Mies kidutettiin hengiltä Salon Kiikalassa 11.1.2024 - neljä tuomiolla, yhdelle elinkautinen
Re: Mies kidutettiin hengiltä Salon Kiikalassa 11.1.2024 - neljä tuomiolla, yhdelle elinkautinen
Selvisiköhän kovistelussa, että varastiko uhri ne kamat ja rahat vai ei? Jos vei ja ei tunnustanu niin aika hyvä kivunsietokyky.
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
Re: Mies kidutettiin hengiltä Salon Kiikalassa 11.1.2024 - neljä tuomiolla, yhdelle elinkautinen
Onhan tossa vielä sekin, sori kun tämäkin on varmaan tässä ketjussa sanottu jo, että kiduttaminen nyt ei varmaan ole se paras tai kovin hyväkään menetelmä saada varmuus asioista. Asiansa osaava kiduttaja saa kidutettavan tunnustamaan aivan mitä hyvänsä. Mutta luultavasti tossakin on enemmän ollut se meininki, että on vaan ollut niin kiva kiduttaa, jos tunnustaa niin tunnustaa, ei sillä niin väliä. Jos toi yhdelle kautinen nyt vähän hillitsis sitä hillumista.
Eih bennek, eih blavek
-
Fortuna XeniY
- Alokas
Mitä hänestä?
Minkälainen heidän isä sitten on vai äitikö vaan kuvioissa?
-
Fortuna XeniY
- Alokas
Heidän äidin nimi mainittiin Jamin kuulustelussa. Sillä vaan kysyin?
-
Fortuna XeniY
- Alokas
Ja miksi sinne ei tehty etsintää?
-
Viiru-ja-Pesonen...
- Alokas
Miksi ei myöskään Jamin asuntoon?
Olen erittäin hämilläni lukiessa näitä kommentteja. Olen seurannut tätä tapausta täällä alusta asti.
Miksi lähdetään haukkumaan ihmisiä ulkonäön perusteella ja sen perusteella, jos joku on tuntenut nämä kyseiset ihmiset, sekä julkaistaan/ kerrotaan ihmisistä täällä ketkä eivät liity rikokseen mitenkään.
MTV3: sen rikospaikka ohjelmassa eilen aavisteltiin, että käsittely menee aivan varmasti hovioikeuteen ja tuomiot tulevat muuttumaan. Itse olen samaa mieltä muiden tuomioiden osalta.
Jatkossa toivoisin, että tähän ketjuun kirjoitetaan asialliseen tapaan aiheesta eikä lähdetä kiusaamaan ihmisiä. Sitä tässä maailmassa tapahtuu jo aivan liikaa ja on helppoa haukkua/ levitellä ihmisten tietoja täällä nimettömänä. Itse kirjoitan aina niin, että voin näyttää kasvoni/ kertoa nimeni.
Otetaan myös huomioon se pointti, että turhista syyttelyistä, jotka eivät pidä paikkansa niin niistä voidaan nostaa esim. Kunnianloukkaus syyte. Tuolloin tämän ryhmän vetäjät joutuvat antamaan kaikki tietonsa ja myös nimimerkin takana oleva ihminen pystytään selvittämään mistä hän on kirjoitellut jne. Moni ihminen ottaa nykyään kuvakaappauksia keskusteluista.
Ajatellaan myöskin osallisten perheitä. He ovat syyttömiä näihin tekoihin ja joutuvat varmasti kärsimään todella paljon tilanteesta.
Toivottavasti jatkossa saan lukea parempaa/ kunnioittavempaa ulosantia.
Miksi lähdetään haukkumaan ihmisiä ulkonäön perusteella ja sen perusteella, jos joku on tuntenut nämä kyseiset ihmiset, sekä julkaistaan/ kerrotaan ihmisistä täällä ketkä eivät liity rikokseen mitenkään.
MTV3: sen rikospaikka ohjelmassa eilen aavisteltiin, että käsittely menee aivan varmasti hovioikeuteen ja tuomiot tulevat muuttumaan. Itse olen samaa mieltä muiden tuomioiden osalta.
Jatkossa toivoisin, että tähän ketjuun kirjoitetaan asialliseen tapaan aiheesta eikä lähdetä kiusaamaan ihmisiä. Sitä tässä maailmassa tapahtuu jo aivan liikaa ja on helppoa haukkua/ levitellä ihmisten tietoja täällä nimettömänä. Itse kirjoitan aina niin, että voin näyttää kasvoni/ kertoa nimeni.
Otetaan myös huomioon se pointti, että turhista syyttelyistä, jotka eivät pidä paikkansa niin niistä voidaan nostaa esim. Kunnianloukkaus syyte. Tuolloin tämän ryhmän vetäjät joutuvat antamaan kaikki tietonsa ja myös nimimerkin takana oleva ihminen pystytään selvittämään mistä hän on kirjoitellut jne. Moni ihminen ottaa nykyään kuvakaappauksia keskusteluista.
Ajatellaan myöskin osallisten perheitä. He ovat syyttömiä näihin tekoihin ja joutuvat varmasti kärsimään todella paljon tilanteesta.
Toivottavasti jatkossa saan lukea parempaa/ kunnioittavempaa ulosantia.
Itse kun ei ole näitä kuulustelun pöytäkirjoja lukenut niin voitko vähän kertoa sitten mitä siellä on tästä perheestä?
Onhan ne pöytäkirjat nyt ihan julkisia, kun oikeudenkäynti ollut.
Jamin ja Jeren äiti mitä?
Mistä perheestä? Tässä ketjussa on myös "tiivistetty" pöytäkirja? Tekijöiden osalta läheisiä on varmasti kuulusteltu, joka on aivan normaali käytäntö, jos on tapahtunut rikos. Mitä tarkoitat tällä "Jamin ja Jeren äiti mitä"?
- Suosikkisosiopaatti
- Alibin satunnaislukija
Pöytäkirjat ladattavissa tästä ketjusta joten voit myös itse tutustua tapaukseen.Akuna kirjoitti: La Marras 02, 2024 7:36 amItse kun ei ole näitä kuulustelun pöytäkirjoja lukenut niin voitko vähän kertoa sitten mitä siellä on tästä perheestä?
Onhan ne pöytäkirjat nyt ihan julkisia, kun oikeudenkäynti ollut.
Jamin ja Jeren äiti mitä?
Ompas ketju hiljentynyt. Onko kenelläkään tietoa jääkö käräjäoikeuden tuomio tässäasiassa lainvoimaiseksi vai onko hoviin tehty valitusta tuomioista?
Jos käräjäoikeiden päätös ei ole lainvoimainen niin onko tekijöistä kenelläkään mitään tietoa?
Jos käräjäoikeiden päätös ei ole lainvoimainen niin onko tekijöistä kenelläkään mitään tietoa?
Eiköhän tämä keissi taida olla jo ns. taputeltu loppuun. Tietty voin olla väärässäkin.
- Suosikkisosiopaatti
- Alibin satunnaislukija
Tästä on hovi vielä käymättä ja on hyvin mahdollista että hovissa useamman tuomio muuttuu elinkautiseksi niin tämä on kaikkea muuta kun taputeltu loppuun.Gini75 kirjoitti: To Tammi 30, 2025 3:48 pm Eiköhän tämä keissi taida olla jo ns. taputeltu loppuun. Tietty voin olla väärässäkin.
-
TiiliaTaalia
- Lauri Hanhivaara
^ Tästä on hovi vielä käymättä ja on hyvin mahdollista että hovissa useamman tuomio muuttuu elinkautiseksi niin tämä on kaikkea muuta kun taputeltu loppuun.
Toivottavasti muuttuvat
Toivottavasti muuttuvat