaikki narkkarien ja juoppojen ongelmat olisi hoidettavissa. Terveen ihmisen ihmisarvo menee aina näiden ylitse.
Tarkoituksella annetaan heilua paraatipaikoilla että toimivat varoittavana esimerkkinä
nuorille siitä mitä seuraa jos ei osallistu yhteiskunnan ylläpitämiseen.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Luulis sun sitten tietävän. Helposti menee eikä monella riitä. Laatta pameja 50, oxya vaikka 40mg toiset 50, sitten vielä piristävät. Luulen ettei se satanen riitä edes..
Anoteus
Axel Foley

Sarjahurmaaja kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 4:45 pm
Ei varmaan minkään aineen vaikutus kestä koko päivää. Siihen päälle vielä noussut sietokyky/toleranssit, välissä vedetyt kaljat yms. niin kyllä yhden päivän päihteisiin voi mennä aika paljon rahaa. En tosin koskaan ole ollut nisti joten voin hyvin olla väärässäkin.
Voin kertoa että satasella voi vetää pään täyteen alkoa, mutta kaman suhteen aletaan jo liikkua yliannostuksen puolella, paitsi joku pilvenpoltto.. toleranssi kasvaa, mutta ihmiskeho on rajallinen.. siksi ihmettelen moista kommenttia näinä pvp paska aikoina
Sarjahurmaaja
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Veri Vetää Itään kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 4:53 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ma Loka 21, 2024 2:06 pm

Tarkoituksella annetaan heilua paraatipaikoilla että toimivat varoittavana esimerkkinä
nuorille siitä mitä seuraa jos ei osallistu yhteiskunnan ylläpitämiseen.
Ei taida olla hirveästi nuorisoporukoita joissa ei liikkuisi viikonloppuisin jotain muutakin kuin kaljaa. Aika moni nuori tuntuu seuraavan näiden jalanjäljissä tai suorastaan ihannoivan tuota touhua. Nähnyt lukemattomia kertoja vanhempia nistejä ja ehkä yläasteikäisiä junnuja notkumassa porukalla milloin missäkin Mansen keskustassa liikkuessa. Ompahan sitten seuraajat jo valmiiksi koulutettuja kun hauta kutsuu,
Viimeksi muokannut Sarjahurmaaja, Ma Loka 21, 2024 5:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Useita vuosia olen yrittänyt itseäni rauhoitella ja itselleni perustella, että kyllä kaupungilla on tuvallista liikkua, jos et pyöri epämääräisiää porukoissa (nistit, pimeät alikulkutunnelit, juopporemmit, roadmanit...) mutta nyt alkaa olla jo vaikeukisia näiden ryhmien hahmottamisessa. Juttu kun alkaa olla niin, että ensinnäkin nuo nykypäivän huumeet kuten Peukku ja siihen liittyvät lieveilmiöt (psykoottisuus/ harhaisuus/ aggressiivisuus) eivät enää pysy ns. omissa porukoissa vaan väkivallantekoja tuntuu tapahtuvan jatkuvasti, myös päiväsaikaan ja teot voivat kohdistua myös sivullisiin, joilla ei ole mitään kytköstä näihin aineisiin tai porukoihin. Välienselvittelyt ovat siirtyneet enenevässä määrin kaduille, eivätkä enää tapahdu niissä kuuluisissa vetokämpissä Nekalassa tai Hervannassa.

Sama pätee katuryöstöihin ja niiden kohteeksi joutuviin; vaikka kuinka olisit fiksu ja työssäkäyvä, päihdevastainen ja vastuuntuntoinen, olet silti vaarassa jos pukeudut CanadaGoosen toppaliiviin tai kannat Luu Vitosen laukkua olkapäälläsi (en kyllä tiedä miksi pukeutuisin tai kantaisin, mutta kuitenkin). Kallis kello voi jo riittää motiiviksi.

Tai kuljet Stockmannin edessä jäätelötötteröä imeskellen ja yhtäkkiä joku ampuu naisen ja lapsen metrin päässä.

On pakko sanoa, että en tunne enää tätä kaupunkia, en halua mennä viikonloppuisin keskustaan enkä koskaan missään tilanteessa Koskikeskukseen tai Ratinaan.

En tiedä, olenko vaan tullut vanhaksi mutta jo se, että ilmeisestä puukotuksestakaan ei manita yhtään mitään missään tiedotusvälineissä kertoo siitä, että viranomaisten näkökulmasta juttu on mitätön, arkipäiväinen eikä ansaitse sen kummenpaa huomiota.

Jos itse olisi odottamassa bussia sunnuntai-iltapäivänä kotikaupunkini keskustassa ja vieruskaveri saisi puukon mahaansa, voisin kuvitella, että se järkyttäisi kuitenkin minua.

Jos se ei järkytä enää viranomaisia vaan on muuttunut uudeksi normaaliksi, pidän sitä pelottavana.
Vastaa Viestiin