Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Hank Voight

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

VäärinMeni kirjoitti: Ti Loka 22, 2024 1:46 am Ei kiinnosta sun turhan päivän jankkaamises henkilökohtaisista asioistasi. kiitos hei. on sellaista väitetty, mutta tästä lähdin saat jatkaa yksinkeskusteluasi.
Heh. Ensin mainitset Maltan ja Kyproksen, ja sitten kun vastaa siihen, niin ihmettelet miksi puhun Maltasta ja Kyproksesta.

Sitten kysyt, että monesko rokotus mulle tulossa ja vastaan siihen, niin sitten ilmoitat, ettei mun asiat kiinnosta.

Melkoinen heppu. Mut joo hienoa jos jää tämä ketju unholaan. Nostele vaikka sitten joskus vuoden päästä, niin me halukkaat muistetaan taas ottaa ne piikit :)
VäärinMeni
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Oot hullu. Ei sun teksteissä ole yhtään mitään järkeä. oot varmaan 5 kertaa ilmoittanu meneväs piikille. onnittelut edelleen.

Miksi suomessa on ylikuolleisuutta, kun rokote suojaa monisairaat ja läskit?

2020-2024
Liitteet
Näyttökuva 2024-10-22 121630.png
Näyttökuva 2024-10-22 121630.png (203.91 KiB) Katsottu 6856 kertaa
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Hank Voight

VäärinMeni kirjoitti: Ti Loka 22, 2024 12:18 pm Oot hullu.
Hihi :D

Case closed. Tähän on hyvä lopettaa.
VäärinMeni
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Korrelaatio sen kuin jatkuu. Paljon rokotetut maat ylivoimaisesti yliedustettuina ylikuolleisuus prosenteissa ja vähiten rokotetuissa maissa ei esiinny ylikuolleisuutta. On todella kummallista.
Liitteet
Näyttökuva 2024-10-28 233809.png
Näyttökuva 2024-10-28 233809.png (73.58 KiB) Katsottu 6687 kertaa
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Hank Voight

Sama kuva minkä tuuttasit pari viikkoa sitten?
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Jokos täällä on mainittu että Hollannissa alkaa ryhmäkanteen käsittely oikeudessa Bill Gatesin ja muiden osallisten disinformaatiosta Covid rokotteiden turvallisuutta koskien.

https://uitspraken.rechtspraak.nl/detai ... true&idx=7

Joskohan syyllisiä osapuolia pikkuhiljaa saataisiin tuomiolle asti.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Matt Hancock (sosiaali ja terveysministeriön valtiosihteeri vuoteen 2021 asti) pyytää kansalaisilta anteeksi ylireagointia virukseen. Oli väärin kieltää ihmisiltä vierailu kuolemansairaiden sukulaisten luona ja asettaa rajoituksia hautajaistilaisuuksiin.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja oli kyllä käsittämätöntä että ihmiset saatiin mukaan tällaiseen täysi totalitarismiin ilman mitään suurempia vikinöitä. Ehkäpä ihmiset nyt ottivat oppia jatkoa ajatellen ja ymmärtävät mistä oli kaikessa kysymys. Ihmisten kyykyttämisestä ja taipumisesta vallanpitäjien tahtoon.

En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Koskaan ei pidä unohtaa mitä propaganda sai aikaiseksi näissä massoissa

OnyxPhoenix
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Koronan ja diabeteksen välillä löytyi yhteys – myös lapsilla ja nuorilla

Koronainfektion sairastaneet lapset sairastuivat tyypin 2 diabetekseen noin 50 prosenttia todennäköisemmin.

25.11. 20:30

Aikuisten on tiedetty sairastuvan herkemmin tyypin 2 diabetekseen koronavirusinfektion jälkeen, mutta samanlainen yhteys nähdään myös lapsilla ja nuorilla, tuore tutkimus osoittaa.

Tutkimus julkaistiin JAMA Network Open -lehdessä, ja sen perusteella koronainfektion vuosina 2020–2022 sairastaneet lapset sairastuivat tyypin 2 diabetekseen noin 50 prosenttia todennäköisemmin kuin samanikäiset, jotka olivat sairastaneet tavallisen hengitystieinfektion.

Yhteys havaittiin puolen vuoden sisällä koronainfektiosta, ja myös silloin, kun analyysista suljettiin pois infektion yhteydessä diagnosoidut tapaukset.

Tutkimuksessa hyödynnettiin 300 000 koronainfektioon sairastuneen ja yhtä monen muuhun hengitystieinfektioon sairastuneen terveystietoja. Lapset olivat keskimäärin 15-vuotiaita.

On mahdollista, että koronainfektio laukaisee tyypin 2 diabeteksen sille jo valmiiksi alttiilla, mutta myös koronaepidemiaan ja karanteeniaikaan liittyvät seikat ovat voineet vaikuttaa tuloksiin. Tarkan mekanismin ja syiden selvittäminen vaatii lisätutkimuksia.
Koronan ja diabeteksen välillä löytyi yhteys – myös lapsilla ja nuorilla https://www.is.fi/terveys/art-2000010857740.html
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Tutkimus julkaistiin JAMA Network Open -lehdessä, ja sen perusteella koronainfektion vuosina 2020–2022 sairastaneet lapset sairastuivat tyypin 2 diabetekseen noin 50 prosenttia todennäköisemmin kuin samanikäiset, jotka olivat sairastaneet tavallisen hengitystieinfektion.
Maailmalla kiertää joka vuosi ja on aina kiertänyt lukuisia Koronaviruksia joista yksi oli tämä laboratoriossa jalostettu sotilastoimiin tarkoitettu versio kuten tänäpäivänä kaiken tiedon valossa tiedämme.

Emme vielä tiedä kaikkia sivuvaikutuksia mitä tästä viruksesta aiheutuu tuleville sukupolville. Aivan kuten emme tiedä mitä sivuvaikutuksia tuleville sukupolville aiheutuu tuosta tutkimattomasta ja ei laisinkaan turvallisesta hoitokeinosta mRNA geeniterapia joka hoitokeinoksi ihmisille myytiin ilman lääkeyhtiöiden vastuuta sen aiheuttamista haitoista.

OnyxPhoenix
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Tuosta 40 asian faktapaketti siitä kuinka tällainen operaatio on mahdollista myydä ihmisille maailmanlaajuisesti ilman että nämä sitä itse edes ymmärtävät. Toiset eivät vielä tänäkään päivänä ymmärrä vaikka tieto on saatavissa ihan vapaasti. Kai se on jonkinlainen puolustautumis mekanismi siihen kun tajuaa tulleensa vedätetyksi.

https://off-guardian.org/2023/03/24/40- ... -of-covid/
40 Facts You NEED to Know: The REAL Story of “Covid”

OnyxPhoenix
MikaK
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Harmi kun eivät Suomen viranomaisten takia "sopineet katukuvaan":

What if everyone had masked up? Analysis of app data has an answer
Modelling study based on almost 250,000 positive COVID-19 tests in the United Kingdom shows that universal masking could have cut transmission markedly.
qurqo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Lisää totuuksia koronarokotteiden vaaroista paljastuu :lol:

qurqo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Kyllä voisi vituttaa, jos olisi tuohon kusetukseen lähtenyt mukaan :D

qurqo
Jessica Fletcher