Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gary Francis Poste kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 8:21 pm
Mää voisi hyvinki tulla tapaamise, jos Turun suunnalla tavata. Mää ole suruto ja lunki kaveri alusta loppu.
Mut muistaakaa tää, tai gyl kai te joo tiärätte...
MÄÄ OLE SE JÄTKÄ KETÄ TEKI NE POLIISIMURHAT!
DAVO SUKERI JA TSEREMI ROUNIKKI!
Varmaan huumoria, mutta Christensen ei osaa Suomen kieltä ja vielä vähemmän turkua.
Gary Francis Poste kirjoitti: Ti Loka 29, 2024 8:21 pm
Mää voisi hyvinki tulla tapaamise, jos Turun suunnalla tavata. Mää ole suruto ja lunki kaveri alusta loppu.
Mut muistaakaa tää, tai gyl kai te joo tiärätte...
MÄÄ OLE SE JÄTKÄ KETÄ TEKI NE POLIISIMURHAT!
DAVO SUKERI JA TSEREMI ROUNIKKI!
Varmaan huumoria, mutta Christensen ei osaa Suomen kieltä ja vielä vähemmän turkua.
Järjestäkää kiertoajeluTampereelle. Ihanat bussikuskit ajeluttaa porukkaa ja Milla toimii turistioppaana.
Lopuksi nakkikioskille ja pikku tappelu paikallisten kanssa. Janita hyppii tappelijoiden ympärillä ja huutelee homosolvauksia paikallisille.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Hank Voight kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:20 pm
Mulle saa laittaa viestiä jos joskus on jotkut on järjestämässä jotain täällä Turun suunnassa, tai edes hiukan lähempänä Turkua kuin Helsinkiä.
Ja kuten olen aiemminkin sanonut, niin mun autossa mahtuu jokunen kulkemaankin jos sikseen. Mutta Helsinkiin ei oikein nappaa ajella. Yleensä muutenkaan.
Turku on kyllä parempi paikka kuin Helsinki, mutta mitä me siellä tutkittaisiin? Ravintola Valenciaa tuskin on enää olemassakaan, että vois mennä kyseleen oliko Sirkka-Liisan pokana oleva Hollantilainen merimies Hans Assmann vai ei.
Eikös Anneli Auer asu nykyään Turussa? Järjestätte MINFO-kuulustelun Annelille.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä: "Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Olettaisin että suurin osa murhainfolaisista tapaa päivittäin Niuvassa tai muussa psyk sairaalassa ollessaan, todnäk tietämättään että kaveri postailee tänne.
Hank Voight kirjoitti: Ma Loka 07, 2024 3:20 pm
Mulle saa laittaa viestiä jos joskus on jotkut on järjestämässä jotain täällä Turun suunnassa, tai edes hiukan lähempänä Turkua kuin Helsinkiä.
Ja kuten olen aiemminkin sanonut, niin mun autossa mahtuu jokunen kulkemaankin jos sikseen. Mutta Helsinkiin ei oikein nappaa ajella. Yleensä muutenkaan.
Turku on kyllä parempi paikka kuin Helsinki, mutta mitä me siellä tutkittaisiin? Ravintola Valenciaa tuskin on enää olemassakaan, että vois mennä kyseleen oliko Sirkka-Liisan pokana oleva Hollantilainen merimies Hans Assmann vai ei.
Vaikka pidänkin itseäni rohkeana miehenä, niin passaisin tuon kyllä. En kuitenkaan tieten tahtoen halua alkaa treffaamaan ihmistä joka on tehnyt toiseen ihmiseen joku 126 reikää. Vai montako niitä oli.
Musta tää olis siitäkin kiva niin loppuisi omalla kohdalla sen trolliarvuuttelu kun kaikki näkis että oon se kuka sanon olevani. Mut Janitaa ei tällaiseen tapaamiseen tuu saamaan ja se on Harmi sillä haluaisin nähdä millainen mies on kyseessä. Puhelinkortin henkilöllisyydestä mulla on vanha epäily ja haluaisin tietää pitääkö se paikkansa.
Millavaan kirjoitti: To Marras 21, 2024 1:45 pm
Mut Janitaa ei tällaiseen tapaamiseen tuu saamaan ja se on Harmi sillä haluaisin nähdä millainen mies on kyseessä.
Milla puhuu asiaa. Kiitos, Milla!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Vaikka pidänkin itseäni rohkeana miehenä, niin passaisin tuon kyllä. En kuitenkaan tieten tahtoen halua alkaa treffaamaan ihmistä joka on tehnyt toiseen ihmiseen joku 126 reikää. Vai montako niitä oli.
Nykyään on saatavilla (ja itseasiassa jo 2006 oli) semmoisia hyviä kevlar-liivejä, joista ei fileerausveitsi eikä järeämpikään puukko mene läpi.
Semmoiset päälle vaan. Hyvin se menee.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä: "Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."