Kyseisessä TS:n uutisartikkelissa ei lainkaan väitetä, että NG olisi ollut tajuton 4 päivää. Siinä nimenomaan kerrotaan, että lääkäriasiantuntijat eivät usko vammojen perusteella 4 päivän tajuttomuuden olevan mahdollista.LexVeritas kirjoitti: La Marras 02, 2024 7:36 pm ^Aiheellisia nostoja. Kerrataan hölmöyksiäsi: Olet tosiaankin useaan otteeseen väittänyt, että Gustafssonin jaarittelu haastattelussa vuonna 1995:
...muka todistaisi Gustafssonin valehtelun tajuttomuudestaan, jossa hänen ei tiedetä olleen."Käytii yöllä uimassa ja...sit oltii teltassa ja...sen jälkeen o sitte filmi veks...et tota se oli...se on oliko se nyt torstai- vai perjantaiaamu ku mä muistan jotai mut en mä tiedä sit mitä oli tapahtunut että...oliks se keskiviikkoyönä mä olin herännyt kai?"
Toisaalta pidät kuitenkin virheettömänä väitettä Gustafssonin 4 päivän tajuttomuudesta ja muistamattomuudestaan:
Kirjoittaja Ross Sullivan » Ke Loka 30, 2024 6:52 pm
Bodomin kolmoismurhasta epäillyssä Nils Gustafssonissa todetut vammat eivät lääkärien mukaan vastanneet lainkaan sitä neljän päivän tajuttomuutta, jossa Gustafsson oli Töölön sairaalassa kesäkuussa 1960. Gustafssonin muistamattomuus oudoksuttaa niin ikään, sillä vaikeassakin aivovammassa muisti palautuu ainakin osittain.
Nythän on kuitenkin todistettavasti niin, että vastoin väitteitäsi Gustafsson ei ollut sairaalassa 4 päivää tajuttomana, ja että hän ei ole sellaista väittänyt. Hänellä on myös muistikuvia murhia edeltäneeltä illalta ja yöltä.
Vammautumishetkensä jälkeisen 4 päivän pituisen muistiaukkonsa ajalta hänen muistinsa ei tietenkään ole palautunut, sillä ei hän nyt sentään mikään lääketieteellinen ihme ole. Vammautumishetken jälkeinen muistamattomuus muistiaukon ajalta ei nimittäin palaudu.
https://www.ts.fi/uutiset/1074064886
"Bodomin kolmoismurhasta epäillyssä Nils Gustafssonissa todetut vammat eivät lääkärien mukaan vastanneet lainkaan sitä neljän päivän tajuttomuutta, jossa Gustafsson oli Töölön sairaalassa kesäkuussa 1960."
Ymmärtääkseni ainoa 4 päivän tajuttomuutta väittänyt henkilö on Nisse:
https://www.youtube.com/watch?v=pXLesOFn5RU
Nisse tarinoi 8.21-8.55:
"Käytii yöllä uimassa ja...sit oltii teltassa ja...sen jälkeen o sitte filmi veks...et tota se oli...se on oliko se nyt torstai- vai perjantaiaamu ku mä muistan jotai mut en mä tiedä sit mitä oli tapahtunut että...oliks se keskiviikkoyönä mä olin herännyt kai"
Se nyt on ihan selvä juttu, että Nissen useasti vaihdelleet tarinat ja vammojen liioittelu puoltavat Nissen syyttömyyttä.