Muuta keskustelua
-
bluerein
Hyvä
Hyvin vastattubluerein kirjoitti:Blackrain...osaan tietenkin keskustella, mitä mieltä olen itse jostain asiasta, no esim. olen avioliiton kannalla ehdottomasti, mutta en tuomitse niitä jotka elävät avoliitossa.
Howler.... et varmastikkaan kirkolta ja srk.lta saakkaan apua, vaan ihmisiltä, ja riippuu tietenkin mitä apua hakee, ja pystyykö he kaikkeen antamaan apua, minä uskon että vapaasuunnista paremminkin löytyy sellaisia ihmisiä, jotka mahd.mukaan voivat auttaa, koska minulla on hyviä kokemuksia itselläni vapaista suunnista ( Hellunt., Vapaakirkko, Babtisti..)
Joey... Vanhan Testamentin lait Jeesus kumosi, mutta Raamattu on otettava kokonaisuutena, jos tatuoit, tai et ei se tee sinusta sen huonompaa tai parempaa, eikä se ole ehto , jos teet niin, niin et pääse taivaaseen. Ihmisellä on kuitenkin sielu joka on kuolematon, sielu joko menee paratiisiin taivaaseen, tai Iankaikkiseen helvettiin, ruumiisi ei peri jumalan valtakuntaa tai taivasta, ruumiisi jää tänne matojen syötäväksi,
sen takia ei varmaankaan Uudessa Testamentissa puhuta mitään ihopiirroksista, eihän niillä merkitysta ole Iankaikkisuudessa, mutta onhan ihminen kaunis ilman niitäkin, enkä ole tuominnut sellaisia jotka on teettäneet tatskoja, tyttärelläni on oma elämä, enkä ole puuttunut siihen, olen kyllä sanonut että säästäisi senkin rahan.
Itseäni alkoi tuossa äsken mietityttämään eräs seikka liittyen kuolemaan ja varsinaiseen kuolemiseen. Kaikissa uutisoinneissa ja varsinkin kuolemaan johtaneiden tapaturmien sekä onnettomuuksien jälkipuinneissa toitotetaan aina, että "Onneksi se oli varmasti nopea kuolema" "Kivuton kuolema" ja sitä rataa.
Miksi sen kuoleman nyt pitäisi olla mahdollisimman nopea ja kivuton? Jotenkin helppo ja huomaamaton päätös kaikelle?
Kerranhan sitä vain kuitenkin kuollaan.
Miksi sen kuoleman nyt pitäisi olla mahdollisimman nopea ja kivuton? Jotenkin helppo ja huomaamaton päätös kaikelle?
Kerranhan sitä vain kuitenkin kuollaan.
-
bluerein
-
Porin
Ei siellä näköjään neuvota miten kirjoitetaan. Eihän tuossa lauseessa ole päätä eikä häntää. Itse ehkä ymmärrät mitä yrität tuossa sanoa.bluerein kirjoitti:Raamattu ei ole satukirja, se on elävä kirja jonka voi jokainen elää todeksi, ja siellä on elämän ohjeita, onko satua jos siellä neuvotaan Avioliittoon meneviä, onko satua jos siellä neuvotaan lasten kasvatuksesta, onko satua jos siellä neuvotaan miten ihmisen tulee yleensäkkin elää, että hänestä tulisi kunnon kansalainen, kaikkeen sieltä löytyy ohjeita, jos ihmiseltä puuttu elämän perusasiat, niin miten ihminen silloin elää ja miten hän selviää tässä elämässä.
Eikös kaikki sitten olekaan sen jumalan tai jeebuksen tahtoa? Mihin se kaikkivoipaisuus nyt on kadonnut?bluerein kirjoitti: tappavat toisiaan kuin kärpäsiä, miksi ? koska ihmisen teot ovat pahoja, me olemme perusluonteeltamme pahoja, me annetaan tappaa syntymättömiä lapsia Äidin kohtuun, jos ihminen vihaa toista ihmistä, hän on jo silloin sisimmässään murhannut tuon ihmisen, koska ihmisessä ei asu mitään hyvää, kielemmekin on täynnä kyykäärmeen myrkkyä, aina juoruamassa ja puhumassa ja juonittelemassa ihmisistä pahaa, pahuus tuli tähän maailmaan syntiin lankeemuksen kautta, ja pahuuden isä s... ja p...... riehuu tässä maailmassa koska sen aika on rajattu.
-
bluerein
-
bluerein
-
Porin
Kirjoituksissasi. Lauseet ovat kilometrin pitkiä. Välimerkkien käyttö on täysin hakusessa. Kirjoitustasi on vaikea ymmärtää.bluerein kirjoitti:Voi Porin... missä ei ole päätä eikä häntää ? siinäkö että elämän ohjeita on Raamatussa ? Siellä on ne tärkeimmät perusohjeet, mitä tarvitsemme.
Ja että raamatussa perusohjeet? Lähdenpä orjakaupoille, ja kivitän samalla naapurini.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
bluerein kirjoitti:No anteeksi välimerkki. Ok. JEESUS RAKASTAA TEITÄ !
Antakaa elämänne Jeesukselle ja Jumalan johdatettavaksi, muistan teitä rukouksin. En jatka jos niin haluatte !
Älä jatka. Me ei haluta kuulla.
Jeesus rakastaa sinuakin, minä en.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Joo, tiedän kyllä, että kirkolta itseltään tai seurakunnalta ei apua saa, mutta niitä pyörittäviltä ihmisiltä luulisi apua saavan. Mutta sitä en ymmärrä, että miksi minun pitäisi hakea apua muista, jos olen evankelisluterilainen ja kuulun tiettyyn kirkkoon? Eikö "omieni" pitäisi pystyä minua auttamaan hätäni hetkellä?bluerein kirjoitti:Howler.... et varmastikkaan kirkolta ja srk.lta saakkaan apua, vaan ihmisiltä, ja riippuu tietenkin mitä apua hakee, ja pystyykö he kaikkeen antamaan apua, minä uskon että vapaasuunnista paremminkin löytyy sellaisia ihmisiä, jotka mahd.mukaan voivat auttaa, koska minulla on hyviä kokemuksia itselläni vapaista suunnista ( Hellunt., Vapaakirkko, Babtisti..)
Ei siis sillä, että nyt enää minkäänlaista apua tarvitsisin yhtään miltään uskontokunnalta, mutta rippileirini aikaan olisin ehkä jotain apua toivonut.