Kuikka Koponen kirjoitti: To Loka 17, 2024 3:04 am
Jos tämä tutkija ei ole homo, tai kaverit homoja, niin on kyllä todella kummallisia lausuntoja, tai sitten halusi vaan miellyttää homokansaa puheillaan.
Poliisi usein leikkii tuomaria, ja tutkinnat on todella surkeasti tehtyjä, jos ei ihan ala-arvoisesti, ja tämmöiset poliisit ja tutkijat ovat suuri vaara demokrattiselle oikeudenkäynneille. Ja tässä näemme juuri semmoisen tutkijan, häpeisi nyt noita kommentejaan medialle, ja antaisi tapauksen toiselle tutkijalle, niin tulisi realistista ja totuudenmukaisija lausuntoja, eikä tuommoisia harhaanjohtavaa paskaa, mikä miellyttää pride kansaa.
Syyttäjä on se taho mikä syytteet määrää, ei mikään poliisi tai tutkija niitä määrää. Ei voi kuin nauraa näille vähä-älysille jotka jotain muuta olettaa.
Ei muuta kuin tämä tutkija heiluttamaan sateenkaarilippua seuraavaan pride tapahtumaan, muistaakseni poliisihallitus on kieltänyt maamme poliseilta luvan käyttää poliisin virkaasua näisä hintareiden ja lepakoiden tilaisuuksissa jos niihin osallistuvat. Mikä on sen oksettavampaa, että virkapukuinen suomen poliisi kulkisi pride kulkueessa hehkuttamassa homouden ihanuudesta, ja työkseen riisuttaa pikkupoikia löytäkseen jotain mikä on kätketty pakaroiden väliin. Se olisi jo todella sairasta toimintaa maamme viranomaisilta.
Taisi tämä tutkija jo ylittää arviokykynsä, kun anto medialle tiedon, että hän tutkii tapausta murhana.
Eiköhän tässä keississä ole jo niin paljon paskaa ja ylistetty uhria huippu sitä ja huippu tota, mahtaa koko europpa kohta nauraa maamme tavalle puolustella kuinka ihanaa on olla homo.
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Kyllä mä sanoisin että tällä on jotain ongelmia. Näkee homoja kaikkialla.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Tämän päivän homokeskusteluja kun seuraa, niin tulee usein mieleen, että on se hyvä kun tarralenkkareissa löytyy aikustenkin kokoja.Pesukarhu kirjoitti: To Loka 17, 2024 10:03 am Kyllä mä sanoisin että tällä on jotain ongelmia. Näkee homoja kaikkialla.
Kuikka Koponen kirjoitti: To Loka 17, 2024 3:04 am
Jos tämä tutkija ei ole homo, tai kaverit homoja, niin on kyllä todella kummallisia lausuntoja, tai sitten halusi vaan miellyttää homokansaa puheillaan.
Poliisi usein leikkii tuomaria, ja tutkinnat on todella surkeasti tehtyjä, jos ei ihan ala-arvoisesti, ja tämmöiset poliisit ja tutkijat ovat suuri vaara demokrattiselle oikeudenkäynneille. Ja tässä näemme juuri semmoisen tutkijan, häpeisi nyt noita kommentejaan medialle, ja antaisi tapauksen toiselle tutkijalle, niin tulisi realistista ja totuudenmukaisija lausuntoja, eikä tuommoisia harhaanjohtavaa paskaa, mikä miellyttää pride kansaa.
Syyttäjä on se taho mikä syytteet määrää, ei mikään poliisi tai tutkija niitä määrää. Ei voi kuin nauraa näille vähä-älysille jotka jotain muuta olettaa.
Ei muuta kuin tämä tutkija heiluttamaan sateenkaarilippua seuraavaan pride tapahtumaan, muistaakseni poliisihallitus on kieltänyt maamme poliseilta luvan käyttää poliisin virkaasua näisä hintareiden ja lepakoiden tilaisuuksissa jos niihin osallistuvat. Mikä on sen oksettavampaa, että virkapukuinen suomen poliisi kulkisi pride kulkueessa hehkuttamassa homouden ihanuudesta, ja työkseen riisuttaa pikkupoikia löytäkseen jotain mikä on kätketty pakaroiden väliin. Se olisi jo todella sairasta toimintaa maamme viranomaisilta.
Taisi tämä tutkija jo ylittää arviokykynsä, kun anto medialle tiedon, että hän tutkii tapausta murhana.
Eiköhän tässä keississä ole jo niin paljon paskaa ja ylistetty uhria huippu sitä ja huippu tota, mahtaa koko europpa kohta nauraa maamme tavalle puolustella kuinka ihanaa on olla homo.
I´m multitasking. I can listen, ignore and forget at the same time.
- Francis Munkki
- Frank Drebin
Jaa että siitä sinä sen päättelet? Eikö olisi helpompaa jos vaan lukisi nimimerkin siitä viestin yhteydestä?Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 5:38 pm No, en lue tuon anonyymin esseitä, mutta kolumnien pituudesta voisin päätellä saman henkilön kirjoittavan myös Tikkas-ketjuun.
Kuikka saa jatkaa homoharhojaan sivutolkulla eikä sille tehdä mitään, mutta jos huomautat asiasta, saat itse bänniä.
Ei tämä minusta ihan reilua ole.
Ei tämä minusta ihan reilua ole.
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Joo ei pysty lukemaan. Alkaa nukuttaa niin vietävästi zzzZzzZZAmy kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 12:36 am Janne Puhakan ketjussa mikä lienee Francis Munkki. Tulee mielikuva ihmisestä, joka vaan rakastaa omaa ääntään. Järjettömän pitkiä monologi-ränttejä hyvin ohuella substanssilla. Kaikkean mahdollista aiheen vierestä ja vielä vähän kaueampaa. Käsi ylös, jos joku jaksaa edes lukea noita monologeja loppuun. Tulee mieleen jossain ketjussa ärsyttänyt nimimerkki Talvi, hyvin hyvin raskaita kommentoijia.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Olisiko sittenkään..?Francis Munkki kirjoitti: Pe Loka 18, 2024 12:15 pmJaa että siitä sinä sen päättelet? Eikö olisi helpompaa jos vaan lukisi nimimerkin siitä viestin yhteydestä?Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Loka 16, 2024 5:38 pm No, en lue tuon anonyymin esseitä, mutta kolumnien pituudesta voisin päätellä saman henkilön kirjoittavan myös Tikkas-ketjuun.
Ei elämässä, saatika täällä Minfossa, kaikki ole sitä miltä näyttää.
X X X X X
-
Mc Mafia
Mitäpä jos sinä OnyxPhoenix katsoisit ulos ikkunasta välillä, olet kirjoittanut tänne kymmenillä nimimerkeillä yli 5 vuotta putkeen.Hank Voight kirjoitti: Su Loka 20, 2024 3:53 pm Tässä taas yksi asiallinen kysymys:
Miksi tuo yksi sekopää saa kuukaudesta toiseen jauhaa sekopäistä ja perusteetonta multinikkiskeidaansa?
Skitsofrenia on hyvin todennäköinen diagnoosi sinun kohdallasi.
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=43563
Kuinkahan monta kertaa tuossa ketjussa on jo väännetty rautalangasta, että tyyppi EI ollut koulussa seksuaalisuutensa takia, vaan oppilaat nostivat sen esiin?
Oishan se kiva, että palstalaisilla olisi edes ne ilmiselvät faktat kunnossa ennen kommentointia, etenkin noin lyhyessä ketjussa. 500+ sivuisissa ketjuissa ymmärrän sen, että välillä tulee kysyttyä ja ihmeteltyä asioita, jotka on selvitetty jo.
Kuinkahan monta kertaa tuossa ketjussa on jo väännetty rautalangasta, että tyyppi EI ollut koulussa seksuaalisuutensa takia, vaan oppilaat nostivat sen esiin?
Oishan se kiva, että palstalaisilla olisi edes ne ilmiselvät faktat kunnossa ennen kommentointia, etenkin noin lyhyessä ketjussa. 500+ sivuisissa ketjuissa ymmärrän sen, että välillä tulee kysyttyä ja ihmeteltyä asioita, jotka on selvitetty jo.
Selvästi olet perehtynyt aiheisiin, sitä en kiellä mutta en voi itsellesi mitään ja häiritset aiheessa kuin aiheessa itse asiaa ja viet keskustelua sivuraiteille ja nokitteluun.Kaikille olisi parasta jos olisit hiljaa jos ei rikosten ratkaisu kiinnosta.Sellainen häirikkö joka luulee itsestään liikoja ja ei älyä lopettaa kun ketään ei oikeasti kiinnosta lex veritas vaan itse aihe mistä keskustellaan.LexVeritas kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:53 amOikeastihan sinua ärsyttää, koska olet itse yksinkertainen eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään aiheeseen. Ei edes siihen, mikä minfossa ärsyttää.Gaikowski kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:19 am Ei paljon ärsytystä murha.infossa. Yksinkertaisen ihmiset ja Lex veritaksen tapa sekoittaa kaikkien aiheiden keskustelua että huomio ei kiinnity itse asiaan.
Minua ärsyttävät hyvin vähän nollapostaajat, joiden nikkinimi on sama kuin huonoiksi todetuilla Zodiac killer-epäillyillä.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Mihin muuhun tapaukseen kuin Bodomiin Blexi olisi muka perehtynyt?Gaikowski kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 8:13 pmSelvästi olet perehtynyt aiheisiin, sitä en kiellä mutta en voi itsellesi mitään ja häiritset aiheessa kuin aiheessa itse asiaa ja viet keskustelua sivuraiteille ja nokitteluun.Kaikille olisi parasta jos olisit hiljaa jos ei rikosten ratkaisu kiinnosta.Sellainen häirikkö joka luulee itsestään liikoja ja ei älyä lopettaa kun ketään ei oikeasti kiinnosta lex veritas vaan itse aihe mistä keskustellaan.LexVeritas kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:53 amOikeastihan sinua ärsyttää, koska olet itse yksinkertainen eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään aiheeseen. Ei edes siihen, mikä minfossa ärsyttää.Gaikowski kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:19 am Ei paljon ärsytystä murha.infossa. Yksinkertaisen ihmiset ja Lex veritaksen tapa sekoittaa kaikkien aiheiden keskustelua että huomio ei kiinnity itse asiaan.
Minua ärsyttävät hyvin vähän nollapostaajat, joiden nikkinimi on sama kuin huonoiksi todetuilla Zodiac killer-epäillyillä.
Ja siis olen ihan varmasti sekä Gaikowski että Poste. Voidaan nyt jo sopia niin.
Mitä te dorkat dorkailette?
- LexVeritas
- Frank Columbo
Oikeinkirjoitusharjoitustesi ohessa voisit ehkä järjestää face-to-face-tapaamisen muiden Zodiac killer-nikkien Ross Sullivanin ja Gary Francis Posten kanssa, ja kutsua paikalle myös Korpisoturin, Kostin ja Hank Voightin. Olisi metkaa lukea raportti, saapuiko paikalle useampi kuin yksi henkilö. Siihen asti suosittelen, että yrität jatkuvan marmattamisen sijasta osallistua keskusteluun myös rikosaiheista.Gaikowski kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 8:13 pmSelvästi olet perehtynyt aiheisiin, sitä en kiellä mutta en voi itsellesi mitään ja häiritset aiheessa kuin aiheessa itse asiaa ja viet keskustelua sivuraiteille ja nokitteluun.Kaikille olisi parasta jos olisit hiljaa jos ei rikosten ratkaisu kiinnosta.Sellainen häirikkö joka luulee itsestään liikoja ja ei älyä lopettaa kun ketään ei oikeasti kiinnosta lex veritas vaan itse aihe mistä keskustellaan.LexVeritas kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:53 amOikeastihan sinua ärsyttää, koska olet itse yksinkertainen eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään aiheeseen. Ei edes siihen, mikä minfossa ärsyttää.Gaikowski kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:19 am Ei paljon ärsytystä murha.infossa. Yksinkertaisen ihmiset ja Lex veritaksen tapa sekoittaa kaikkien aiheiden keskustelua että huomio ei kiinnity itse asiaan.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Ei lisättävää.Gaikowski kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 8:13 pmSelvästi olet perehtynyt aiheisiin, sitä en kiellä mutta en voi itsellesi mitään ja häiritset aiheessa kuin aiheessa itse asiaa ja viet keskustelua sivuraiteille ja nokitteluun.Kaikille olisi parasta jos olisit hiljaa jos ei rikosten ratkaisu kiinnosta.Sellainen häirikkö joka luulee itsestään liikoja ja ei älyä lopettaa kun ketään ei oikeasti kiinnosta lex veritas vaan itse aihe mistä keskustellaan.LexVeritas kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:53 amOikeastihan sinua ärsyttää, koska olet itse yksinkertainen eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään aiheeseen. Ei edes siihen, mikä minfossa ärsyttää.Gaikowski kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:19 am Ei paljon ärsytystä murha.infossa. Yksinkertaisen ihmiset ja Lex veritaksen tapa sekoittaa kaikkien aiheiden keskustelua että huomio ei kiinnity itse asiaan.
Kun ei tee mitään, niin ei tee mitään väärinkään.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
↑
Mihin muuhun tapaukseen kuin Bodomiin Blexi olisi muka perehtynyt?
Mihin muuhun tapaukseen kuin Bodomiin Blexi olisi muka perehtynyt?
Mitä te dorkat dorkailette?
^ Onneksi kyseinen onneton tonttu ei juuri muita ketjuja käy paskomassa kuin satunnaisesti, esim. David Hollowayn keissi. Se ettei pleksi saa noista bänniä on kyllä irvokasta ja kertoo paljon moderoinnista tällä palstalla.
Eih bennek, eih blavek
-
JasseHames
- Perry Mason
Ai tämä DID-potilas on tehnyt useita, pelkästään Zodiac-teemaisia nimimerkkejä varastoon muiden nimimerkkiensä kirjoituskieltojen varalle. Tämä Gaikowskikin on ollut 3,5 vuotta kirjoittamatta yhtään viestiä rekisteröitymisensä jälkeen. Tuon täytyy kyllä olla hyvin vakavaa dissosiatiivista identiteettihäiriötä sairastava yksilö.LexVeritas kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 8:38 pmOikeinkirjoitusharjoitustesi ohessa voisit ehkä järjestää face-to-face-tapaamisen muiden Zodiac killer-nikkien Ross Sullivanin ja Gary Francis Posten kanssa, ja kutsua paikalle myös Korpisoturin, Kostin ja Hank Voightin. Olisi metkaa lukea raportti, saapuiko paikalle useampi kuin yksi henkilö. Siihen asti suosittelen, että yrität jatkuvan marmattamisen sijasta osallistua keskusteluun myös rikosaiheista.Gaikowski kirjoitti: Ma Loka 28, 2024 8:13 pmSelvästi olet perehtynyt aiheisiin, sitä en kiellä mutta en voi itsellesi mitään ja häiritset aiheessa kuin aiheessa itse asiaa ja viet keskustelua sivuraiteille ja nokitteluun.Kaikille olisi parasta jos olisit hiljaa jos ei rikosten ratkaisu kiinnosta.Sellainen häirikkö joka luulee itsestään liikoja ja ei älyä lopettaa kun ketään ei oikeasti kiinnosta lex veritas vaan itse aihe mistä keskustellaan.LexVeritas kirjoitti: La Elo 24, 2024 12:53 am
Oikeastihan sinua ärsyttää, koska olet itse yksinkertainen eikä sinulla ole mitään järkevää sanottavaa mihinkään aiheeseen. Ei edes siihen, mikä minfossa ärsyttää.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan: