Hautajaiset törkeästi pilalle Haapajärvellä: Saattoväki joutui syömään pizzaa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Minämies

Re: Hautajaiset törkeästi pilalle Haapajärvellä: Saattoväki joutui syömään pizzaa

Viesti Kirjoittaja Minämies »

Kyllä nyt jokaisen tulisi saada valita oman firmansa asiakkaat. Ei sitä pitäisi sietää kaikkea mitä sotii omaa ajattelumaailmaa vastaan. Enkä todellakaan ole mikään hihhuli, enkä sateenkaari-tyyppi.

Jos olisin yrittäjä, niin valitsisin minäkin. Tiedä sitten onko bisneksen kannalta kannattavaa, mutta tuskin tuo firma olisi kaatunut näiden "juhlien" menetykseen. Nyt saattaa tosin kaatua, kun sateenkaaret aloittaa cancelointi talkoot, sekä uhriutumisen.

Muistuttaa lähinnä mustalaisia pyytämässä "lapselle vettä", vaikka ovessa on heitä koskeva kieltokyltti. Jopa mun kaltainen ateisti tietää, että kirkoissa katsota tuota touhua hyvällä. Kumma, ettei nämä sitten sitä ole itse ymmärtänyt, ellei tosiaan kyseessä provokaatio.

Queers for Islam-ryhmä ja Islamistit varmaan olisi ymmärtävämpiä?
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: Hautajaiset törkeästi pilalle Haapajärvellä: Saattoväki joutui syömään pizzaa

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tässä tarinassa on vain yksi ihminen joka on pilannut toisen ihmisen HAUTAJAISET ajaakseen omaa agendaansa. Ja se on toi homo.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Riippakivi
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Riippakivi »

”Eiköhän kaikki ole jo saaneet opetuksensa” – Poliisi aloitti tutkinnan syrjinnästä, mutta yrittäjä haluaisi antaa asian olla

”Engström kertoo, että poliisi otti häneen tiistaina yhteyttä ja kertoi aloittavansa tutkinnan tapauksesta. Engström kertoi tuolloin poliisille, että haluaisi itse jo antaa asian olla.

”Eiköhän tässä ole kaikki jo saaneet opetuksensa.”

Poliisin mukaan tapahtuneen painaminen villaisella ei kuitenkaan ole mahdollista."

"Engström kertoo, että häneen on ollut yhteydessä myös juristi Markus Talvio, joka on kertonut voivansa ottaa jutun hoitaakseen ”pro bono” eli ilmaiseksi.

Talvio vahvistaa HS:lle tarjonneensa apuaan Engströmille, koska pitää asiaa tärkeänä.

Johan Engströmin ajatukset rikostutkinnasta ovat nyt kuitenkin ristiriitaiset. Hän on päättänyt, ettei aio itse tehdä tapahtuneesta rikosilmoitusta. Hänellä ei myöskään ole mitään vaatimuksia tilanvuokraajaa kohtaan.

”Minun pitää täällä pienellä paikkakunnalla jatkossakin toimia ja kehdata käydä kaupassa.”

Engströmin tietojen mukaan muisto­tilaisuuden järjestämisen tiloissaan estänyt henkilö on saanut viime päivinä jopa tappo­uhkauksia.

”Ei sekään asialliselta tunnu.”

Engström sanoo kuitenkin ymmärtävänsä, ettei kyse ole nyt vain hänestä."

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010781231.html

Tuolla pitopalvelunpitäjällä on pian verta käsissään, vaikka hän ei sitä itse täysin ymmärrä. Suvaitsevaiset tekevät tappouhkauksia pahan papin yllyttäminä!
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

”Engström kertoo, että poliisi otti häneen tiistaina yhteyttä ja kertoi aloittavansa tutkinnan tapauksesta. Engström kertoi tuolloin poliisille, että haluaisi itse jo antaa asian olla.

”Eiköhän tässä ole kaikki jo saaneet opetuksensa.”
Näinköhän homon toiminta sitten itselläänkään kestää sitä kuuluisaa päivänvaloa ja asian lähempää tutkiskelua? Ensin soittaa lehteen ja aiheuttaa hulabaloon ja sen jälkeen on, että emmä haluiskaan nyt oikeutta. EI VITTU :lol:
Susiraja
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

Nyt luin tarkemmin jutun ja kyllä on lapsellista ja edesvastuutonta , olla ilmoittamatta vainajan omaisille , ettei sapuskaa olekaan.
Ei kannata homo yrittäjänkään uhriutua , virhe on täysin tahallinen häneltä.
Ei kukaan unohda ilmoittaa omaisille , ettei safkaa olekaan kun ei ole pitopaikka.
Nyt meni maine molemmilla tässä, kysyn vaan kannattiko??
Unhola
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Eihän tuollaisessa touhussa mitään järkeä ole, mutta eri juttu on menivätkö hautajaiset kokonaan pilalle. Kaikkien hautajaisten yhteydessä ei edes pidetä muistotilaisuutta, joten ei kai se ole mikään hautajaisten pääohjelmanumero.
Susiraja
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Susiraja »

Unhola kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 3:22 pm Eihän tuollaisessa touhussa mitään järkeä ole, mutta eri juttu on menivätkö hautajaiset kokonaan pilalle. Kaikkien hautajaisten yhteydessä ei edes pidetä muistotilaisuutta, joten ei kai se ole mikään hautajaisten pääohjelmanumero.
Tässä onkin kyse pitopaikan ja ruuantoimittajan keskinäisestä vihan pidosta .
Nyt he sitten molemmat uhriutuu. Vainaja ja hänen omaisensa ovat tässä se keitä ei kunnioitettuollenkaan, kun oli uhriutumis kilpailu näillä kahdella osapuolella meneillään.

Itse kierrän nuo molemmat kaukaa, en tilaa heiltä mitään . Kun eivät kykene toimittamaan.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Riippakivi kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 2:28 pm ”Minun pitää täällä pienellä paikkakunnalla jatkossakin toimia ja kehdata käydä kaupassa.”

Eli kyseessä on omien sanojensakin mukaan pieni paiikakunta jossa suunnilleen kaikki tuntee toisensa, mutta jotenkin kummasti tältä homolta oli mennyt ohi sellainen tieto että paikkaa jonka hän yritti tilaisuutta varten vuokrata vuokraa homovastainen kiihkouskovainen...

Nyt sitten kun kohu onkin saanut julkisuutta muuallakin kuin pikkukylän ulkopuolella haluaisikin homo antaa asian olla.
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Susiraja kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 3:34 pmVainaja ja hänen omaisensa ovat tässä se keitä ei kunnioitettuollenkaan, kun oli uhriutumis kilpailu näillä kahdella osapuolella meneillään.
Kyllä. Toivottavasti omaiset tekevät asiasta jutun tuota homoa vastaan, tahallaan toimi kuten toimi täysin itsekkäistä motiiveistaan.

Itsekin tämän tietää ja siksi yrittää asiaa hyssytellä ja painaa villaisella kun sai huomion mitä halusi. Ei vaan pysty keskustelun suuntaa enää pitää omissa lapasissaan joten haluaa lopettaa keskustelun nyt kokonaan.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

Ihme, ettei profeetta ole saanut ennen koko vuokraustoiminnan alkua profetiaa, että hautajaisväki ottaa homolta ateriapalvelun. Eikö tosi profeetta olisi sen saanut?
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
ManHalen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja ManHalen »

Sipi kirjoitti: Ti Loka 22, 2024 3:58 pm Kuvottava ihminen. Kertakaikkiaan. Tuo uskonnon varjolla itsensä korottaminen muiden yläpuolelle on jotain sellaista, mitä en vaan kertakaikkiaan voi sietää.

Jokainen saa uskoa ihan mihin haluaa, mutta jos se asettaa vaatimuksia ympäristölle, ollaan menty liian pitkälle. Toivottavasti tälle ihmiselle koituu sellaisia seuraamuksia, ettei hän enää nauti minkäänlaista luottamusta missään yhteisössään. Mielenterveysongelmien parantumisesta tuskin on toiveita, mutta jospa hänet voisi eristää johonkin kaltaistensa seuraan, jottei hän saisi enempää vahinkoa aikaan.
Minua on kiusattu lapsesta asti ja uhkailtu helvetin tulella vaikka kuinka monta kertaa. Lapsena koulussa opettajien toimesta se oli väärin, myöhemmin aikuisena osasin nauraa päin naamaa.
70-luvulla ala-asteen koulunjohtajana oli Helluntalainen ja hänen vaimonsa oli luokanopettaja, kaikki opettaja harjoittelijat olivat uskovaisia nuoria. Kun piti opetella matikkaa meillä rukoiltiin 9vuotiaisen syniten puolesta.
Mutta kaikilla on se sama perusvire niin kuin jo sanoit..."Tuo uskonnon varjolla itsensä korottaminen muiden yläpuolelle" Juuri tuo! Olen sinua parempi koska pelastun sinä joudut kadotukseen elle tee juuri kuten minä sanon.....
Miten tämä poikkeeaa Muslimien asenteesta? Ei yhtään mitenkään.
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Siis nykyäänkö hautajaisissa odotetaan ruokatarjoilua :shock: ?

Olen saattanut molemmat vaarini haudan lepoon, lapsena, useita vuosikymmeniä sitten.

Kahvia, pullaa ja kakkua oli tarjolla, ja hiljaista hyminää.

Ei sinne kupua menty täyttämään!
Viimeksi muokannut aivoriihi, Ke Loka 23, 2024 5:05 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
lonesjucca
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

ManHalen kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 4:37 pm Minua on kiusattu lapsesta asti ja uhkailtu helvetin tulella vaikka kuinka monta kertaa. Lapsena koulussa opettajien toimesta se oli väärin, myöhemmin aikuisena osasin nauraa päin naamaa.
70-luvulla ala-asteen koulunjohtajana oli Helluntalainen ja hänen vaimonsa oli luokanopettaja, kaikki opettaja harjoittelijat olivat uskovaisia nuoria. Kun piti opetella matikkaa meillä rukoiltiin 9vuotiaisen syniten puolesta.
Mutta kaikilla on se sama perusvire niin kuin jo sanoit..."Tuo uskonnon varjolla itsensä korottaminen muiden yläpuolelle" Juuri tuo! Olen sinua parempi koska pelastun sinä joudut kadotukseen elle tee juuri kuten minä sanon.....
Millä tavalla se on itsensä parempana pitämistä, jos yritetään nostaa ja auttaa muitakin ihmisiä Jeesuksen pariin?

Samanlaista analogiaa ei nähdä rikkaiden suhteen, eivät yritä auttaa muitakin rikastumaan vaan vihaavat kilpailua.
Nice shirt
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

aivoriihi kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 5:01 pm Siis nykyäänkö hautajaisissa odotetaan ruokatarjoilua :shock: ?

Olen saattanut molemmat vaarini haudan lepoon, lapsena, useita vuosikymmeniä sitten.

Kahvia, pullaa ja kakkua oli tarjolla, ja hiljaista hyminää.

Ei sinne kupua menty täyttämään!
Ruokahautajaiset ovatkin arvokkaampi tilaisuus, jolla osoitetaan kunnioitusta vieraita kohtaan, joista jotkut ovat saattaneet tulla kaukaakin.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
ManHalen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja ManHalen »

lonesjucca kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 5:03 pm
ManHalen kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 4:37 pm Minua on kiusattu lapsesta asti ja uhkailtu helvetin tulella vaikka kuinka monta kertaa. Lapsena koulussa opettajien toimesta se oli väärin, myöhemmin aikuisena osasin nauraa päin naamaa.
Millä tavalla se on itsensä parempana pitämistä, jos yritetään nostaa ja auttaa muitakin ihmisiä Jeesuksen pariin?

Samanlaista analogiaa ei nähdä rikkaiden suhteen, eivät yritä auttaa muitakin rikastumaan vaan vihaavat kilpailua.
Juu koska TE ette kuuntele jos toinen sanoo EI KIITOS. Minulle on tarjouttu seuraksi Jeesusta jo 54v ja vielläkään se EI KIINNOSTA. Olen todennut jos taivas tarkoittaa elämää iänkaikkisesti kaikkien Jeesustelijoiden kanssa mitä olen tässä elämässä kohdannut se on minulle helvetti.
Vastaa Viestiin