Maiju kirjoitti: Ti Loka 22, 2024 11:22 am
Talvi24 kirjoitti: Ti Loka 22, 2024 10:59 am
Talvi24 kysymyksiin pidättäydyn vastaamasta kunnes hän saattaa ymmärrettäväksi mitä ja kenen etua hän ajaa kieltämällä tosiseikat ja hyökkäilemällä asiattomasti yhä uudelleen hänen kanssaan erimielisiä kohtaan.
Tämähän ei ole mitenkään uutta.
Sinä et ole tainnut vastata aikojen saatossa kuin ehkä pariin kysymykseeni - niihinkin uudelleen muistutettuna.
Kehoitan lukemaan minunkin tekstini tekstinä, siten on helppo ymmärtää. Ei tarvitse yrittää lukea rivien väliejä. Eikä tarvitse ottaa pulttia yhdestä sun toisesta kohdasta.
Ketjua voi lukea ihan ilman tunnekuohuja. Kannattaa kokeilla.
Mm. se on samaa sinun ja MHn taktiikassa, että
osoitatte minulle suoria kysymyksiä - ja ole tänne asti niihin jopa vastannut. Sen sijaan minun esittämiini kysymyksiin ette ole juurikaan ”alentuneet” vastaamaan. Silloin kun olet alentunut sieltä tutkimusvuoriesi päältä vastaamaan, alkoi vastaus lähes poikkeuksetta ”Vähänpä sinä tiedät ...” ilmaisulla. Nyt et enää tohdi käyttää sitä, kun otin sen tarkoituksella ”…” merkeissä käyttööni juuri sinua varten. Ehkä saatoit oivaltaakin jotain tuosta?
Samaa näyttää olevan myös uhrin (ja jkv Tn exän) asemaan täysin asettuminen, sen ”
uhriutumisen” kautta tapahtumien tarkastelu. Siihen näyttää pitäneen keksiä kovasti tarinaa - ja sitten tutkimuksista näyttöä omille tarinoilleen.
Ihmetyttää toki jälleen edellä oleva pitkä lainaus-viestisi - siis ihan muiden kuin sinun tekstiäsi, että
noiden taakseko jatkat piiloutumista silloin, kun et pysty tuomaan asioita ketjun päähenkilön, Tn tasolle. No kukin tyylillään. Sinä tarvitset näemmä tutkimusta tutkimuksen perään saadaksesi itsesi vakuuttumaan agendastasi.
Millä ihmeen tavalla saat faktoihin nojaamisesta tosiseikkojen kieltämisen? Perin outoa. Esitäpä niitä faktojasi. Minulla ei ole mitään tarvetta hyökkäillä. Tuon faktojen lisäksi esille perusteltuja näkemyksiäni. Sekö suututtaa? Sen sijaan olen useita kertoja huomannut mm. sinun hyökänneen tunnekuohussasi esim. minun kirjoituksiani vastaan. Kuitenkin kysymyksiin vastaamatta.
En tiedä,
kenen etuja kuvittelet ajavasi ketjussa. Tämä ei ole paikka itsensä terapointiin, sen paikka on ihan muualla. Ketjussa käsitellään raakaa, julmaa henkirikosta, murhaa. Tämän pariskunnan elämästä saatuja tietoja ennen surmaa. He ovat juuri nuo kaksi ihmistä - ihan erillisiä kenestäkään muusta. Voin kuvitella, että asioiden tarkastelu samaistumalla uhriin (ja jkv Tn exään) ei taatusti tee hyvää samaistujalle, ja kaventaa ilman muuta tapauksen tarkastelukulmaa. Outoja kuvitelmia myös ketjun mahdollisista vaikuttamisen mahdollisuuksistakin.
Minä en aja ketjussa kenenkään etuja. Kuiten sanottu, tarkastelen tapahtumia aivan ulkopuolisena, mitää puolta valitsematta. Eikä minulla ole minkäänlaista agendaa tapauksesta, miksi ihmeessä olisi? Onko vaikea ymmärtää? Ehkä silloin on, kun on tiukasti valinnut oman puolensa ja oman agendansa.