Ei pihassa mitään tonnin autoja ollut.J1L5 kirjoitti: Su Loka 27, 2024 4:42 pm https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009937331.html
Tuolta löytyy Veropörssi, tekijällä kovat tulot. En käsitä, miten tuollaiset tulota voi saada, jos pihassa "muutama" auto myynnissä. Ostat auton 1000 eurolla, ja myyt 1500 eurolla, ei kannata noin suuresti. Miten siis tuollaiset tulot voi saada?
Käytettyä uudehkoa mersua ja audia oli pihassa useita. Näkyvillä varmaankin parikymmentä ja monia saattoi olla muualla
talleissa ja varastoissa.
Moottoripyörät oli varmaan talleissa/varastoissa kun niitä ei pihassa ollut.
Nyt piha on ollut ihan tyhjä ajoneuvoista, mönkijöistä, veneistä.
Yritys oli toiminimi.
Henkilö nostaa tulonsa yksityisottoina yrityksen varoista henkilökohtaiseen käyttöönsä.
Kaikki toiminimen rahat ovat yrittäjän henkilökohtaista tuloa, joten toiminimiyrittäjänä voit nostaa itsellesi juuri sellaisen summan kuin tahdot.
Ei noita verotietoja kannata tuijotella jos ei tiedä tarkemmin mitä ne sisältää.
Henkilöillä voi olla useita tulolähteitä, oma työ-toinen työ-harrastustuloja-sijoitustoiminta-ym ym ym
Itse aikoinaan olin töissä niin muut työntekijät valittivat kun samasta työstä saavat paljon vähemmän palkkaa kuin mitä minulle maksetaan.
Olivat katsoneet verotietojani.
Eivät ottaneet huomioon, että tein koko ajan myös toista työtä, lisäksi kolmas työ oli viikonloppusin ja
tuloja tuli myös perheyrityksestä.