USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja pokkapitää »

*poistettu pelkkä linkki*tm
En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
Honey_Badger
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Honey_Badger »

*pltmtxtvp*tm
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Huomenna se sitten alkaa jälleen. Katsotaan jaksetaanko taas neljä vuotta laulaa satuja vakavalla naamalla ja uppoaako ihmisiin ilmiselvät ja todistettavasti väärät lausumat. Olisi kyllä jo aiheellista saattaa nämä syylliset osapuolet jotka huijaukseen osallistuivat edesvastuuseen teoistaan.

En minä mitään hämätä koita. En minä sitä kiistä etteikö äärioikeistolaisia tahoja olisi tuettu.

OnyxPhoenix
qurqo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja qurqo »

Vähemmän yllättäen vaalikoneet taas reistaa, mutta jättäkää Trump lipukkeet meille, niin kyllä ne sitten myöhemmin skannataan :roll:

murha.infon tiimi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Poistettu keskustelua ydinfysiikasta ja muuta ketjun sotkentaa.
Pari bannia huomiseen asti myönnetty.

Aurinko nousee varmasti huomennakin, vaalituloksesta huolimatta.
Take one for the team!
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Hank Voight kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 4:21 pmJa takaisin kysymykseen. En noin ylipäätään osaa nähdä, että vaalien lopputuloksella olisi suurta merkitystä meille. Pitkälti siksi, Trump on kuitenkin pitkälti arvoitus ulkopolitiikan suhteen. Ei yhtään etukäteen tiedä mitä tekee ja mitä ei.

Mutta nyt kun sait vastauksen, niin mä heitän vastakysymyksen. Osaatko sanoa, että miksi meiltä Suomestakin löytyy ihmisiä, ihan tältä meidän foorumiltakin, jotka fanittavat ihan täysillä Trumpia? En tajua millään. Ei se ainakaan mua juurikaan töyssytä jos Trump valitaan. Enkä toisaalta ota lasillista Hennessyä, mikäli Kamala voittaa. Totean vaan että jassoo noin kävi. Ja odottelen sitten mielenkiinnolla mitä tulevan pitää. Viihdettä on luvassa, uskoisin.
No varmaan siksi, kun Trump on voimakas vastavoima juutalaismiljardöörivetoiselle globalismille, kulltturimarxismille ja jonkinlaiselle maailmansosialismille jota kovasti pukkaa.

Ihan 100% ei Trump minuakaan miellytä, koska edes Donald ei pysty olemaan nöyristelemättä jutkujen ja Israelin edessä.
Sentään tässä on suurimmalle osalle pallon väestä auennut viime aikoina, millaista porukkaa siellä on.

Mutta näissä vaaleissa vituttaa eniten se, että tuota äänestysprosessia ei siellä kerta kaikkiaan saada baanaanivaltiotasolta ylös.
Veikkaan että tarkoituksella näin.

• Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Veikkaan että tarkoituksella näin
No tätähän nyt ei tarvitse ihmetellä vaan näinhän se juurikin on. Elon Musk tämän hienosti laittoikin esille Roganin podcastissa ja totesi että nyt alkaa olemaan viimeiset hetket lähteä äänestämään mikäli ei ole sitä vielä tehnyt koska nämä vaalit tulevat ratkaisemaan sen onko USA jatkossa banaanitasavalta vaiko ei.

OnyxPhoenix
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Yle uutisoi tänään, että merkittävin ryhmä, joka voi ratkaista vaalit on todennäköisesti "laitonäänestäjät":

laitonäänestäjät voivat ratkaista vaalit - yle.png
laitonäänestäjät voivat ratkaista vaalit - yle.png (366.74 KiB) Katsottu 1061 kertaa

https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20122352

Freudilainen lipsahdus, tahatonta komiikkaa, vai tarkoin harkittua piiloviestintää kannattajilleen? No, joku on myöhemmin käynyt siivoamassa "laitonäänestäjät" pois Ylen uutisesta, ilman merkintää muokkauksesta, tietenkin.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Nyt kun vielä ehtii veikata, niin sanotaan nyt, että Kamala saa niukan voiton. Hirveä itkuvinku alkaa tietysti käärmeöljykauppiaan ällöttävästä lärvistä käsin taas, kuten viime kerrallakin, rekkalasteittain ääniä hävinnyt muka ja mitä näitä oli. Saattaa pahimmillaan tulla mellakoitakin.

(Jos ihmisillä aivot olis, niin eihän käärmeöljykauppiaalla olis mitään jakoja, mutta eihän tätä maailmaa aivot päässä kasattu ole toki muutenkaan.)
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Marokon Kauhu kirjoitti: Ti Marras 05, 2024 9:05 pm
No varmaan siksi, kun Trump on voimakas vastavoima juutalaismiljardöörivetoiselle globalismille, kulltturimarxismille ja jonkinlaiselle maailmansosialismille jota kovasti pukkaa.
Niin, tokihan tuon ymmärrän. Mutta en sitä täysin varauksetonta fanittamista, jota täälläkin näkee. Kun Trump ei kerta kaikkiaan tee eikä sano mitään väärää, tai edes outoa. Päinvastoin.

Olenhan minäkin Harrisin puolella ja se on puhtaasti vastapuolen ansiota, ei Harrisin omaa. Mutta vaalien tulos ei tule kuohuttamaan tunteita puoleen eikä toiseen. Toisin kuin eräillä täälläkin.

Ja vaikka Harrisin puolella olen ollutkin, niin kyllä ihan tosissaan saisi hakea, mikäli haluaisi löytää viesteistäni Kamalan kehumisia. Ja siitä huolimatta olen Torspojen mielestä "kiihkeä Kamala-fani". Sitä on hankala ymmärtää.
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Tiukka kisa kyllä tulee, vissiin 1% voitto Harrisille tällä hetkellä mielipidemittauksissa, tosin senaatti näyttäisi menevän rebuille, mikä taas tulee vaikuttamaan ulkomaan juttuihin...
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

En oikeasti ole kummankaan puolella, enkä juhli kummankaan voittoa. Kummallakin puolella on hyviä ja huonoja puolia. Amerikka ja koko maailma ansaitsisi sellaiset puolueet missä olisi republikaanien ja demokraattien enemmistö keskitien maalaisjärjen ihmisiä. Tällä hetkellä repivä kahtiajako ja ääripäät ilahduttaa ja hyödyttää lähinnä Kiinaa ja saastaista paskaryssää.

Totuus on se, että Bidenin hallinto on ollut kansainvälisesti hyvin heikko ja pelokas, enkä sellaista heikkoa hallintoa jatkossa toivo. Kamalaan ei ole luottoa että hänen hallintonsa olisi vahvempi, eikä minulla ole yhtään luottoa myöskään Trumpiin joka ihailee diktaattoreita, varsinkin Puttea jolla vieläpä on tod näk. kompromaatti Trumpiin jonka mielestä ilmeisesti länsimaiden olisi pitänyt vaan antaa ryssän vallata ja murhata Ukraina jonka toiveena on lähentyminen läntiseen maailmaan ryssän sijasta. Biden ei ole pystynyt olemaan maalaisjärjellisen läntisen maailman vahva johtaja ja suunnannäyttäjä.

Eli oletukseni on että vituiksi menee, oli tulos sitten mikä tahansa, mutta enemmän kuin mielellään olisin väärässä.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ke Marras 06, 2024 12:52 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pokkapitää
Neuvoja-Jack

Bidenin ja Obaman viimeiset neuvottelut ennen uutta aikakautta.

OnyxPhoenix
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Tästä se alkaa..
Trumppi.PNG
Trumppi.PNG (92.06 KiB) Katsottu 925 kertaa
https://x.com/sethbluestein/status/1853 ... 8VQdV4g-Qw
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Minä toivon Harrisin voittoa ihan pelkästään Ukrainan sodan takia. Amerikan sisäpolitiikasta en välitä (enkä osaa) pätkääkään.
USA;n tuki Ukrainan aselähetyksille täytyy jatkua. Se on myös Euroopan kohtalon paikka jos Putinin annetaan jatkaa. Sitä kyllä että Euroopan valtioiden tulee myös löytää itselleen munat ja alkaa tuottamaan ammuksia ja aseita suurempaan tahtiin.
Vastaa Viestiin