Tuon Iltapulun jutun mukaan kippasi parhaimpina päivinä 8 putelia Gambinaa. Ei tarvitse olla matemaatikko kun ynnää, että tuollaisella tahdilla menee aika monta euroa kuukaudessa. Jutussa puhutaan "sekoituksesta", mutta kun ei Simon kaltaiset ammattilaiset kuitenkaan kovin hoikkaa sekoitusta kippaa
Nimimerkki Millavaan
-
Hank Voight
Re: Nimimerkki Millavaan
Tuo on ollut mulle aina pienimuotoinen mysteeri, että mistä nämä simot repivät rahaa juomiseensa. Kun tarvitaanhan tuollaiseen kupitteluun sitä aika lailla, siitäkin huolimatta, ettei ruokaan eikä asuntoon mene jeniäkään.
Tuon Iltapulun jutun mukaan kippasi parhaimpina päivinä 8 putelia Gambinaa. Ei tarvitse olla matemaatikko kun ynnää, että tuollaisella tahdilla menee aika monta euroa kuukaudessa. Jutussa puhutaan "sekoituksesta", mutta kun ei Simon kaltaiset ammattilaiset kuitenkaan kovin hoikkaa sekoitusta kippaa
^ Sehän kertoi tienaavansa pummaamalla jopa 150€ päivässä. Sehän teki sitä kokoajan vaikka edellinen pullo oli vielä. Jotkut saattoi jopa 50€ antaa. Itsekin yritin aina antaa jotain jos oli. Tietenkään siitä pummaamisesta johtuen hän ei ollut kovin suosittu henkilö. Meen huomenna laittamaan hautakynttilän ja gambinapullon Raatihuoneen portaille kun meen käymään Tampereella.
En malta odottaa huomista kun meen käymään Tampereella. Kirjoitan Simolle kirjeen, ostan kukkia, tupakkaa, gambinaa ja 2€ rikoin jo pieniksi kolikoiksi koska hän useimmiten pyysi juuri 2€ pieninä kolikoina. Sitten ostin vielä adressin. Nämä ajattelin ensin sijoittaa Raatihuoneen portaille mutta ehkä sitten kumminkin Sokoksen eteen koska siinä häntä eniten näin. Ai niin pulloon pitänee laittaa teksti että Simon pullo ei saa ottaa..
Pakko muuttaa takas tre. Kirosin siellä asuessa että se on liian pieni kaupunki että aina samat naamat joka päivä samoissa paikoissa. Noh, nyt voin todeta porin olevan ihan vitusti pienempi enkä halua olla täällä enää..
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Yks spurgu vähemmän on parantanut Tamperetta oikein mukavasti. Ihmisten tulisi lakata antamasta rahaa spurguille.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Ekaks mä olin et ei vittu mut sit mä olinki et ei saatana.Millavaan kirjoitti: Ti Loka 22, 2024 2:47 pm Pakko muuttaa takas tre. Kirosin siellä asuessa että se on liian pieni kaupunki että aina samat naamat joka päivä samoissa paikoissa. Noh, nyt voin todeta porin olevan ihan vitusti pienempi enkä halua olla täällä enää..
Kannattaa vähän perehtyä noihin lähiökyliin ennen lopullista valintaa.
Jos ei duunin takia ole muutto edessä niin suosittelen poria pienempää mestaa (jos on olemassa, ehkä rauma?) ihan vaan yleisen viihtyvyyden takia.
Jos löydät hyvän mestan mikä ei vielä ole paskottu rikkauksilla niin pistä viestiä.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
- Sarjahurmaaja
- Jack Bauer
Tätä menoa Millasta tehdään Minfoon uusi aihe vähän ikävämmissä merkeissä jos tuo touhu ei ala rauhoittumaan. Jutut menee jo maaniseksi.
Miten en ikinä ajattele että jokainen jolla on pääsy nettiin, voi lukea näitä. Muistan kun vartijakurssillakin joku oli kesken sen kurssin eksynyt tänne lueskelemaan ja otti asian esiin että joku tästä ryhmästä kirjoittaa tänne siitä kurssista. Silloin toin sen esiin siinä ison Omenan tapauksessa.
-
Hank Voight
En kyllä ymmärrä miksi Millasta ollaan täällä aina niin huolissaan. Milla nyt vaan höpöttelee avoimemmin asioistaan kuin muut. So what?Sarjahurmaaja kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 12:18 pm Tätä menoa Millasta tehdään Minfoon uusi aihe vähän ikävämmissä merkeissä jos tuo touhu ei ala rauhoittumaan. Jutut menee jo maaniseksi.
Enemmän mä ihmettelen sitä, että kaiken henkilökohtaisen suhteen ollaan ihan skitsoja. Hauskin esimerkkitapaus on sellainen, kun yksi kirjoittaja kyseli, että mikä mahtaa olla lapsiensa koululla, kun jotain hälytysajoneuvoja siellä on. Lisäsi sitten heti perään, että ei aio kertoa mikä koulu on kyseessä, eikä edes sitä, että missä päin Suomea sijaitsee.
Aikamoiseen kuosiin toi porin sankari joka saa odottaa hovia vapaalta, vetää itsekin itsensä näköjään välillä vaikka on niin kova olevinaan musteella värjätyn naamansa kanssa. Ei ihme jos sattuu työtapaturmia ja joku sitten vahingossa kuolee..
-
Poliisinpoika
- Poliisikoira Rex
Ehkä kuljen itse eri linjojen busseilla mutta ei itselle ole tullut vastaan romani bussikuskeja tai sitten en oo osannut niitä profiloida. Taksikuski on kyllä ainakin yksi. Täytyy varmaan vielä tarkemmin katsella, kun kohtuu säännöllisesti tulee bussilla mentyä.Hank Voight kirjoitti: Su Syys 08, 2024 1:49 pmMansen bussikuskimanne se on todellinen Minfon ikiliikkujaMillavaan kirjoitti: Su Syys 08, 2024 12:46 pm Poliisimestari ei oo sitten käyttänyt Tampereella julkisia. Niitä mustalaisia on siellä tosiaan paljon bussikuskeina.![]()
Pystyisikö joku Tampereella asuva vahvistamaan tuon Millan väitteen, että siis noita mannekuskeja on siellä paljon? Ja mikäli pystyy, niin paljonkohan tuo paljon ihan käytännössä on?
Kuulostaa niin mätäkuun jutulta tuollainen, kun eihän niitä mustalaisia oo juurikaan töissä yhtään missään.
Uusin pohjanoteeraus oli kyllä tuo ”toivottavasti tulee paljon puukotuksia.” Hei kamoon, ne on sun parhaita kavereita ja rakkaita, et sä tommosta voi toivoa!
Olet aiemminkin ihmetellyt samaa asiaa. Ymmärrän kyllä sunkin pointin. Mutta ymmärrän myös anonyymiyden. Tällä palstalla on myös entisiä ja nykyisiä rikollisia. Piireissä harvemmin tykätään jos yhteisistä rikoksista puhutaan ja joku saakin selvitettyä kirjoittajan henkilöllisyyden ja tätä kautta myös mahdollisesti osan rikoskumppaneista. On myös mahdollista että ihmisillä on kontollaan rikoksia jotka eivät ole vielä vanhentunut.Hank Voight kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 7:26 pmEn kyllä ymmärrä miksi Millasta ollaan täällä aina niin huolissaan. Milla nyt vaan höpöttelee avoimemmin asioistaan kuin muut. So what?Sarjahurmaaja kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 12:18 pm Tätä menoa Millasta tehdään Minfoon uusi aihe vähän ikävämmissä merkeissä jos tuo touhu ei ala rauhoittumaan. Jutut menee jo maaniseksi.
Enemmän mä ihmettelen sitä, että kaiken henkilökohtaisen suhteen ollaan ihan skitsoja. Hauskin esimerkkitapaus on sellainen, kun yksi kirjoittaja kyseli, että mikä mahtaa olla lapsiensa koululla, kun jotain hälytysajoneuvoja siellä on. Lisäsi sitten heti perään, että ei aio kertoa mikä koulu on kyseessä, eikä edes sitä, että missä päin Suomea sijaitsee.
Toinen on tämä nykypäivän somelynkkaus. Teit oikein tai väärin niin aina löytyy joku tai useampi idiootti joka voi yrittää (jopa onnistua) järjestää some shown "vääristä" mielipiteistäsi.
Puolensa ja puolensa, itse arvostan foorumin anonymiteettia, ilman sitä paljon harvempi rikosten lähellä oleva uskaltaisi puhua täällä.
Esim onhan millankin henkilöllisyys selvitetty. Luultavasti lapsensa ovat tai tulevat kärsimään äitinsä "viisaista julkisista" puheista, mitä en tietenkään toivo mutta nykymaailma on julma.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
- LiamNeeson
- Theo Kojak
Milla tais ennen Tampereelle muuttoa asua Raumalla, näin muistelisin hänen kertoneen. Eli se kylä on nähty.Wildchild79 kirjoitti: Ke Loka 23, 2024 8:28 amEkaks mä olin et ei vittu mut sit mä olinki et ei saatana.Millavaan kirjoitti: Ti Loka 22, 2024 2:47 pm Pakko muuttaa takas tre. Kirosin siellä asuessa että se on liian pieni kaupunki että aina samat naamat joka päivä samoissa paikoissa. Noh, nyt voin todeta porin olevan ihan vitusti pienempi enkä halua olla täällä enää..
Kannattaa vähän perehtyä noihin lähiökyliin ennen lopullista valintaa.
Jos ei duunin takia ole muutto edessä niin suosittelen poria pienempää mestaa (jos on olemassa, ehkä rauma?) ihan vaan yleisen viihtyvyyden takia.
Jos löydät hyvän mestan mikä ei vielä ole paskottu rikkauksilla niin pistä viestiä.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
-
Hank Voight
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Enhän mä suinkaan tarkoita, ettei anonymiteetti olisi hyvä juttu. Mun pointti on vaan se, että täällä sen suojelu menee pahimmillaan skitsoiluksi. Millan hengen ja terveydenkin puolesta ollaan vähän väliä huolissaan. Ihan vaan siksi, että höpöttelee avoimemmin kuin muut.
Anonymiteetti on ihan jees. Mutta on sillä haittapuolensakin. Jos kaikki olisivat täällä oikeilla nimillään, niin kyllä olisi Torspot vähissä.
Mutta siis, liika on liikaa läskisoosissakin. Se oli mun jutun pihvi. Eikä mitään sen raflaavampaa.