Nyt tuli.
Ei ole mitään uutta.
Nyt tuli.
Tämähän on ihan normaali käytäntö.kaalimatte kirjoitti: To Loka 31, 2024 3:25 pm Jos poliisilla on selkeä käsitys henkilöstä, miksi ei kerro jo?
Niinpä, täällä joku tiesi, ettei vaatetus sovi nimismieheenLindaWallander kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:32 pm Asun lähellä Toholampia ja kylillä puhutaan jo varmana tietona että ois Nimismies...
Tämä voisi tavallaan myös selittää sen, että ainakin näyttää siltä, että tutkitaan kaikessa hiljaisuudessa tarkkaan ja harkiten. Omaa porukkaa näes oikeastaan. Siinä virassa kun on voinut vihamiehiä saada tavallista duunaria helpommin. Ei ole mahdottoman pitkään ehtinyt olla eläkkeellä. Näissä ammateissa usein asiat saattaa henkilöityä. Missähän on muuten ollut nimismiehenä, niitähän on tainnut lähinnä maalaispaikoissa olla. Ei silti kaukaa haettua on, että olisi rikoksen kautta päässyt hengestään.LindaWallander kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:32 pm Asun lähellä Toholampia ja kylillä puhutaan jo varmana tietona että ois Nimismies...
Asun myös ja on yhteyksiä Lampille, mä oon taas kuullut että ei melko varmuudella voi olla nimismies. En usko tähän itsekään.LindaWallander kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:32 pm Asun lähellä Toholampia ja kylillä puhutaan jo varmana tietona että ois Nimismies...
Niinpä, kohta kukaan hurjimus ei osaa päättää mikä on hevosmiesten uutisiakaalimatte kirjoitti: To Loka 31, 2024 5:05 pmAsun myös ja on yhteyksiä Lampille, mä oon taas kuullut että ei melko varmuudella voi olla nimismies. En usko tähän itsekään.LindaWallander kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:32 pm Asun lähellä Toholampia ja kylillä puhutaan jo varmana tietona että ois Nimismies...
Mikä on normaali käytäntö, ja mihin mennään DNA:lla ja hammaskartalla nykyään? Ja mikä on nykyään?Hurjimus kirjoitti: To Loka 31, 2024 3:49 pmTämähän on ihan normaali käytäntö.kaalimatte kirjoitti: To Loka 31, 2024 3:25 pm Jos poliisilla on selkeä käsitys henkilöstä, miksi ei kerro jo?
Dna.lla tai hammaskartalla mennään nykyään.
Pyhäjärvellä on toiminut nimismiehenä ja on ollut siellä myös kunnanvaltuustossa.Hauki kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:53 pm
Missähän on muuten ollut nimismiehenä, niitähän on tainnut lähinnä maalaispaikoissa olla. Ei silti kaukaa haettua on, että olisi rikoksen kautta päässyt hengestään.
Uskallatko tässä vaiheessa avata miksi vaatetus ei huhujen mukaan vastaisi nimismieheen?kaalimatte kirjoitti: To Loka 31, 2024 5:05 pmAsun myös ja on yhteyksiä Lampille, mä oon taas kuullut että ei melko varmuudella voi olla nimismies. En usko tähän itsekään.LindaWallander kirjoitti: To Loka 31, 2024 4:32 pm Asun lähellä Toholampia ja kylillä puhutaan jo varmana tietona että ois Nimismies...
Ei poliisi voi ilmoittaa spekuja, niin kuin me tällä foorumilla voidaan tehdä. Poliisin tiedotteet pitää perustua faktaan, eikä vaatetus tai henkilöllisyystodistus riitä ruumiin tunnistamiseen, siihen tarvitaan oikeita faktoja. Ennen 2000-lukua dna:n selvitys oli vielä niin lastenkengissä, että silloin oli hieman pakkokin turvautua oletuksiin.Verinuoli kirjoitti: To Loka 31, 2024 11:29 pmMikä on normaali käytäntö, ja mihin mennään DNA:lla ja hammaskartalla nykyään? Ja mikä on nykyään?Hurjimus kirjoitti: To Loka 31, 2024 3:49 pmTämähän on ihan normaali käytäntö.kaalimatte kirjoitti: To Loka 31, 2024 3:25 pm Jos poliisilla on selkeä käsitys henkilöstä, miksi ei kerro jo?
No mistä ne muinoin vuonna 2023 saivat Takaluomalle DNA: ja hammaskartat jo seuraavaksi päiväksi?Hurjimus kirjoitti: To Loka 31, 2024 3:49 pmTämähän on ihan normaali käytäntö.kaalimatte kirjoitti: To Loka 31, 2024 3:25 pm Jos poliisilla on selkeä käsitys henkilöstä, miksi ei kerro jo?