Mies löytyi nippusiteilla köytettynä ja muovipussi päässä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

joey kirjoitti:Ilmeisesti tuo itsemurhateoria on alkuun lähtenyt ketjussa liikkeelle läppänä, mutta nyt porukka ihan oikeasti kuvittelee että joku tappaisi itsensä noin?

Minkä helvetin takia, saanen kysyä?
Väärä lääkitys ???

No anyway maailma on täynnä kaikenlaisia sekopäitä joiden aivotuksia on vaikea anylysoida ja mitä siellä korvien välissä liikkuu vai liikkuuko yhtään mitään....
watussi
Alokas

Viesti Kirjoittaja watussi »

joey kirjoitti:Ilmeisesti tuo itsemurhateoria on alkuun lähtenyt ketjussa liikkeelle läppänä, mutta nyt porukka ihan oikeasti kuvittelee että joku tappaisi itsensä noin?

On sitä varmasti tehty itsareita vaikeemmallakin tavalla. Ei sillä, itse en usko itsemurhaan.

Odotellaan lisäselvitystä...
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Niin ihmettelen samaa asiaa.
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

Lavastaakseen murhan? Mikäpä olisi parempi tapa lähteä kuin antaa nojatuolidekkareille vähän pohtimisen aihetta...

Ensin tosin täytyisi kai murtautua omaan asuntoon ja hakata itseään metalliputkilla taistelun jälkien aikaansaamiseksi.
miinushka
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Noi ensimmäiset itsemurhaviestithän on selvää kettuilua poliisin yleisimpään linjaukseen, "tapaukseen ei liity rikosta".

Osasta en kyllä ole varma... :roll:

En itse kyllä usko itsariin, aika omalaatuisen kuuloinen keino. Ennemmin sitä kiipeäisi sinne kuusenlatvaankin killumaan...

Ylä- vai ala-Pispalassa tämä? Missäpäin? Lähellä kirkkoa? Pizpala grilliä vai haulitornin / koulun suunnilla?
Quis custodiet ipsos custodes?
teppo
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja teppo »

Anile kirjoitti:En näe muuta selitystä kuin itsemurha.
Se tuli minullekin ensimmäisenä mieleen. Tai sairaskohtaus.

Vähän sivuun aiheesta:

Britanniassa kuolee jonkun verran ihmisiä sidottuna muovipussi päässä ja naisten vaatteissa tai Chelsean pelipaidassa. Ilmeisesti siinä on jokin seksuaalinen juttu lähtenyt lapasesta.
Poiroo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Poiroo »

Nyt kun tulis vaan linkkejä josta asiaa voitaisiin varmentaa, muuten tulee ennätyspitkäkeskustelu tähän topiciin vaikka ei ole edes faktaa tiedossa.

Eli ennen pitkää pitää siirtää huuhaa-osastoon. :P :P :P :P :P
"The opera ain't over until the fat lady sings."
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

SVC kirjoitti:Lavastaakseen murhan? Mikäpä olisi parempi tapa lähteä kuin antaa nojatuolidekkareille vähän pohtimisen aihetta...

Ensin tosin täytyisi kai murtautua omaan asuntoon ja hakata itseään metalliputkilla taistelun jälkien aikaansaamiseksi.
Kuulostaa mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. Olikohan uhrissa pahoinpitelyn jälkiä?

Ei vaan, luulis, että tästä tapauksesta ois jo lehdissä?
Poiroo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Poiroo »

Ettei muuten olisi kaveri taas kiivennyt puuhun ja pussipäässä sekä nippusiteet ranteissa?

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
"The opera ain't over until the fat lady sings."
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Olen aikalailla saletti, että VoDKan ja Tampereen tytön itsariheitot on täyttä läppää vain. Ei sitä kannata liikaa veivata mielessä :shock: Kätevä kurituskeino tuo nippusiteet tietyssä yhteiskunnan osassa, jota on ennenkin käytetty. Ainakin tässä vuoden-parin sisällä oli tapaus, jossa pari miestä ja nainen muistaakseni jättivät miehen virumaan metsään ja henki lähti.
Paavo Arhinmäki on äijä!
IhmeTyyppi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

teppo kirjoitti:
Anile kirjoitti:En näe muuta selitystä kuin itsemurha.
Se tuli minullekin ensimmäisenä mieleen. Tai sairaskohtaus.
Itse kallistun myös sairauskohtauksen kannalle.
Miten joku voi edes ottaa nämä itsari-läpät vakavissaan? :lol:
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Nippusiteet ranteissa ja muovipussi päässä? Ei, en usko itsemurhaan. :roll:
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Luulenpa vainajalla olleen huumeongelma ja mittavat velat. Jos ei, niin veikkaan vasikointia. Jos kumpikaan edellämainituista tutkintalinjoista ei johda tekijän jäljille, olen ällikällä lyöty. Uskon että tekijät nähdään Alibin sivuilla kevättalvesta.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Miksi ei ? On sitä tapahtunut ja tehty "hullumpiakin" itsemurhia
joey kirjoitti:Minkä helvetin takia, saanen kysyä?
Vaikka todistaakseen onnistuvansa siinä, tai että muistettaisiin erikoisesta tavasta lähteä ?

Itse en kyllä ihan heti uskoisi itsariksi :?
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Ei löytynyt edes Aamulehden sivuilta juttua, tosin ne sivut on muutenkin hirveen epäselvät. Tosin ei löytänyt googlekaan mitään merkittävää ellei tuttusi tarkoittanut Ossi Kukon löytymistä maaliskuussa.
Nanika ga tooku matteiru to
Vastaa Viestiin