USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja URSA »

En usko Trumpin kannattajien olevan sen rauhallisempia, vaikka Trump voittaisi. Siitähän ne vasta innostuu tällä kertaa ja saattavat kuvitella saavansa armahduksia. Ja vaikka Trump oli jo kerran aiemmin presidenttinä, tilanne on nyt kaikin tavoin erilainen. Trump on nyt sekavampi, tytär ei halua enää toimia neuvonantajana eli puhua isälleen järkeä ja Project 2025 jos mikä on todellinen salaliitto, koska muutoksista yritetään saada pysyviä.
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Trump, omaan tyyliinsä uskollisena, vieritti mahdollisen tappionsa omille äänestäjille. Trump sanoi viimeisessä kampanjatilaisuudessaan: "The only way we can blow it is If you blow it."

Hyvin tyypillistä, ei se ole hänen vikansa vaan muiden vika.

https://www.politico.com/live-updates/2 ... y-00187361
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

*poistettu OT*tm
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Pad kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 11:10 am Trump, omaan tyyliinsä uskollisena, vieritti mahdollisen tappionsa omille äänestäjille. Trump sanoi viimeisessä kampanjatilaisuudessaan: "The only way we can blow it is If you blow it."

Siis Trump kertoi asian juurikin niin kuin se on eli äänestäjistähän se kiinni tulee olemaan jollei sitten lähdetä laajamittaiseen vaalivilppiin kuten demokraatit ovat toimineet viimevuosina.
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Mansen Miäs kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 8:32 am
Mitenkähän Markku Ruotsila joskus sanoi. Kannattaa kuunnella suoraan mitä Trump itse sanoo, eikä se mitä tulee median kautta.
Mene nyt hyvä Mansen Miäs kuuntelemaan suoraan edes tämä Trumpin vastaus kysymykseen lasten päivähoidosta. Vastaus on myös litteroitu sitä mukaan kun nero puhuu. Does this make sense? :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=4dDlXTJc9qc

(Joo, tiedän, mutta kertaushan se on opintojen äiti.)
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Pad kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 11:10 am Trump, omaan tyyliinsä uskollisena, vieritti mahdollisen tappionsa omille äänestäjille. Trump sanoi viimeisessä kampanjatilaisuudessaan: "The only way we can blow it is If you blow it."

Kuten sikakoirakin tuossa sanoi niin tavallaan oikeassahan trump on, jos hän häviää niin syyhän on se että tarpeeksi moni ei äänestänyt häntä, ja vierittämällä syyn äänestäjiin hän samalla myös myöntää että hänen hävitessään häviö ei johdu vaalivilpistä, vaan äänestäjistä.
Toki trumpin tuntien niin trumpetti ujeltaa kyllä ihan toista säveltä hänen hävitessään.
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

pokkapitää kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 12:00 pm

Siis Trump kertoi asian juurikin niin kuin se on eli äänestäjistähän se kiinni tulee olemaan jollei sitten lähdetä laajamittaiseen vaalivilppiin kuten demokraatit ovat toimineet viimevuosina.
Niin että ei Trumpista itsestään kiinni miten saisi houkuteltua ihmisiä antamaan äänensä hänelle? Mielestäni kuitenkin se on ehdokkaan tehtävä saada ihmiset äänestämään juuri häntä. Se tarkoittaa myös sitä, että mielipiteen muodostanut myös fyysisesti antaa äänensä kyseiselle ehdokkaalle.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Iltalehti
Iltalehti
iltalehti-tietää.jpeg (295.97 KiB) Katsottu 977 kertaa

Iltalehti jo tietää kuka voitti ja miksi.
Sitä ei Suomessa oikein ymmärretä, miten perinteiset amerikkalaiset eivät pidä valtion kontrollista ja byrokraateista.
Itse asiassa koko USA syntyi ja itsenäistyi, koska Englannin Kuningaskunnan byrokraatit verottivat ja määräilivät, mutta sen ajan amerikkalaiset eivät saaneet siitä vastineeksi mitään.
Päinvastoin.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c26 ... 39cc2dee6a

illegal.jpeg
illegal.jpeg (88 KiB) Katsottu 977 kertaa

Menivät sitten tappamaan oravan, koska byrokraattiset syyt.
Ja joku karen valittamassa.

No Justice, no Peace!
No Justice, no Peace!
it'sme.jpeg (301.66 KiB) Katsottu 977 kertaa

It was not just a squirrel - John Wick.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
LexVeritas
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Kuva

"We need a president with tremendous intelligence, smarts, cunning, strength and stamina."

- Donald Trump -
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

Tämä hieman hymyilytti

Kuva
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Hank Voight kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 11:16 pm Palataan tähän ketjuun joskus vaalien jälkeen. Ehkä.
Sanos Hank, vielä ennenkuin valta vaihtuu:
Miten mielestäsi olisi parempi USA:lle, maailmalle ja Suomelle, jos Kamala voittaa?

Itse en kyllä keksi.

No Trump kyllä rakastaa Israelia ja jutkuja enemmän, mutta muuten ei ole kyllä epäselvää.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

Even Steven kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 3:58 pm
OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 2:03 am Ai ydinfysiikan tuotteet olisi saatanasta? :D Eipä olisi koko maailmankaikkeutta tällaisenaan olemassa ilman ydinreaktioita.
Et liene Suomalainen jos et ole kuullut sellaista sanontaa, ja tuo loppu on ihan täyttä mutua, josta kenellekään ei ole varmaa tietoa kuinka tänne on synnytty, enkä millään jaksa uskoa isoisäni olleen kala jossakin limaisessa lammikossa xdd. Joku raja. Missä on välivaiheiden luurangot?

Takaisin aiheeseen.
*nauraa itsensä tärviölle* :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Honey_Badger kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 4:01 pm *nauraa itsensä tärviölle* :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Et ole ainoa. 😂

Kertonee oleellisen kuinka yksinkertainen voi ihminen olla. Samaa kastia erään vakaan neron kanssa.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Marokon Kauhu kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 3:28 pm
Hank Voight kirjoitti: Pe Marras 01, 2024 11:16 pm Palataan tähän ketjuun joskus vaalien jälkeen. Ehkä.
Sanos Hank, vielä ennenkuin valta vaihtuu:
Miten mielestäsi olisi parempi USA:lle, maailmalle ja Suomelle, jos Kamala voittaa?

Itse en kyllä keksi.

No Trump kyllä rakastaa Israelia ja jutkuja enemmän, mutta muuten ei ole kyllä epäselvää.
Jätin jo tämän ketjun rauhaan noiden muutaman Torspon takia, mutta nyt kun Hankilta asiallisesti kysytään, niin tokihan Hank vastaa.

Eli, en todellakaan osaa sanoa, että miten Harris olisi meille tai muulle Euroopalle Trumpia parempi. Ja ehkä pitkälti siitäkään syystä en myöskään ole esittänyt, että Harris sitä olisi. En puolella sanallakaan. Mutta mitä ilmeisemmin sinäkin olet ajatellut mun niin funtsivan, syystä että nuo kyseiset Torspot sitä faktana tykittää. Myös tähän pätee se vanha totuus, että kun valhetta tarpeeksi paljon toistaa, niin se muuttuu todeksi.

En myöskään ole millään tavalla Kamalan fani, kaukana siitä. Olen itse asiassa hyvin monessa asiassa melko lailla päinvastaista mieltä mitä Harris, tai jenkkidemarit yleisesti. Mutta kun omasta mielestä Trumpin järkevät lausunnot viime vuosilta lasketaan yhden käden sormilla, niin olisin vaikka sen kuuluisan perunan puolella, mikäli toinen vaihtoehto olisi Trump.

Ja takaisin kysymykseen. En noin ylipäätään osaa nähdä, että vaalien lopputuloksella olisi suurta merkitystä meille. Pitkälti siksi, Trump on kuitenkin pitkälti arvoitus ulkopolitiikan suhteen. Ei yhtään etukäteen tiedä mitä tekee ja mitä ei.

Mutta nyt kun sait vastauksen, niin mä heitän vastakysymyksen. Osaatko sanoa, että miksi meiltä Suomestakin löytyy ihmisiä, ihan tältä meidän foorumiltakin, jotka fanittavat ihan täysillä Trumpia? En tajua millään. Ei se ainakaan mua juurikaan töyssytä jos Trump valitaan. Enkä toisaalta ota lasillista Hennessyä, mikäli Kamala voittaa. Totean vaan että jassoo noin kävi. Ja odottelen sitten mielenkiinnolla mitä tulevan pitää. Viihdettä on luvassa, uskoisin.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

*pltmtxtvp*tm
Vastaa Viestiin