Miss Holmes #1 kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 8:37 pm
Älä nyt naurata. Olet Talvi toistanut kymmeniä kertoja, että Tikkanen käytti lääkkeitä laillisesi, koska kyse oli reseptilääkkeistä.
Olet järjestelmällisesti kieltänyt, ettei Tikkanen hyväksikäyttänyt hoitavaa lääkäriä.
Olet myös järjestäin kiistänyt, että Tikkasen lääkkeidenkäyttö olisi ollut laitonta.
Löydätkö ehkä jonkun uuden syyn hänen oikeuksien toistaiseksi poistolle
-ei ole murha
-ei potilasvahinko
Kerropa mikä?
Esitäpä faktaa siitä, että T olisi käyttänyt lääkkeitä väärin muuten kuin omia laillisilla resepteillä ostamiaan lääkkeitä!
Missä tiedot jostain ehkä luulemistasi laittomista respeteistä tms.
Onhan se nähty, että
sinun on ollut äärimmäisen vaikeaa ymmärtää se, miten väärinkäyttö onnistuu ihan laillisilla resepteillä. En aio vääntää siitä uudelleen sinulle rautalangasta. Ja tuosta lienee aivan turha kanssasi keskustella ennen kun tuot faktaa luulojesi peruasteeksi.
Minä olen täysin välituomion ja tuomion sekä muiden julkisuudessa olevien tietojen varassa - ihan niin kuin kaikki muutkin.
Hoitavan psykiatrin lausuntojen mukaan ei niistä tullut esille epäilyä siitä, että T olisi käyttänyt tätä hyvin kokenutta psykiatria hyväkseen. Ei ole minulla ollut mitään ”eväitä” eikä tarvetta myöntää tai kieltää tuon osalta yhtään mitään - niin kuin väität.
Kun niin väität, niin faktaa esille, millä tavalla oli käyttänyt hoitavaa psykiatria hyväkseen.
Kuten ollut esillä Tn lääkkeiden käytöstä selvisi ketjun keskusteluissa jo aiemmin se, että
T oli pystynyt käyttämään lääkkeitä väärin ihan laillisilla resepteillä.
Nyt ei ole tietoa, että T olisi käyttänyt laittomasti lääkkeitä. Väärinkäyttöön kun ei ole tarvinnut laittomuuksia.
Olisihan se aikamoinen juttu Valvirankin käsitellä; omilla laillisilla resepteillä väärinkäyttöä - että on mahdollista. Sehän olisi juuri se yhteiskunnallisen keskustelun paikka. Oletettavasti Valviran käytössä on ollut välituomio ja tuomio; Aurorassa diagnosoidut lääkeriippuvuudet uni-ja rauhoittaville lääkkeille ja stimulanttien väärinkäyttö. Tn reseptit oli käyty mahdollisesti jo mt-tutkimuksessa läpi, ellei Valviran toimesta viimeistään.
Minulla ei ole tarvetta arvuutella Valviran ”muita syitä”, pitäisi olla jotain viitettä johonkin, muuten ei spekulointi kiinnosta. Se taitaa olla sinun mielipuuhaasi - siitä vaan, voit jatkaa vaikka hamaan tappiin asti. Valitettavasti ”muista syistä" ei välttämättä saada tietoa.