Homoseksuaalisuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Onko homous sinun mielestäsi hyväksyttävää

Kyllä
149
81%
Ei
21
11%
En voi sietää hinttejä
14
8%

Ääniä yhteensä: 184

Tay77
Rico Tubbs

Re: Homoseksuaalisuus

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

^Takapuoleen minkä tahansa asian työntäminen on luonnotonta. Sen kuulukin sattua, koska suoliston/peräsuolen /peräreijän tarkoitus on tuottaa asioita ulospäin. Ei takaisinpäin.
Minä voin olla mitä mieltä tahansa mutta en silti voi ohittaa ihmisten fysiikka, biologiaa ja sitä mitä olemme.
Ymmärrän, että voimme ihastua, rakastua ja kiintyä keneen tahansa (sukupuolesta riippumatta).
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

*poisettu OT*tm
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

*poistettu OT*tm
Poliisinpoika
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Poliisinpoika »

Tay77 kirjoitti: Pe Loka 25, 2024 11:57 pm Minä en ole koskaan pitänyt homoutta mitenkään "pahana asiana". Enkä ymmärrä kommentteja "hinttarit v*ttuun" tms
Mutta.
Miksi julkisuudessa seksuaalisuus/suuntautuminen/sukupuoli/mitä lie pitää nostaa aina silloin esille, kun sillä EI pitäisi olla mitään väliä?

Otan esimerkiksi tähän Janne Puhakan tulevan muistotilaisuuden. Minusta on hienoa, että henkirikoksen uhreja kunnioitetaan muistotilaisuuksilla. Olivat sitten julkisuuden henkilöitä tai ihan taviksia.
Mutta en vaan ymmärrä, miksi tässäkin Jannen suuntautuminen on ollut prioriteetti #1; tilaisuuden järjestää mm. Seta ja Helsinki Pride.

Eikö henkilöä voisi tulla paikalle kunnioittamaan ja muistelemaan ihan henkilönä itsenään? Ja antaa paikalle tulijoiden myös olla ihan omia rehellisiä "itsejään", olematta yhtäkkiä osa jotakin sateenkaarilippujen paraatia.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jan ... #gs.h796tx
En tiedä mutta olisiko Janne ollut jäsenenä näissä järjestäjätahoissa tai muuten aktiivisesti tekemisissä niiden kanssa ja siksi olisivat halunneet järjestää muistotilaisuuden? Mielestäni on ihan luonnollista, että tuollaisen tilaisuuden järjestää joku taho, jolla on joku yhteys menehtyneeseen ihmiseen.
Jos vaikka jääkiekkoliitto olisi järjestänyt tapahtuman niin tuolla logiikalla sielä ei olisi voinut käydä ilman pelkoa, että on osa jotain jääkiekkoparaatia ja leimaantumatta jääkiekon kannattajaksi.
Mikä olisi ollut sitten neutraali muistotilaisuuden järjestäjä, että kaikki olisivat siihen voineet osallistua omana itsenään?
Mielestäni tuo ei estänyt ketä tahansa osallistumasta tapahtumaan omana itsenään.
ajanpatina
Javier Pena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ajanpatina »

Tay77 kirjoitti: Su Loka 27, 2024 8:58 pm ^Takapuoleen minkä tahansa asian työntäminen on luonnotonta. Sen kuulukin sattua, koska suoliston/peräsuolen /peräreijän tarkoitus on tuottaa asioita ulospäin. Ei takaisinpäin.
Minä voin olla mitä mieltä tahansa mutta en silti voi ohittaa ihmisten fysiikka, biologiaa ja sitä mitä olemme.
Ymmärrän, että voimme ihastua, rakastua ja kiintyä keneen tahansa (sukupuolesta riippumatta).
Niinpä niin... :roll:
Kuten seilorikaverini Hanski kertoi komentosillalla ruorissa ollessaan perämiehelle ja minulle, joka olin ´yytsikissä´, elikä tähystämässä, armonvuonna 1976 ja paatin nimi oli Hans Gutzeit..., Finnlinesin ´rokkenrollilaiva´..., iki ihanan pervo-stoorin Keravalaisesta perheestä. Tuossa perheessä, kun kaikki naivat toisiaan. Isä pani muijansa lisäksi tytärtä ja poikaansa, poika äistää, iskää ja systeriä ja äiskä ja tytärkin paukutti lattapimppaa, mitä sitten alkoi naapurusto kattoon hiukka pitkään, jotta pervofamily joutui muuttamaan uusiin maisemiin... Seilorikaverini Hanski tuumasi lopuksi, ettei puuttunut kuin, että vanha Mustikin olisi saanut osansa... Oli jokseen tramaattista nähdä perämiehen järkyttynyt ilme stoorin lopuksi. Mutta stoori oli mieleenpainuva ja Hanskin mukaan tositapaus Keravalta. Mustista en oo varma, saiko se loppujen lopuksi vanhoilla päivillään, vai eikö!? :shock:
Kaikella on aikansa.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Itse asiassa ovelin vastaisku, jonka länsimainen mies voisi länsimaisen naisen sivustaan suorittaa, on ryhtyä homoksi. Ainakin vielä toistaiseksi länsimainen nainen tunnustaa pitkin hampain, että seksuaalivähemmistöön kuuluva mies, vaikka olisikin valkoinen, on uhrihierarkiassa korkeammalla. Merkkejä nimenomaan valkoisten homomiesten joutumisesta aatteen epäsuosioon on jo, ne kun eivät perkeleet tajua kaikki olla Vasemmistoliittoa ja Vihreitä äänestäviä soijapoikia, vaikka länsimaiset naiset ovat huolella rakentaneet heille uhrikarsinan, jossa heidän olisi oikein mukava olla äänestämässä vihervasemmistolaisia naisia. Menevät saatanat liittymään persuihin ja mitä ikinä. Joka tapauksessa islamin tukeminen on yhtä tyhjän kanssa. Valkoinen muslimimies on länsimaalaiselle naiselle ilmaa. Itse asiassa islamin oppien toistaminen antaa länsimaalaiselle valkoiselle naiselle ainoan takaportin kritisoida niitä - haukkumalla niitä toistava mies rasistiksi.

Lainaus poistettu. Oli ot mitä suuremmassa määrin. Tämä ja viisi seuraavaa viestiä siirretty Vasemmisto-keskustelusta sille alueelle mihin kuuluukin. Siirrettyjen viestien otsikot muutettu ketjun otsikon mukaisiksi
-NILS-
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Millä tavoin homoksi ryhdytään?

Kuuntelee Antti Tuiskua ja heiluttaa lanteitaan keimailevasti, niin jossain vaiheessa muuttuu homoksi?

Lainaus korvattu nuoliviittauksella edelliseen viestiin
-NILS-
Mitä te dorkat dorkailette?
viivahattu
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 8:48 pm Millä tavoin homoksi ryhdytään?

Kuuntelee Antti Tuiskua ja heiluttaa lanteitaan keimailevasti, niin jossain vaiheessa muuttuu homoksi?
Minä puhuin ryhtymisestä, ja sinä käänsit sen "muuttumiseksi". Ryhtyminen on toimintaa, muuttuminen on passiivista virran mukana menemistä. Samaa ihoa ja limakalvoa se kyrpä on kuin pillukin. Ei muuta kuin ääntä kohti! Siten ryhdytään homoksi.
Ross Sullivan

viivahattu kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 9:09 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Tammi 29, 2025 8:48 pm Millä tavoin homoksi ryhdytään?

Minä puhuin ryhtymisestä, ja sinä käänsit sen "muuttumiseksi". Ryhtyminen on toimintaa, muuttuminen on passiivista virran mukana menemistä. Samaa ihoa ja limakalvoa se kyrpä on kuin pillukin. Ei muuta kuin ääntä kohti! Siten ryhdytään homoksi.
Myönnän, että olet oikeassa! Pitää ryhtyä!

"Alokas te siellä! Huomenna te ryhdytte homoksi"
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Kyllä se on aika rankkaa akuankkaa millä valkoinen mies nousee kuin raketti uhrihierarkiassa. Ei siinä riitä enää edes homous, vaan pitääkin löytää itsestään sisäinen muunsukupuolinen tai vielä mieluummin transnainen.

Eli nakki poikki ja menox. Tät's it, niin kuin Merlinkin sanoi eräässä muinaisessa elokuvassa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
viivahattu
Watson itse

Ifigeneia kirjoitti: To Tammi 30, 2025 10:38 am Kyllä se on aika rankkaa akuankkaa millä valkoinen mies nousee kuin raketti uhrihierarkiassa. Ei siinä riitä enää edes homous, vaan pitääkin löytää itsestään sisäinen muunsukupuolinen tai vielä mieluummin transnainen.

Eli nakki poikki ja menox. Tät's it, niin kuin Merlinkin sanoi eräässä muinaisessa elokuvassa.
Kevyempi ja lähes yhtä toimiva taktiikka on ilmoittaa olevansa "ei-binäärinen". Se ei tarkoita yhtään mitään, ja jos joku kysyy tarkentavia kysymyksiä, voi vain loukkaantua ja sanoa, että en minä ole sinulle mitään selityksiä velkaa ja sinulla ei muutenkaan ole puheoikeutta meidän sukupuolivähemmistöön kuuluvien asioissa.
Ross Sullivan

Ifigeneia kirjoitti: To Tammi 30, 2025 10:38 am Kyllä se on aika rankkaa akuankkaa millä valkoinen mies nousee kuin raketti uhrihierarkiassa. Ei siinä riitä enää edes homous, vaan pitääkin löytää itsestään sisäinen muunsukupuolinen tai vielä mieluummin transnainen.

Nähdäkseni Aku Ankka on nimenomaan muunsukupuolinen.
Tenderloin
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Tenderloin »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Kyllä vain. Sikäli mikäli se hautuumaa nyt jotenkin "siunattu" on? Kukakohan käynyt siunaamassa? Onko veikkauksia?
Olen käsittänyt että hautausmaat pyhitetään käyttöön samaan tapaan kuin kirkot ja kappelit. Tämän suorittaa käsittääkseni piispa mutta itse rituaalista minulla ei ole käsitystä. Kirkkokäsikirja toteaa aiheesta seuraavaa: "Hautausmaa ja siunauskappeli on vihittävä ennen kuin niitä ryhdytään käyttämään. Hautaustoimilaissa (457/2003)
tarkoitettua tunnustuksetonta hauta-aluetta ei kuitenkaan vihitä (KJ 3:56). Hautausmaan ja/tai siunauskappelin
vihkimisen toimittaa piispa tai hänen määräämänsä pappi."

Henkilökohtaisesti en kannata homojen hautaamista kirkkomaahan, tai vähintäänkin heille voisi olla oma rajattu hauta-alue samaan tapaan kuin esimerkiksi sankarivainajille.
Jaa'a.?? Onkohan noin ollut Suomessakin milloin viimeksi? Miten lie murhamiehetkin. Minne mahtaa olla Iso-Antti ja Rannanjärvi kuopattu?
En osaa sanoa milloin viimeksi. Luterilaisuus ja homous tulivat Suomeen Ruotsin vallan aikana ja tästä käynnistyi yleinen rappio. On tosin huomattava että luterilaisuudesta oli myös hyötyä mm. kirkon organisoiman ja järjestämän kansanopetuksen ja sivistystyön kuten kiertokoulun muodossa.
Itsemurhahan oli luettu synniksi sen takia, että aina se köyhä orjuutettu on poissa kirkolle työllään veroja hankkimasta. Itsemurhaajaa ei tainnut kiinnostaa paskan vertaa.

Sodomiitit harvoin paljastuivat, kun yleensä ovat olleet kirkonmiehiä ja muita saarnaajia.

Mahtaakohan Galileo Galilei olla viimeisin kirkonkiroukseen julistettu? Veläkö niitä vapaamuurareita poltetaan roviolla?
Kyllä kirkonkirous on katolisessa kirkossa käytössä edelleen. Inkvisition nimitys muutettiin Vatikaanin toisen konsiilin jälkeen Uskonopin kongregaatioksi. Tämän vaikutusvaltaisen laitoksen johdossa on toiminut mm. kardinaali Joseph Ratzinger ennen paaviksi tuloaan. Vaikka noitia ei enää fyysisesti polteta ja kirjaroviot ovat historiaa on itse laitoksen tehtävä pysynyt ihan samana läpi historian.
Syytä onkin olla opettamatta, kun niitä kardinaalejakin palaa vähän väliä joistain pikkupoikien joukkopersepanoista.
Käsittääkseni suurempi ongelma on ollut ihan paikallisseurakunnissa ja pappisseminaareissa. Kardinaalit ovat tyypillisesti sen verran ikämiehiä ettei välttämättä ota enää eteen. Osalla toki oksa vain kovenee kun latva lahoaa. Paavi Benedictus XVI antoi potkut yli 400:lle pedofiilipapille pontifikaattinsa aikana. Hän myös ilmoitti ettei homoseksuaalista voi tulla pappia. Tämä toivon mukaan puhdisti ilmaa kun arvioiden mukaan jopa kaksi kolmasosaa pappisseminaarin kävijöistä on homoseksuaaleja.

Siirretty Puhakka-ketjusta
-NILS-
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Mitä ihmeen väliä sillä on minkä sortin seksuaali pappi on, jos vaan pitää seksuaalisuutensa kurissa, eikä saa sen sortin hätätilaa että pitää lapsetkin raiskata...
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Joku muija(?) oli vihkinyt Saksassa neljä miestä keskenään avioliittoon.
IMG_20251108_135443.jpg
IMG_20251108_135443.jpg (298.09 KiB) Katsottu 982 kertaa
Vastaa Viestiin